Optakt: Atlético Madrid – Real Madrid, LaLiga, 6. spillerunde

2 år 8 måneder siden #181 af Ramos4
Simeone has only won 6 Madrid derbies in La Liga.

5 of them against Ancelotti.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #182 af Macon
Vi mangler så meget.

Offensivt har vi kun vini

Midtbanen er super, modric skal bare ikke spille for meget.

Defensivt, der sejler det, især uden Courtois og eder.

Altså vi mangler en Venstre og højre back
Kan blive en lang sæson igen
Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved Macon.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 8 måneder siden #183 af 9eren
Vi er stadig i en process med at bruge den nye midtbane og Bellingham, endvidere når Alaba ikke kan dække op i luftspillet på indlæg, som i går, så koster det uanset hvilken træner du har.

Vi manglede i den grad Militao i går.

2 år 8 måneder siden #184 af Cristiano7

9eren post=167890 skrev: Vi er stadig i en process med at bruge den nye midtbane og Bellingham, endvidere når Alaba ikke kan dække op i luftspillet på indlæg, som i går, så koster det uanset hvilken træner du har.

Vi manglede i den grad Militao i går.

​Militao ind med Alaba eller Militao ind for Alaba?

Det ser ud til at Alaba er vores svageste forsvarer lige nu. Det er også bekymrende at han igår skældede ud på de andre for hans egne fejl. Det påpegede Marca også. Det er ikke en god ledelse stil, Alaba. 

2 år 8 måneder siden #185 af Kiwes
​Taktikken fejlede og så lignede Alaba jo en serie spiller i forsvaret. Jeg har aldrig været helt overbevist om Alaba's defensive evner, men i går var han skandaløs. Jeg tænker at han var frustureret og det fik ham til at råbe af Camavinga/Fran - fejlen lå udelukkende hos ham selv. Vi mangler i den grad Militao og Courtois, men det kan vi desværre ikke gøre noget ved, vi må bare få det bedste ud af det. Jeg er enig i at offensiven ikke sprudler, men vi skal simpelthen til at have styr på den defensive organisation først. Det er alt for let at slå et indlæg fra kanten ind i feltet på os og så er vi ligeledes alt for sløve til at forsvare bolden i luften. Vi skal have Nacho ind på holdet og helst i stedet for Lucas.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 8 måneder siden #186 af 9eren
Mine tanker fra i går.

Vi bliver simpelthen nødt til at skrue ned for Modric og Kroos. Camavinga, Tchouameni og Valverde/Bellingham skal ligge på den midtbane

Oppe foran skal Vini, Rodrygo og en 9er spille

2 år 8 måneder siden #187 af Madrid1998
Jeg har skrevet det flere gange. Ancelotti er uddateret. Denne sæson kan kun gå for hurtigt. 13-14 Chl er min optik mourinhos, og den sidste var ikke andet end held og Benzema.

2 år 8 måneder siden #188 af -#7-

Madrid1998 post=167915 skrev: Jeg har skrevet det flere gange. Ancelotti er uddateret. Denne sæson kan kun gå for hurtigt. 13-14 Chl er min optik mourinhos, og den sidste var ikke andet end held og Benzema.

​Jeg har det godt nok svært med sådan noget her. Jo vi taber igår, og det var ikke kønt bevares, men alle hold kan tabe på udebane mod Atletico. Men skulle vi nu ikke lige lade være med at diskreditere Ancelotti og hans meritter fuldstændig. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Real HWL

2 år 8 måneder siden #189 af Matamoro
Man kan ikke vinde kampe uden kanter. Real Madric har kun en back og han er alt for ofte skadet. Mendy, Fran Garcia Og Vazquez er bare ikke gode nok. Vi vinder ikke en eneste kamp mod et storhold med dem på banen. Jeg håber at Carletto begynder at eksperimentere med Camavinga og Valverde som wingbacks.

Vi skal også have bedre styr på forsvaret. Alaba er ikke længere en spiller man kan regne med i de store kampe. Vi har bare ikke en erstatning. Måske er løsningen at spille med et tremands forsvar.

Og i angrebet er der ingen vej uden om Joselu. Han er selvfølgelig ikke en Real Madrid angriber, men han er den eneste vi har.

Så ser opstillingen ud således:

...................Rudiger, Nacho, Alaba.......................

Valverde Tchouameni Bellingham Camavinga

Rodrygo....................Joselu...............Vinicius....

Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved Matamoro.

2 år 8 måneder siden #190 af Cristiano7

Matamoro post=167918 skrev: Man kan ikke vinde kampe uden kanter. Real Madric har kun en back og han er alt for ofte skadet. Mendy, Fran Garcia Og Vazquez er bare ikke gode nok. Vi vinder ikke en eneste kamp mod et storhold med dem på banen. Jeg håber at Carletto begynder at eksperimentere med Camavinga og Valverde som wingbacks.

Vi skal også have bedre styr på forsvaret. Alaba er ikke længere en spiller man kan regne med i de store kampe. Vi har bare ikke en erstatning. Måske er løsningen at spille med et tremands forsvar.

Og i angrebet er der ingen vej uden om Joselu. Han er selvfølgelig ikke en Real Madrid angriber, men han er den eneste vi har.

​Jeg tror ikke på at Ancelotti kan eksperimentere taktisk for han er outdateret og lægger mere vægt på spillernes kvalitet fremfor taktikken. Han er blevet ofte taktisk udspillet af Xavi, Simeone, Guardiola mv.

Jeg tror på at en anden træner kan lykkes med 3-mands forsvar, men ikke Ancelotti. Han ville måske sige “Jeg tror på jer” og krydse fingre for Real Madrids berømte remontadas & fightervilje ;-) 

2 år 8 måneder siden #191 af Kasillas

Matamoro post=167918 skrev: ...

​Fascinerende. Med tanke på at Alonso måske/måske ikke kommer næste sæson, har jeg skænket det en hel del tanker.

Og selv med min begrænset fodboldtaktisk kundskaber kan jeg se, at denne formation ikke vil fungere, da der er overvægt af wing-spillere og nul pasningsspillere (som Kroos eller Modric).

Alonsos Leverkusen spiller med to 8’er og to wingbacks på midtbanen. Og i angrebet spilles der med to ti’er og en angriber. Din opstilling har den svaghed, at hvis Valverde og Camavinga skal spille som wingbacks, så kommer de i samme spor som Rodrygo og Vini. Desuden er der ingen pasningsspillere (ti’er) i din formation, da jeg ikke anser Bellingham som en pasningspiller (og selv i Fifa har han ret lave pasning).

Løsningen på din formation ville være at Valverde og Camavinga ikke skal spille som wingbacks på kanten, men som midtbanespillere. Og at Kroos og/eller Modric skal spille. Men hvis Bellingham udvikler sig til en pasningspiller, der kan slå præcise indlæg, så behøves ikke Kroos eller Modric i formationen.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

2 år 8 måneder siden #192 af Matamoro
Liverpool havde en midtbane bestående af Wijnaldum, Fabinho, Henderson og vandt alt. Fodboldkampe vindes ikke kun med pasningssikre spillere.

Leveret af Kunena Forum