Vinícius udgik med muskelskade

1 år 2 uger siden #13 af elle44

Dragam post=169884 skrev:

Kiwes post=169883 skrev: BREAKING: Vinicius Jr will be OUT for 2 and a half months.
@JLSanchez78

REAL MADRID STATEMENT: After the tests carried out today on our player Vinicius Jr. by the Real Madrid Medical Services, he has been diagnosed with a rupture in the femoral biceps with involvement of the distal tendon in his left leg.

Jeg tror sku desværre at det var det sidste håb jeg havde i mig for sæsonen der røg der. Der bliver umådeligt svært at holde trip i ligaen i så lang en periode uden nøglespillere.

Så hans skade er med andre ord blevet en del værre af at han er kommet alt for tidligt tilbage. Ærligt talt er jeg overhovedet ikke overrasket.

​Det er det andet ben. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 uger siden #14 af Dragam

elle44 post=169886 skrev:

Dragam post=169884 skrev:

Kiwes post=169883 skrev: BREAKING: Vinicius Jr will be OUT for 2 and a half months.
@JLSanchez78

REAL MADRID STATEMENT: After the tests carried out today on our player Vinicius Jr. by the Real Madrid Medical Services, he has been diagnosed with a rupture in the femoral biceps with involvement of the distal tendon in his left leg.

Jeg tror sku desværre at det var det sidste håb jeg havde i mig for sæsonen der røg der. Der bliver umådeligt svært at holde trip i ligaen i så lang en periode uden nøglespillere.

Så hans skade er med andre ord blevet en del værre af at han er kommet alt for tidligt tilbage. Ærligt talt er jeg overhovedet ikke overrasket.

​Det er det andet ben. 

​Sikker ? Jeg læste en artikel, hvor Vini udtaler at det er samme skade som sidst - link gerne til artikkel :)

1 år 2 uger siden #15 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Vinícius udgik med muskelskade
​Det er rigtig nok. Det er venstre denne gang, sidste var højre. 

Marca:
It must be remembered that the injury to which Vinicius refers is the one he suffered in Balaídos against Celta on August 25 and which kept him out for a month. In that case the injury was to the right leg, and not the left, as now .
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 år 2 uger siden #16 af Dragam

Kiwes post=169888 skrev: ​Det er rigtig nok. Det er venstre denne gang, sidste var højre. 

Marca:
It must be remembered that the injury to which Vinicius refers is the one he suffered in Balaídos against Celta on August 25 and which kept him out for a month. In that case the injury was to the right leg, and not the left, as now .

​Ok, kan være en mangelfuld oversættelse jeg læste.

På en måde er det godt at det ikke er samme muskel, men samtidig bekymrende at han begynder at få de her skader i forskellige muskler.

Lad os håbe det ikke bliver gareth bale 2.0 ift muskel skader.

1 år 2 uger siden #17 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Vinícius udgik med muskelskade
​Jeg synes allerede at vi har set Vinicius har mistet en lille smule topfart efter den sidste skade, så hvis han simpelthen har fået den samme skade i det andet ben, så er det alt andet lige voldsomt bekymrende.

Jeg håber at klubben tænker langsigtet med de her skader nu. Jeg må ærligt sige at jeg gerne sælger den her sæson, hvis man omvendt kan sikre sig at de skadede spillere ikke udvikler kroniske skadesproblemer, ved at lade dem hvile og genoptræne i tilstrækkelig grad. Vinicius, Camavinga og Arda skulle man jo gerne have glæde af det næste årti. 

DC19
Sidste redigering: 1 år 2 uger siden ved -#7-.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 år 2 uger siden #18 af longwind

-#7- post=169890 skrev: ​Jeg synes allerede at vi har set Vinicius har mistet en lille smule topfart efter den sidste skade, så hvis han simpelthen har fået den samme skade i det andet ben, så er det alt andet lige voldsomt bekymrende.

