Vinícius udgik med muskelskade

1 år 3 måneder siden #1 af Administrationen
Nattens landskampe betød nye skadesproblemer for Real Madrid.

...

Nattens landskampe betød nye skadesproblemer for Real Madrid.

I Brasiliens udekamp mod Colombia måtte Vinícius Junior nemlig forlade banen efter 27 minutters spil med en muskelskade. Brasilianeren tog straks plads på bænken, hvor han fik lagt is på og det ser dermed ud til, at han under alle omstændigheder misser næste landskamp mod Argentina.

Men flere kampe for Real Madrid kan naturligvis også komme i spil, når han får den endelige dom efter lægetjekket og der spekuleres allerede nu i, at han misser minimum tre kampe for klubben.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #2 af Ramos4
Fucking stop sæsonen. Stop det hele indtil der er en voksen hos FIFA eller UEFA der gider trække hovedet ud af røven.

Forestil jer de skader der er nu + 2 kampe mere i CL næste sæson + VM hvert andet år + klub VM som en mini turnering.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 år 3 måneder siden #3 af Dragam
Vides der om det evt er den samme hamstring skade, som Vini kom meget hurtigt tilbage fra ?

1 år 3 måneder siden #4 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Vinícius udgik med muskelskade
Det værste er korsbåndsskaderne. Det positive er at det ikke er flere “resten af sæsonen skader”. Programmet er noget nemmere nu end det har været hidtil. Cadiz bliver dog en killer kamp. Kan vi slå dem og Betis ude, holde rent bord hjemme er jeg glad.

Negreira league. HDLGP!

1 år 3 måneder siden #5 af Fondo_Sur
Det er godt nok vildt med de skader. Det er jo ikke normalt, at så veltrænede sportsudøvere på et hold får så mange skader. Lad os håbe, at det bare er uheld, og at det hele vender snart.

1 år 3 måneder siden #6 af Dragam

Dragam post=169865 skrev: Vides der om det evt er den samme hamstring skade, som Vini kom meget hurtigt tilbage fra ?

​Det er præcis samme skade som sidst - ikke overraskende at han kom alt for hurtigt tilbage...

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
1 år 3 måneder siden #7 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Vinícius udgik med muskelskade

Dragam post=169878 skrev:

Dragam post=169865 skrev: Vides der om det evt er den samme hamstring skade, som Vini kom meget hurtigt tilbage fra ?

​Det er præcis samme skade som sidst - ikke overraskende at han kom alt for hurtigt tilbage...

​Kan du med din fysiologiske ekspertise definere den mest optimale længde for Vinicius? 

1 år 3 måneder siden #8 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Vinícius udgik med muskelskade

Fondo_Sur post=169870 skrev: Det er godt nok vildt med de skader. Det er jo ikke normalt, at så veltrænede sportsudøvere på et hold får så mange skader. Lad os håbe, at det bare er uheld, og at det hele vender snart.

​Altså Pintus har ikke hjulpet særlig meget denne sæson :-/ 

Negreira league. HDLGP!

1 år 3 måneder siden #9 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Vinícius udgik med muskelskade
​Jeg tænker det er ganske få skader der reelt kunne have været gjort noget ved. Skaderne til Courtois, Militao, Camavinga og Tchou er vel bare rigtig uheldigt. Det der er sket med Arda derimod er en kæmpe fadæse forårsaget af dårlige beslutninger. Han skulle jo aldrig have været tilbage på den bane og så ovenikøbet i 2 omgange - det er fandme til grin.

Sidste redigering: 1 år 3 måneder siden ved Kiwes.

1 år 3 måneder siden #10 af Dragam

Kiwes post=169881 skrev: ​Jeg tænker det er ganske få skader der reelt kunne have været gjort noget ved. Skaderne til Courtois, Militao, Camavinga og Tchou er vel bare rigtig uheldigt. Det der er sket med Arda derimod er en kæmpe fadæse forårsaget af dårlige beslutninger. Han skulle jo aldrig have været tilbage på den bane og så ovenikøbet i 2 omgange - det er fandme til grin.

​Det samme kan man sige om vini, der var tilbage på banen lang tid før hans tilbagekomst var fastsat til.

Jeg ved ikke om det er fordi spillerne er så ivrige efter at komme tilbage, og klubben så lader dem selv bestemme det, eller om klubben presser dem tilbage før end godt er.

1 år 3 måneder siden #11 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Vinícius udgik med muskelskade
BREAKING: Vinicius Jr will be OUT for 2 and a half months.
@JLSanchez78

REAL MADRID STATEMENT: After the tests carried out today on our player Vinicius Jr. by the Real Madrid Medical Services, he has been diagnosed with a rupture in the femoral biceps with involvement of the distal tendon in his left leg.

Jeg tror sku desværre at det var det sidste håb jeg havde i mig for sæsonen der røg der. Der bliver umådeligt svært at holde trip i ligaen i så lang en periode uden nøglespillere.
Sidste redigering: 1 år 3 måneder siden ved Kiwes.

1 år 3 måneder siden #12 af Dragam

Kiwes post=169883 skrev: BREAKING: Vinicius Jr will be OUT for 2 and a half months.
@JLSanchez78

REAL MADRID STATEMENT: After the tests carried out today on our player Vinicius Jr. by the Real Madrid Medical Services, he has been diagnosed with a rupture in the femoral biceps with involvement of the distal tendon in his left leg.

Jeg tror sku desværre at det var det sidste håb jeg havde i mig for sæsonen der røg der. Der bliver umådeligt svært at holde trip i ligaen i så lang en periode uden nøglespillere.

Så hans skade er med andre ord blevet en del værre af at han er kommet alt for tidligt tilbage. Ærligt talt er jeg overhovedet ikke overrasket.

Leveret af Kunena Forum