Optakt: Atlético Madrid – Real Madrid, LaLiga, 6. spillerunde

2 år 11 måneder siden #157 af Hamid8210
Nøj det bliver glædeligt når Vini er tilbage igen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #158 af Ramos4
Man kunne jo se det komme.

At være nødsaget til at lave remontadas og blive reddet af Bellingham mod de små hold var sgu ikke sejt. Det var pinligt. Og nu ser vi hvad der sker mod et bedre hold.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, elle44, Fondo_Sur, NadaMás, Kimbo, Cristiano7

2 år 11 måneder siden #159 af Hamid8210
Første modstander af vis kvalitet og vi taber stensikkert. Don A med en af sine klassiske hjerneblødninger hvor han starter med helt uden balance og symmetri.

Og ja, real burde træne hjørnespark de næste 10 dsge. Godnat

2 år 11 måneder siden #160 af longwind

Ramos4 post=167860 skrev: Man kunne jo se det komme.

At være nødsaget til at lave remontadas og blive reddet af Bellingham mod de små hold var sgu ikke sejt. Det var pinligt. Og nu ser vi hvad der sker mod et bedre hold.

I dag har jo primært skyldtes en håbløs taktik fra træneren og nok den værste kamp fra Alaba jeg nogensinde har set. Truppen er katastrofalt tynd ja, men vi taber jo til os selv i dag mere end vi taber til Atletico. Dette kunne være sket imod ethvert hold
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991

2 år 11 måneder siden #161 af DeLaRed
Rodrygo og Mendy på Venstre siden sammen er et trainwreck!!!

Donde está la biblioteca?

2 år 11 måneder siden #162 af Kiwes
​Ancelotti og Alaba har 100% skylden for nederlaget. Rodrygo og Lucas ligger lige efter.
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Cristiano7, longwind, DeLaRed

2 år 11 måneder siden #163 af Cristiano7
Zidane er ledig.

Ville han kunne gøre det lidt bedre end Ancelotti?

2 år 11 måneder siden #164 af El Siete
​Forsvaret sejler og vi kommer ikke med noget offensivt, men boldbesiddelse har vi masser af. Det er selvfølgelig også her vi har smidt alle pengene de seneste år. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 år 11 måneder siden #165 af Lars1991
​Man kunne se det komme med den opstilling. Jeg callede den da jeg så den, første gang jeg er ude efter Ancelotti og med rette tydeligvist. 

Og så gør det da ikke lettere af at man skal starte hver halvleg med at lukke et mål ind. Det lukkede jo fuldstændig ned for vores mulige comeback. Ved det første mål synes jeg egentlig bare indlægget og Moratas løb var perfekt sammen, svært for Alaba (er mere efter Valverdes svage presspil på Lino som slår indlægget).. ved det tredje mål er han jo heeelt væk. Men det starter jo allerede før det, både Lucas og Rudiger laver hovedløse beslutninger inden det overhovedet kommer til Alabas. Rystende forsvarsspil, hvor der ikke er styr på noget. Millitao og Courtois er savnet... :(

2 år 11 måneder siden #166 af elle44

Ramos4 post=167860 skrev: Man kunne jo se det komme.

​Meget enig. Vores sæsonstart minder i bund og grund rigtig meget om sidste år, bortset fra at vi har været dårligere i år. Og så får vi jo de har Ancelotti disasterclass momenter som i denne her kamp. Og vores trup er jo til grin, det kan en hver jo se. Vi er nødt til at skifte Nacho og Mendy ind når vi er BAGUD med to mål, fordi den lille snært af offensiv kvalitet der er på de startende backer, slet ikke opvejer for den urimelige elendighed deres defensive egenskaber udgør. 

2 år 11 måneder siden #167 af Kiwes
​Vi må bare op på hesten igen. Og så SKAL lucas og ja desværre Fran bænkes. Forhåbentlig er Vini ved er være klar for ham har vi brug for. I dag fik Ancelotti en lærestreg som han forhåbentlig tager ved lærer af - forsvaret ligeså.

2 år 11 måneder siden #168 af Lars1991
​Og så tager jeg Fran over Mendy hver eneste dag det skulle være. Jeg gider simpelthen ikke at se på Mendy igen.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Leveret af Kunena Forum