Optakt: Atlético Madrid – Real Madrid, LaLiga, 6. spillerunde

2 år 10 måneder siden #13 af mohbar
Lidt skræmmende at stille op med både modric og kroos og så udelade Tchouameni i så fysisk en kamp mod Atletico.

Og Rodrygo forstår jeg bare ikke  han er downgraded de sidste mange kampe. 

Joselu har da trods alt noget mere krop og fysik til sådan en kamp. Og hvad er det helt præcist Brahim gør,  der kun giver ham 10 min pr kamp..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #14 af Lars1991

Ramos4 post=167709 skrev:

Lars1991 post=167707 skrev: ​Ancelotti undgår splid med Kroos og Modric ved at spille dem begge i det første store opgør i sæsonen. Spiller med én angriber uden fløje, det godt nok en defensiv omgang. 

Som jeg ser det spiller han altså holdet for at bevare den gode stemning, og går efter ikke at tabe ( i stedet for at vinde). Dobbelt op på mangel på mod. Meget svagt af Ancelotti.

Med det sagt, kan vi godt vinde alligevel. Men det kræver store enkeltmandspræstationer og magiske øjeblikke. 

​Husk nu optimismen.

Hvad prøver du at sige?

2 år 10 måneder siden #15 af Ramos4

Lars1991 post=167715 skrev:

Ramos4 post=167709 skrev:

Lars1991 post=167707 skrev: ​Ancelotti undgår splid med Kroos og Modric ved at spille dem begge i det første store opgør i sæsonen. Spiller med én angriber uden fløje, det godt nok en defensiv omgang. 

Som jeg ser det spiller han altså holdet for at bevare den gode stemning, og går efter ikke at tabe ( i stedet for at vinde). Dobbelt op på mangel på mod. Meget svagt af Ancelotti.

Med det sagt, kan vi godt vinde alligevel. Men det kræver store enkeltmandspræstationer og magiske øjeblikke. 

​Husk nu optimismen.

Hvad prøver du at sige?

​Vi gider ikke det der sortseer noget. På med ja-hatten.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 10 måneder siden #16 af Lars1991
​Kan du ikke bare sige hvad du har på hjertet, i stedet for at være passiv-aggressiv? :D

2 år 10 måneder siden #17 af elle44

Lars1991 post=167717 skrev: ​Kan du ikke bare sige hvad du har på hjertet, i stedet for at være passiv-aggressiv? :D

​Han siger du er en hykler 

2 år 10 måneder siden #18 af madrid2000
​Det er nærmest grotesk at Rodrygo er eneste offensive spiller på papiret på dette hold.

Også nærmest forudsigeligt, at Ancelotti går tilbage til Kroos Modric ligeså snart vi møder et stor hold.

Det offensiv vi har til rådighed klæder ikke Real Madrid.

Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Cristiano7

2 år 10 måneder siden #19 af Lars1991

elle44 post=167719 skrev:

Lars1991 post=167717 skrev: ​Kan du ikke bare sige hvad du har på hjertet, i stedet for at være passiv-aggressiv? :D

Det tror jeg nu ikke. Hvorfor skulle jeg være det?

Irriterende at det skal fylde så meget i sådan en kamp-tråd her, men så må folk jo være mere direkte, hvis de har noget at sige haha.

2 år 10 måneder siden #20 af elle44

Lars1991 post=167721 skrev:

elle44 post=167719 skrev:

Det tror jeg nu ikke. Hvorfor skulle jeg være det?

Irriterende at det skal fylde så meget i sådan en kamp-tråd her, men så må folk jo være mere direkte, hvis de har noget at sige haha.

​Det en spøg.

2 år 10 måneder siden #21 af Lars1991
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

2 år 10 måneder siden #22 af DeLaRed
Simeone burde være klog nok til at angribe hårdt på Vazquez! Helt hovedløst at det ikke er Nacho der starter på backen i en kamp som denne!

Donde está la biblioteca?

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #23 af Brylle
​I det mindste er vi vant til at starte sådan

2 år 10 måneder siden #24 af Kiwes
​DET ER SIMPELTHEN HVER GANG....!

Leveret af Kunena Forum