Optakt: Real Madrid - Union Berlin, CL-gruppespil, 1. kamp
Ville dog ønske vi havde lidt flere strenge at spille på. Forhåbentlig kan Vini bringe noget til offensiven når han er tilbage.
Fede skal til at score mål igen og så skal Camavinga også vise en eller anden form for slutprodukt. Vi skal have rigtig meget fra midtbanen med den her formation og mangel på firepower oppe foran. Rodrygo...bum bum.
Alaba og Rüdiger ser ud til at have dannet et godt makkerpar. Ser solide ud.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
:ORamos4 post=167619 skrev: Bellingham er en kæmpe chef, det må man bare sige. Kan vise sig at være et røverkøb.
Ville dog ønske vi havde lidt flere strenge at spille på. Forhåbentlig kan Vini bringe noget til offensiven når han er tilbage.
Fede skal til at score mål igen og så skal Camavinga også vise en eller anden form for slutprodukt. Vi skal have rigtig meget fra midtbanen med den her formation og mangel på firepower oppe foran. Rodrygo...bum bum.
Alaba og Rüdiger ser ud til at have dannet et godt makkerpar. Ser solide ud.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Ville være nemmere for ham, hvis hans midtbanekolleger ikke spillede elendigt, som de fx. Gjorde idag.Cristiano7 post=167586 skrev:
Modstanderholdet passer godt til hans niveau. Tror ikke det ville være det samme hvis det var f.eks City ;-)Madridista02 post=167585 skrev:
Så intelligent og elegant. Helt utroligt.SeQueda post=167583 skrev:
Han er vidunderlig i dag.Madridista02 post=167582 skrev: Modric spiller seriøst på et helt andet niveau end sine holdkammerater. Han er niveauer over alle idag og ser spillet meget bedre og hurtigere end de andre. Det er en skam de ikke kan følge med.
han var fuldstændig fænomenal idag, og det var Tchouameni og Camavinga ikke. Lad os rose ham istedet for at snakke ham ned.
Jeg savner Pepe :(
Jeg deler helt sikkert bekymringerne ved spillet, formationen, truppen og træneren - Men:
Vi er 6/6 sejre i sæsonen. Herunder blandt andet svære modstandere som Bilbao og Sociedad.
Jeg er enig i at der ikke er nok ‘bang’ i truppen, men 4-0 mod City sidste sæson, var en meget større indikator på dårligdomme, end noget vi har set i denne sæson.
Jeg er skeptisk, og tror nødvendigvis heller ikke vi vinder det store i år, men resultatmæssigt er vi der jo, for nu om ikke andet.
Vini og Güler er i øvrigt tilbage om en uges tid. Joselu er en meget bedre spiller end vi troede, og Diaz ser ret skarp nu.
Det er alt for tidligt at dømme noget ude.
For xG var hele 3,38 for Real Madrid og blot sølle 0,21 for Union Berlin.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- 9eren
- Gæst
-
Det er en ret kedelig tendens når folk allerede inden sæsonstart og i nogle kampe, sidder og sælger holdet efter 6 sejre og under kampe, samtidig bakker deres egen brok op fordi Carvajal bliver skadet.Fondo_Sur post=167624 skrev: Op med hovedet ;-)
Vini og Güler er i øvrigt tilbage om en uges tid. Joselu er en meget bedre spiller end vi troede, og Diaz ser ret skarp nu.
Det er alt for tidligt at dømme noget ude.
der er nogen som er styret for meget af deres impulser. Det var jeg også engang, men selvom der ikke var succes, så bakkede jeg holdet op.
herinde slagter man jo spillerne som hestene bliver slagtet på Viegår Stutteri i Midtjylland uden omtanke.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Så jeg tror det er vigtigt at slå koldt vand i blodet og se tiden an. Det er ikke super smukt det der foregår pt. Og vi har vores udfordringer, især offensivt, og jeg synes også det er helt forfærdeligt at se på nogle gange,men! Det er også en proces. Ny taktik, tre stamspillere (fire med Vini), der ikke spiller i år og manglende indkøb. Ancelotti gør et hæderligt arbejde, med det spillere materiale han har til rådighed.
Jeg savner Pepe :(