Optakt: Celta - Real Madrid, LaLiga EA Sports, 3. spillerunde

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #145 af 9eren
“ Carlo Ancelotti: "Our attacking line is complete and the numbers speak for itself. We scored six goals without Karim and without Vinicius, which means we have the necessary resources in attack. I thought of including Brahim Diaz, but I preferred balance to avoid surprises."

Nej nej nej, det handler om du ikke har tillid til Brahim. Det siger de selv på madridista dks forum :)

Spøg til side, jeg tror på at vi ser Brahim fra start mod Getafe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #146 af Dragam

longwind post=166737 skrev:

Dragam post=166720 skrev:

madrid2000 post=166713 skrev: ​Ancelotti bliver reddet af Bellingham idag.

Hans indskiftninger af Modric og Kroos var slet ikke nødvendige og gjorde holdet svagere.

Kepa er usikker. Kan ikke vente til Belgieren er tilbage.

Rodrygo er dobbelt så god når han spiller i venstre side. Han havde været en stor stjerne i en anden klub.

Vi har ingen angreb. Det er kun et spørgsmål om tid før det går galt. Måske kan vi vinde ligaen, men CL kan vi godt glemme.

Præcis min tanke ift Rodrygo - han hæmmes virkelig af at han skal spille højre side i RM.

​Synes klart Rodrygo er bedst i en fri rolle - ikke bundet til venstrekanten. Han er godt tjent med det nuværende system

​Han skal ikke være låst til kanten, men han er klart bedst med udgangspunkt i venstre side. Det siger sig selv.

2 år 11 måneder siden #147 af Dragam

9eren post=166738 skrev: “ Carlo Ancelotti: "Our attacking line is complete and the numbers speak for itself. We scored six goals without Karim and without Vinicius, which means we have the necessary resources in attack. I thought of including Brahim Diaz, but I preferred balance to avoid surprises."

Nej nej nej, det handler om du ikke har tillid til Brahim. Det siger de selv på madridista dks forum :)

​Brahim på højre og Rodrygo på venstre kunne være nice, ja.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #148 af Brylle

Dragam post=166742 skrev:

9eren post=166738 skrev: “ Carlo Ancelotti: "Our attacking line is complete and the numbers speak for itself. We scored six goals without Karim and without Vinicius, which means we have the necessary resources in attack. I thought of including Brahim Diaz, but I preferred balance to avoid surprises."

​Hvem er angriber?

2 år 11 måneder siden #149 af FranciscoISCO

Brylle post=166743 skrev:

​Hvem er angriber?

​Ind med Joselu, skift til en 4-2-3-1 med Bellingham som 10'er/hængende angriber, Rodrigo på venstre og Valverede på højre kant. Kroos ved siden af Tchou i en dobbel pivot, til at aktiverer kanterne og for at skabe mere kontrol, da det uden Vini ikke giver mening at spille så direkte. Ikke optimalt, men kan godt se det fungere i det kommende program i hvert fald 

Altid Real Madrid.
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved FranciscoISCO.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #150 af Brylle

FranciscoISCO post=166745 skrev:

Brylle post=166743 skrev:

​Hvem er angriber?

​Ind med Joselu, skift til en 4-2-3-1 med Bellingham som 10'er/hængende angriber, Rodrigo på venstre og Valverede på højre kant. Kroos ved siden af Tchou i en dobbel pivot, til at aktiverer kanterne og for at skabe mere kontrol, da det uden Vini ikke giver mening at spille så direkte. Ikke optimalt, men kan godt se det fungere i det kommende program i hvert fald 

​Jeg ville godt nok hade at vi sætter Camavinga ud. Synes i forvejen det er vanvid hvordan man gør med Modric… Selvom vi skal passe på ham

2 år 11 måneder siden #151 af Fondo_Sur
@Brylle

Men sådan er det jo. Selvom Modric stadig er god nok til at starte inde kan jeg godt lide, at de unge spiller i stedet for ham. Det er ikke noget vi er vant, men nu er det vel besluttet, at der skal ske noget. Det er ærgerligt at sætte Camavinga eller Valverde på bænken. Der er bare så mange midtbanespillere, og det kunne være rigtig fedt at se Brahim på højre kanten mod Getafe, hvor et lidt mere offensivt setup kunne være godt.
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Fondo_Sur.

2 år 11 måneder siden #152 af Lars1991
Så vi skal bænke Camavinga, Valverde og Modric, så vi kan få plads til Joselu og Brahim oppe foran? :D

2 år 11 måneder siden #153 af Fondo_Sur

Lars1991 post=166751 skrev: Så vi skal bænke Camavinga, Valverde og Modric, så vi kan få plads til Joselu og Brahim oppe foran? :D

​Enten Camavinga eller Valverde, så man kan spille 4-2-3-1:

Tchouameni - Valverde/Camavinga 

Brahim - Bellingham - Rodrygo 

Joselu

Der er brug for fart og offensiv kvalitet i en hjemmekamp mod Getafe, ja. Brahim har desuden været rigtig god, når han har været skiftet ind, og det er på tide at give ham chancen. Det kan jeg ikke se noget tosset i.
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 år 11 måneder siden #154 af Lars1991
​Jeg kan heldigvis ikke se Ancelotti starte med både Joselu og Brahim. Det må blive det ene eller den anden oppe ved siden af Rodrygo, og så kan vi få plads til en mere af vores stjerner på midten.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #155 af Brylle

Fondo_Sur post=166750 skrev: @Brylle

Men sådan er det jo. Selvom Modric stadig er god nok til at starte inde kan jeg godt lide, at de unge spiller i stedet for ham. Det er ikke noget vi er vant, men nu er det vel besluttet, at der skal ske noget. Det er ærgerligt at sætte Camavinga eller Valverde på bænken. Der er bare så mange midtbanespillere, og det kunne være rigtig fedt at se Brahim på højre kanten mod Getafe, hvor et lidt mere offensivt setup kunne være godt.

​“Sådan er det jo” - Hva? Det er da ikke et argument :D

Jeg medgiver at det er ærgerligt at sætte Valverde eller Camavinga på bænken. Men for mig er det stadig øv at verdens bedste midtbanespiller nogensinde sidder derude når han stadig er god nok til at gøre en forskel.

Leveret af Kunena Forum