Optakt: Celta - Real Madrid, LaLiga EA Sports, 3. spillerunde
madrid2000 post=166713 skrev: Ancelotti bliver reddet af Bellingham idag.
Hans indskiftninger af Modric og Kroos var slet ikke nødvendige og gjorde holdet svagere.
Kepa er usikker. Kan ikke vente til Belgieren er tilbage.
Rodrygo er dobbelt så god når han spiller i venstre side. Han havde været en stor stjerne i en anden klub.
Vi har ingen angreb. Det er kun et spørgsmål om tid før det går galt. Måske kan vi vinde ligaen, men CL kan vi godt glemme.
Præcis min tanke ift Rodrygo - han hæmmes virkelig af at han skal spille højre side i RM.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Mener der er landsholdspause efter Getafe. Den kommer på et meget godt tidspunkt så.Ramos4 post=166721 skrev: Vini ikke med mod Getafe. Men Carlo siger det ikke er alvorligt.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Det kan godt være vi mangler en 9'er og andre justeringer, men at man har Camavinga og Bellingham på 20 år på midtbanen er starten på et dynasti.
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Det skal han dælme også være.Ramos4 post=166722 skrev: Sjældent set Carlo så vred som efter Rodrygos missede straffe :D
Ser det lidt omvendt, jeg synes det er bekymrende med så mange skader allerede i august, og frygter endnu flere når vi er langt inde i sæsonen og spillerne er møre. Sæsonen afhænger af at bla. Vinicus og Belingham kan spille 50+ kampe, og med Vinicius allerede ude - den mand er jo normalt aldrig skadet.Madridista02 post=166724 skrev: Skal man se lidt positivt på skaderne, så er det bedre de kommer nu, i stedet for i den anden halvdel af sæsonen. I øvrigt genial beskrivelse af Joselus offside mål, i kamp referatet: "Efter 42 minutter havde han bolden i mål efter en flot aflevering fra Jude Bellingham, men uheldigvis var han 3 meter offside.".
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Alt er jo godt, 3/3 sejre, men vi er bare slet ikke blevet testet endnu, så ovenstående citat bekymrer mig virkelig. Vi kan jo ende i situation hvor Vinicius igen er skadet, og vi skal møde et top-5 europæisk hold med et angreb bestående af Rodrygo, Joselu og Brahim. Synes de gambler lidt med offensiven.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Brylle
- Gæst
-
Alt i alt en sejr i går i en svær kamp, som vi dog havde udmærket styr på. Jeg er stadig ikke overbevist over diamanten defensivt, for vi bliver godt nok udsat ude på de kanter og på kontra. Men det er stadig tidligt og det kan jo blive løst. Det var samtidig også dejligt med en kamp, hvor man ikke rigtig kunne pege på en spiller der var decideret dårlig.
Synes klart Rodrygo er bedst i en fri rolle - ikke bundet til venstrekanten. Han er godt tjent med det nuværende systemDragam post=166720 skrev:
madrid2000 post=166713 skrev: Ancelotti bliver reddet af Bellingham idag.
Hans indskiftninger af Modric og Kroos var slet ikke nødvendige og gjorde holdet svagere.
Kepa er usikker. Kan ikke vente til Belgieren er tilbage.
Rodrygo er dobbelt så god når han spiller i venstre side. Han havde været en stor stjerne i en anden klub.
Vi har ingen angreb. Det er kun et spørgsmål om tid før det går galt. Måske kan vi vinde ligaen, men CL kan vi godt glemme.
Præcis min tanke ift Rodrygo - han hæmmes virkelig af at han skal spille højre side i RM.