Optakt: Sevilla - Real Madrid, LaLiga, 10. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han ser ikke god ud i situationen, nej.Lars1991 post=168789 skrev: Og er jeg den eneste der synes at det er et kæmpe drop af Kepa? Jeg troede netop sådan nogle bolde var han styrke...
han har potentiale til at blive verdensklasse 8’er eller 6’er. Hvis ikke motivationen er der på venstrebacken så bliver det heller ikke til mere. Vi ødelægger hans udvikling ved at flytte ham rundt fra kamp til kamp.Kiwes post=168788 skrev:
Sådan ser jeg det: Det da fint at han selv synes han er er god midtbane spiller...sagen er bare den at han har været fantastisk på backen og dårlig på midten. Hvad mangler RMD? En venstre back. Nemt.elle44 post=168784 skrev:
Hvis nu kan fik kontinuerlig spilletid på én plads. Vi har set det niveau han kan have på den midtbane, han er 21 år og bliver flyttet rundt på 3-4 forskellige pladser fra kamp til kamp, det dur bare ikke.Kiwes post=168782 skrev: En ting er i hvert fald sikkert. Hvis Camavinga vil spille for RMD så kommer han til at gøre det på backen og så holder han ellers bare kæft.
Jeg synes han fejler hver gang han skifter Tchouameni ud, han skal simpelthen spille de her kamp fra første til sidste fløjt. Vi var overmatchet fysisk til sidst.Real HWL post=168791 skrev: Ancelotti gør os ikke bedre med de indskiftninger. Modric er en skygge af sig selv. Camavinge laver et forfærdeligt indhop, det samme gør Brahim. Joselu er lidt prisgivet, han får ikke rigtig noget at arbejde med. Tænker vi skal være glade for et point taget det hele i betragtning.
Camavinga fik chancen i starten af sæsonen på midtbanen og han var den dårligst præsterende, og de andre vandt pladsen. Han kan jo bare vise han er god nok til midten når han får chancen der - og det gør han ikke. Hvis han ikke gider at spille back, jamen så man han jo bare sidde på bænken, for bedre er han ikke.
Det samme med Rodrygo. Han vil ikke spille centralt i banen - okay, men vi kommer ikke til at ændre system for en spiller der har scoret 1 mål på 5xg. Så må han jo også komme på bænken og så være klar når vi skifter formation engang.
Der er simpelthen ingen af dem der har opnået noget i Real Madrid, der tillader krav eller præferencer. Præster eller smut, sådan er forholdene.
Fejler han ikke bare hele tiden? Jeg forstå simpelthen ham ikke i så mange situationer og tæller dagene til at han er væk til sommer. Jeg stoler slet ikke på at han kan finde ud af at bænke Mendy og Rodrygo. Og i dag skifter han Valverde og Tchou ud i samme sekvens...det jo fucking skudt i lovet.elle44 post=168793 skrev:
Jeg synes han fejler hver gang han skifter Tchouameni ud, han skal simpelthen spille de her kamp fra første til sidste fløjt. Vi var overmatchet fysisk til sidst.Real HWL post=168791 skrev: Ancelotti gør os ikke bedre med de indskiftninger. Modric er en skygge af sig selv. Camavinge laver et forfærdeligt indhop, det samme gør Brahim. Joselu er lidt prisgivet, han får ikke rigtig noget at arbejde med. Tænker vi skal være glade for et point taget det hele i betragtning.
Ja det ser bestemt ikke godt ud. Valverde bedste mand i første halvleg imo.Kiwes post=168795 skrev:
Fejler han ikke bare hele tiden? Jeg forstå simpelthen ham ikke i så mange situationer og tæller dagene til at han er væk til sommer. Jeg stoler slet ikke på at han kan finde ud af at bænke Mendy og Rodrygo. Og i dag skifter han Valverde og Tchou ud i samme sekvens...det jo fucking skudt i lovet.elle44 post=168793 skrev:
Især Rodrygo var en god ide at bænke idag da han jo kom sent tilbage fra landskampspausen, og så med hans seneste form i tankerne også. Mendy kan jeg måske forstå lidt mere idag, da han tråds alt ikke har været med landsholdet, men han skal jo ud lang tid før.
Vi taber kampen på midten da Valverde og Tchouameni går ud. Og vores angribere er bare ikke kyniske, vi mangler virkelig en der bare scorer på chancerne.
Jeg fatter heller ikke udskiftningen af Tchouameni. Og heller ikke Valverde, som altid er en kriger på midtbanen. Vi var tættere på et nederlag fremfor en sejer. Jeg frygter allerede udekampen mod Barca. De har slået os før med et skadesplaget hold fordi Ancelotti er helt væk…elle44 post=168793 skrev:
Begge hold gjorde sig godt til. Ærgerligt mål at indkassere, men den er svær hverken at klandre Alaba eller Kepa, der begge spillede fint.
Rodrygo skal ikke starte. Gider det ikke mere. Fuck nu af med det Carlo. Mendy har heller ikke noget at foretage sig på holdet. Camavinga må tage en bid af det sure æble, alle kan jo se af han er holdets bedste løsning på positionen. Vini skal nok komme op i gear. Carvajal spiller som om kalenderen skrev 2015.
For lige at opsummere hvor vi står efter de første 10 kampe, syntes jeg dog det er ganske positivt.
Vi har spillet fire kampe hjemme, og seks ude. Antaget at Barca vinder i morgen, er vi et point foran.
Vi har nu mødt Bilbao, Atlético og Sevilla ude. Næste weekend er det Barca ude, og selv hvis vi taber den, vil vi have overstået de historisk fire sværeste udekampe, og være to point efter Barca, der stadig mangler alle disse udebaner.
Medmindre vi får en kæmpe røvfuld i Barcelona, vil jeg sige at det står godt til, alt betragtet.
Det er et større problem i spansk fodbold, og det bør tages seriøst.
- 9eren
- Gæst
-