Optakt: Real Madrid - Union Berlin, CL-gruppespil, 1. kamp
Jeg synes Tchou ser alt for tung og langsom ud på bolden og så kommer vi ikke forbi deres mur. Camavinga er langt mere mobil og hurtigt i aktionerne og ja det kaster også nogle fejlafleveringer af sig. Men en af de 2 skal ud og Valverde ind.Madridista02 post=167570 skrev:
Flere fødder rigtigt en Camavinga der vel har lavet 5-6 fejlafleveringer i uprovokeret situationer.Kiwes post=167568 skrev: Vi skal have Tchou ud og Valverde ind. Han har ikke sat en fod rigtig.
Rüdiger er tilgengæld bundsolid. Vinder alle dueller. Ingen nonsens.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi tager vores 2 bedste spillere ud fra weekendens kamp (Dani og Fran) og så har vi Cama der sejler på midtbanen og Rodrygo der endnu en kamp er komplet usynlig og/eller ubrugelig når han så dukker op. Lig dertil en defensiv modstander der spiller 541, så blir det bare opskriften på en langsom og tilrider kedelig kamp. Det gode er dog at ud over deres legen med Vazquez så har Berlin ikke rigtig haft held med deres angreb, så mon ikke Rral kan hive en 1-0 hjem sent i kampen, evt med lidt frisk blod fra bænken.
Donde está la biblioteca?
DC19
“Nogle”? Han er vel snart på et to-cifret antal fejl afleveringer, han har virkelig ikke sat en fod rigtigt idag, det er bare ikke hans aften ser det ud til!Kiwes post=167571 skrev:
Jeg synes Tchou ser alt for tung og langsom ud på bolden og så kommer vi ikke forbi deres mur. Camavinga er langt mere mobil og hurtigt i aktionerne og ja det kaster også nogle fejlafleveringer af sig. Men en af de 2 skal ud og Valverde ind.Madridista02 post=167570 skrev:
Flere fødder rigtigt en Camavinga der vel har lavet 5-6 fejlafleveringer i uprovokeret situationer.Kiwes post=167568 skrev: Vi skal have Tchou ud og Valverde ind. Han har ikke sat en fod rigtig.
Rüdiger er tilgengæld bundsolid. Vinder alle dueller. Ingen nonsens.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Men han har virkelig heller ikke heldet med sig... det har vitterligt været stolpe ud.Kiwes post=167577 skrev: Rodrygo kan bare ikke score...
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(