Optakt: Sevilla - Real Madrid, LaLiga, 10. spillerunde

2 år 9 måneder siden #109 af mohbar

Real HWL post=168791 skrev: ​Ancelotti gør os ikke bedre med de indskiftninger. Modric er en skygge af sig selv. Camavinge laver et forfærdeligt indhop, det samme gør Brahim. Joselu er lidt prisgivet, han får ikke rigtig noget at arbejde med. Tænker vi skal være glade for et point taget det hele i betragtning.

​ancelotti laver igen nogle irriterende mærkelige udskiftninger: hvorfor skal tchou og valverde ud når vi skal bruge de sidste kræfter og energi. Og juanlou og især Brahim er jo rene alibi udskiftninger. Brahim får hvad? 4 minutter?

Simpelthen noget svineri, især når vi spiller en så vigtig kamp og rodrygo igenigen underpræsterer. Hvis ikke det var alibi burde begge have fået mindst 20 minutter så de kunne nå at spilles varme og få bedre chance for at score.

Glæder mig til Ancelotti er væk. Han har simpelthen kostet os alt for mange point 

Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #110 af 9eren
Vini underpræstere sgu også i dag og Rodrygo spillede trods alt bedre

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #111 af 9eren
Dommer skandalen fortsætter i Atleti kampen

2 år 9 måneder siden #112 af Kiwes
Jeg tror at Vini vil få det meget lettere hvis han havde en mand i feltet, som Joselu, som han kunne spille bolden ind til. Rodrygo er over det hele og alle steder. For mig et det bare et stort kaos. Jeg tror simpelthen ikke på Vini og Rodrygo på samme tid..der mangler en i boksen. Jeg er generelt ikke fan af at spille uden 9'er og jeg kan faktisk kun se Mbappe fungere, da han bare er så god som han er.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

2 år 9 måneder siden #114 af SeQueda

Især Rodrygo var en god ide at bænke idag da han jo kom sent tilbage fra landskampspausen, og så med hans seneste form i tankerne også. 

​Og han fik fuld tid i begge kampe. Om ikke andet, så kunne man godt have skiftet ham ud (langt) tidligere. 

​​Bliver spændende med El Clasico næste weekend. Vi skal simpelthen vinde. 
Cama på backen, en midtbane med Tchou, Fede, Bellingham og Kroos, Joselu i front. 

VAMOS Carlo din dejlige gamle mand. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #115 af 9eren

2 år 9 måneder siden #116 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren post=168805 skrev: Fra den vinkel er der ikke offside. Men det er samme trick de lavede med Asensio sidste år i El Clasico. Stopper frame på et senere tidspunkt

Du kan ikke bruge et stillbillede til noget. Især ikke når vinklen er så dårlig og man ikke engang kan se hele spillet. Billedet er dømt ubrugeligt.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #117 af 9eren
Okay. Du er godt klar over, at alle offside situationer med VAR teknologi i spansk fodbold bruges der stilbillede. Der er forskel på sevilla spillerens position ift billederne.
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved 9eren.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #118 af 9eren
Endnu en

Burgos skyndte at rette sin fejl ved at flytte frisparket meget langt tilbage

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #119 af 9eren

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #120 af 9eren
Offside mig i R

da de vidste klippet i tv i går kunne man ikke engang se da Valverde ramte bolden. Det er tydeligt at se at det er manipuleret med hvornår Valverde ramte bolden. 

Leveret af Kunena Forum