Optakt: Sevilla - Real Madrid, LaLiga, 10. spillerunde

2 år 9 måneder siden #49 af DeLaRed
Jesus Christ Rodrygo!!’

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #50 af Brylle
​Ej hvor er det usammenhængende og ideløst. Vini sejler, Rodrygo elendig. Midtbanen fungerer ikke. Dommer eller ej, det sejler!

2 år 9 måneder siden #51 af NadaMás
​Inden dagens kamp havde Rodrygo en xG på 4.12, så mon ikke den er omkring de 5 efter denne kamp. 
Det er med et mål til følge.

Så kan man selv regne på hvor meget han skal blive ved med at brænde, for bare at nå sidste sæsons tal.

Han må tage nogle ekstra time på træningsbanen..

2 år 9 måneder siden #52 af mohbar

Ramos4 post=168738 skrev:

Lars1991 post=168733 skrev:

Ramos4 post=168729 skrev:

-#7- post=168727 skrev: ​Nu er sæsonen jo langt fra slut, og han kan nå at blive vigtig endnu. Men det er godt nok bekymrende med Rodrygo. Han bliver altså 23 år lige om lidt, han har været i klubben en del år efterhånden, og den her sæson skulle jo lige netop være sæsonen hvor han slog sit navn fast, men det har været helt ekstremt sløjt. Man begynder at frygte at det bliver mere Asensio end Vinicius for Rodrygo. 

​I den perfekte verden erstattede vi Vini og Rodrygo med Mbappe og Osimhen.

Jeg ved jo i er herinde, men bliver stadig overrasket når der kommer kommentarer om at vi skal erstatte Vini :D Absurd og kommer heldigvis aldrig til at ske.

​Jeg ville til enhver en tid erstatte Vini med Mbappe. 20 mål kontra 50? No brainer for mig. Vinis fodbold IQ er for ringe imo.
Men jeg er da udmærket klar over, at det aldrig vil ske. Og det går nok :)

​hellere 20 mål i la liga end 40 mål i vuggestue ligaen i frankrig

2 år 9 måneder siden #53 af Kiwes
​Det mener du simpelthen ikke Ancelotti du tager Tchoumendi ud og ikke Mendy!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, mohbar

2 år 9 måneder siden #54 af mohbar
​forstår bare ikke det rationelle i Ancelottis udskiftninger

2 år 9 måneder siden #55 af DeLaRed
Hold nu kæft Rodrygo stinker idag igen, det er jo virkelig tragisk at han får så meget spilletid!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

2 år 9 måneder siden #56 af Cristiano7
Det meste irriterende ved Ancelotti er = ligemeget hvor dårligt spillende Vini eller Rodrygo er, så bliver de på banen så langt som muligt og i flere kampe i træk.

Ved godt at alternativerne er Brahim og Joselu, men det er stadigvæk irriterende.

2 år 9 måneder siden #57 af Lars1991

Kiwes post=168745 skrev: ​Det mener du simpelthen ikke Ancelotti du tager Tchoumendi ud og ikke Mendy!

Jeg sad og tænkte, da jeg så Modric og Cama.. godt at bytte Kroos og Modric, og så få Mendy ud med Cama.... gud hjælpe mig om han ikke skifter nogen af de 2 ud så :D

Og hvorfor er Rodrygo stadig inde... vi skal vel vinde kampen? det har han haft chancen for, lad nu Joselu prøve.
Følgende bruger(e) sagde tak: SeQueda

2 år 9 måneder siden #58 af mohbar

Cristiano7 post=168748 skrev: Det meste irriterende ved Ancelotti er = ligemeget hvor dårligt spillende Vini eller Rodrygo er, så bliver de på banen så langt som muligt og i flere kampe i træk.

Ved godt at alternativerne er Brahim og Joselu, men det er stadigvæk irriterende.

​trods alt så har Brahim vist langt mere de få minutter han får på banen..
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7, Ramos4

2 år 9 måneder siden #59 af Cristiano7

mohbar post=168750 skrev:

Cristiano7 post=168748 skrev: Det meste irriterende ved Ancelotti er = ligemeget hvor dårligt spillende Vini eller Rodrygo er, så bliver de på banen så langt som muligt og i flere kampe i træk.

​Fuldstændig enig. 
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Cristiano7.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #60 af Brylle

mohbar post=168750 skrev:

​Joselu og Brahim har i den grad præsteret når de har fået muligheden. Utroligt der ikke er skiftet ud her

Leveret af Kunena Forum