Jeg håber at klubben tænker langsigtet med de her skader nu. Jeg må ærligt sige at jeg gerne sælger den her sæson, hvis man omvendt kan sikre sig at de skadede spillere ikke udvikler kroniske skadesproblemer, ved at lade dem hvile og genoptræne i tilstrækkelig grad. Vinicius, Camavinga og Arda skulle man jo gerne have glæde af det næste årti. 

​Selvfølgelig har Vinicius ikke mistet hurtighed af en enkelt muskelskade på 1½ måned. Hvis du har bemærket en lavere topfart (det har jeg ikke selv lagt mærke til), så er det nok mere sandsynligt at han bare tog det lidt mere roligt efter sin tilbagevenden. Selv efter denne skade kommer han ikke til at miste permanent topfart eller acceleration. Men det er da lidt bekymrende, for hvis det bliver ved med at gentage sig, så kommer konsekvenserne jo eventuelt
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

1 år 2 uger siden #19 af El_Juan
​Ud af 23 førsteholdsspillere har man nu 9 skadede spillere, hvoraf to af dem formentlig er ude hele sæsonen (Courtois og Militão).

Ancelotti har 14 spillere til rådighed frem til januar. Det er immervæk bekymrende. Det ser heldigvis lyst ud for Ceballos og Tchouaméni, men med Ceballos' skadehistorik, er jeg ikke så optimistisk på hans vegne.

I det mindste kan det potentielt set betyde mere spilletid til Nico Paz, Mario Martín, Gonzalo Garcia Torres og Álvaro Rodriguez.

1 år 2 uger siden #20 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Vinícius udgik med muskelskade
Hay que sufrir y creer en el equipo!

Galactico downfall version 2

1 år 2 uger siden #21 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Vinícius udgik med muskelskade
​Men det er også kriminelt at vi med én langtidsskade i angrebet (Vini) står i en situation, hvor vi har alvorlige problemer i offensiven. Det falder igen tilbage på Perez. Camavinga/Tchou kan vi jo godt undvære, selv om det selvfølgelig mindsker bredden. Tabet af Vini er jo 100 gange værre.

1 år 2 uger siden #22 af elle44

-#7- post=169890 skrev: ​Jeg synes allerede at vi har set Vinicius har mistet en lille smule topfart efter den sidste skade, så hvis han simpelthen har fået den samme skade i det andet ben, så er det alt andet lige voldsomt bekymrende.

​Vini blev målt til 35 km/t mod rayo, hvilket er den topfart han også havde før sin skade. 
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

1 år 2 uger siden #23 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Vinícius udgik med muskelskade

elle44 post=169895 skrev:

​Vini blev målt til 35 km/t mod rayo, hvilket er den topfart han også havde før sin skade. 

​Fair nok. Jeg baserer det heller ikke på andet end mine egne to øjne, og jeg synes han har haft svært ved for alvor at løbe fra forsvaret på samme måde som før, i nogle situationer, men det er bestemt muligt det bare er noget jeg bilder mig. Og jeg siger heller ikke at han er en langsom spiller nu, bare lige for at slå det helt fast.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

1 år 2 uger siden #24 af Ramos4

El_Juan post=169892 skrev: ​Ud af 23 førsteholdsspillere har man nu 9 skadede spillere, hvoraf to af dem formentlig er ude hele sæsonen (Courtois og Militão).

Ancelotti har 14 spillere til rådighed frem til januar. Det er immervæk bekymrende. Det ser heldigvis lyst ud for Ceballos og Tchouaméni, men med Ceballos' skadehistorik, er jeg ikke så optimistisk på hans vegne.

I det mindste kan det potentielt set betyde mere spilletid til Nico Paz, Mario Martín, Gonzalo Garcia Torres og Álvaro Rodriguez.

​Potentielt, ja. Realistisk? Nej.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

Leveret af Kunena Forum