Vinícius udgik med muskelskade

3 måneder 1 uge siden #37 af Ramos4

Madridista02 post=169908 skrev: Synes lige I skal få ro på dommedags retorikken. Vi er Real Madrid, og vi har stadig kvalitet i holdet. Til januar begynder vores spillere at være klar fra skader igen, så vi skal bare lige holde ud indtil da. Sæsonen er stadig meget lang, og hellere få skader nu, end efter januar hvor den afgørende fase af sæsonen sætter ind.
Vi skal nok klare den gutter!

​Nå ja, når de her skader er overstået kommer der jo ikke flere resten af sæsonen :D

I øvrigt har Barca haft deres to bedste midtbanefolk i De Jong og Pedri ude i lang tid. Samt en masse andre skader. Så vi kan ikke bruge det som undskyldning for en skid. Ikke at jeg siger, at lige netop du gør det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 1 uge siden #38 af Brylle

Dragam post=169911 skrev:

longwind post=169910 skrev:

Dragam post=169909 skrev:

PMO post=169907 skrev:

Real HWL post=169906 skrev: ​Jeg syntes det er ekstremt bekymrende at Vini er begyndt at få de her muskel skader der holder ham ude i 2-3 mdr hver gang. Det går bare ikke. Jeg ved godt det er kontroversielt det jeg skriver. Hvis Real Madrid skal være noget ved musikken i fremtiden, så skal vi sætte alle sejl ind på Mbappe. Han skal bare hentes til sommer. Så længe han ikke har sat sin underskrift på en ny kontrakt med PSG, så er der håb. 

Nu er der, alt andet lige, også en verden til forskel på de to spillere. Vini er fantastisk, men Mbappé er fra ALLER øverst hylde.  

​Enig - mbappe har vigtigst af alt væsentligt højere intelligens end vini...

​Tror ikke du skal regne med at nogen af dem bliver hjernekiruger når de er færdige med fodbold :D

​Næppe, men Vini slår mig som en, som nok skulle have gået i en speciel klasse i skolen - der virker mbappe noget mere normalt begavet. Både i hans ageren på banen og udenfor banen.

​Hvad er det jeg læser? O.o
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

3 måneder 1 uge siden #39 af Kialpe

PMO post=169907 skrev:

Real HWL post=169906 skrev: ​Jeg syntes det er ekstremt bekymrende at Vini er begyndt at få de her muskel skader der holder ham ude i 2-3 mdr hver gang. Det går bare ikke. Jeg ved godt det er kontroversielt det jeg skriver. Hvis Real Madrid skal være noget ved musikken i fremtiden, så skal vi sætte alle sejl ind på Mbappe. Han skal bare hentes til sommer. Så længe han ikke har sat sin underskrift på en ny kontrakt med PSG, så er der håb. 

Nu er der, alt andet lige, også en verden til forskel på de to spillere. Vini er fantastisk, men Mbappé er fra ALLER øverst hylde.  

​Tror ikke du skal regne med at nogen af dem bliver hjernekiruger når de er færdige med fodbold :D

​Næppe, men Vini slår mig som en, som nok skulle have gået i en speciel klasse i skolen - der virker mbappe noget mere normalt begavet. Både i hans ageren på banen og udenfor banen.

​Ufatteligt! Er vi nu sikker på, at det er Vini som skulle have gået i en speciel klasse.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Brylle

3 måneder 1 uge siden #40 af Lars1991
​Endrick er på steroider og Vini skulle være gået i specialklasse. Altid godt når Dr. Dragam giver sit besyv med!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Brylle

3 måneder 1 uge siden #41 af Vinícius

PMO post=169907 skrev:

Sikke pænt du taler om mig. Du slår mig som en hjernekirurg, der har øvet lidt for meget på dig selv - touché ;)

Ej, ærligt talt tror jeg ikke, man skal lægge for meget i, hvordan folk agerer på banen ift. deres generelle intelligens. Men jeg er da enig i, at Vini ofte taber hovedet på banen, men han er nok også den spiller, der bliver udsat for det største pres, og i pressede situationer kan man jo komme til at fremstå uheldigt. 

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Leveret af Kunena Forum
Annonce