Optakt: Real Madrid - Union Berlin, CL-gruppespil, 1. kamp

2 år 10 måneder siden #49 af Lars1991
​Første halvleg var godt nok en langgaber. Vi havde en del chancer i starten af kampen, men så døde den lidt.

I anden halvleg, især efter indskiftningerne af Valverde og Kroos (som begge gjorde det markant bedre end Tchouameni og Camavinga) så fatter man jo bare ikke at bolden ikke vil gå ind. Retfærdigheden skete fyldest i sidste ende trods alt, og hvem andre end Bellingham.

Vi manglede også mere kvalitet fra vores backs i dag. Alaba spillede egentlig en ok kamp, det bare ikke den type back man har brug for i en diamant. Der skal nok mere fart og angrebsiver frem.

Jeg har forsvaret Rodrygo før, fordi jeg egentlig synes han har spillet godt selvom han lige manglede det sidste. I dag var han dog pænt ringe. Alt for mange ting han gjorde forkert.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #50 af madrid2000
​Hver kamp er en kæmpe kamp for at score et mål.

Vores offensiv er så ringe. Vi har ingen offensive stjerner. Når Vini er ude er det endnu mere elendigt. 

Et Real hold me så få offensive stjerner. Utroligt at Ancelotti kan slippe afsted med at spille så konservativt. 

2 år 10 måneder siden #51 af Kiwes
​Rodrygo skal virkelig være glad for at Asensio ikke er i klubben længere. Han scorer bare alt for lidt til at vi kan have plads til ham i angrebet.

2 år 10 måneder siden #52 af Fondo_Sur
Virkelig som forventet. Unions største kamp. Real Madrid med et mærkeligt sammensat hold og en konservativ træner. 1-0.

2 år 10 måneder siden #53 af elle44
Rodrygo brænder alt for mange chancer, men han kommer til dem og han skaber noget. Det er et spørgsmål om tid før han får roen til at sætte dem ind.

Camavinga og Bellingham spiller sig gevaldigt op i anden halvleg, og gudskelov for det. Bellingham clutch som altid. Valverde med et superfint indhop også. Jeg synes han spiller bedre i denne sæson end han sluttede sidste.

Vi ender med en xG på 3,3 hvilket er godkendt mod et hold der stiller sig så dybt ned, men man sidder også bare med følelsen af, at det ikke er godt nok. Jeg må indrømme at jeg ikke har de store forventninger til denne sæson baseret på de første 6 kampe i sæsonen.

2 år 10 måneder siden #54 af Lars1991
​En anden tanke jeg fik. Vi brokker også tit over at spanske hold bare parkerer bussen når de spiller imod Real og at ligaen er blevet for defensiv. Og jeg synes også, generelt, at det er rigtigt nok. Meeen nu møder vi et bundesliga hold, en liga der ellers er kendt for deres offensive fodbold, der kom nr 4 i sidste sæson, som spiller på 0-0 fra starten af kampen. De kom jo med intet offensivt. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #55 af 9eren
Jeg har sprunget over alle brokke beskederne. Kampen var en træningskamp.

Den rigtige kamp er i weekenden

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #56 af 9eren

Lars1991 post=167612 skrev: ​En anden tanke jeg fik. Vi brokker også tit over at spanske hold bare parkerer bussen når de spiller imod Real og at ligaen er blevet for defensiv. Og jeg synes også, generelt, at det er rigtigt nok. Meeen nu møder vi et bundesliga hold, en liga der ellers er kendt for deres offensive fodbold, der kom nr 4 i sidste sæson, som spiller på 0-0 fra starten af kampen. De kom jo med intet offensivt. 

​Sociedad-Inter 1-0

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #57 af Brylle

Dragam post=167606 skrev: Thank fuck at vi får scoringen til sidst - fik vi ikke 3 point mod berlin, så gik vi helt sikkert ikke videre fra den her gruppe.

Men tror der er tæt på 0% chance for at vi vinder noget i år.

​Fordi vi ikke er favorit i resten eller?

2 år 10 måneder siden #58 af Lars1991

9eren post=167614 skrev:

Lars1991 post=167612 skrev: ​En anden tanke jeg fik. Vi brokker også tit over at spanske hold bare parkerer bussen når de spiller imod Real og at ligaen er blevet for defensiv. Og jeg synes også, generelt, at det er rigtigt nok. Meeen nu møder vi et bundesliga hold, en liga der ellers er kendt for deres offensive fodbold, der kom nr 4 i sidste sæson, som spiller på 0-0 fra starten af kampen. De kom jo med intet offensivt. 

​Sociedad-Inter 1-0

Sociedad er en af undtagelserne. De spiller altid offensiv og boldbesiddende fodbold.

Men min pointe er jo også, at de fleste hold i alle ligaer vil spille meget defensivt imod os :D ikke kun de spanske.

2 år 10 måneder siden #59 af Matamoro
Rodrygo har bare ikke klassen til at starte for Real Madrid. Han er virkelig god som indskifter, men mere bliver det ikke til.

Camavinga kommer med alt for lidt til at være otter. Ingen mål eller assist. Han er aldrig kampafgørende. Han skal enten være treer eller sekser.

Hvis Carlo vurderer at Fede ikke er den rette på midtbanen mod hold der står dybt, så lad ham i det mindste spille toer. Så kommer der mere kvalitet fra kanten.
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Matamoro.

2 år 10 måneder siden #60 af Fondo_Sur
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, Ramos4, Estadio Santiago Bernabéu

Leveret af Kunena Forum