Vinícius udgik med muskelskade

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 måneder 3 uger siden #25 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Vinícius udgik med muskelskade

elle44 post=169886 skrev:

Dragam post=169884 skrev:

Kiwes post=169883 skrev: BREAKING: Vinicius Jr will be OUT for 2 and a half months.
@JLSanchez78

REAL MADRID STATEMENT: After the tests carried out today on our player Vinicius Jr. by the Real Madrid Medical Services, he has been diagnosed with a rupture in the femoral biceps with involvement of the distal tendon in his left leg.

Jeg tror sku desværre at det var det sidste håb jeg havde i mig for sæsonen der røg der. Der bliver umådeligt svært at holde trip i ligaen i så lang en periode uden nøglespillere.

Så hans skade er med andre ord blevet en del værre af at han er kommet alt for tidligt tilbage. Ærligt talt er jeg overhovedet ikke overrasket.

​Det er det andet ben. 

​Slet
Sidste redigering: 9 måneder 3 uger siden ved Brylle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 måneder 3 uger siden #26 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Vinícius udgik med muskelskade
​Jeg trøster mig ved at Joselu har set ret skarp ud indtil videre og så skal vi i den grad bede til at Rodrygo stepper op når han kan få lov lidt mere kontinuerligt at boltre sig i venstre side. Jeg tænker stadig ikke, at der sker noget i januar med hensyn til tilgange. Jeg håber også, at det betyder at vi får mere at se til Nico Paz som ser helt vildt spændende ud og så er der bare nogle spillere som skal vokse med en rigtig svær opgave nu. Jeg frygter at vi kommer til at se nogle løsninger fra Ancelotti som involverer Kroos-Modric i næsten alle kampe og i perioder noget med kun Rodrygo som angriber. 

9 måneder 3 uger siden #27 af Hamid8210
Så kan brahim virkelig få lov til at shine og Rodrygo kan forhåbentlig lege på
Kanten.

9 måneder 3 uger siden #28 af Dragam

-#7- post=169896 skrev:

elle44 post=169895 skrev:

-#7- post=169890 skrev: ​Jeg synes allerede at vi har set Vinicius har mistet en lille smule topfart efter den sidste skade, så hvis han simpelthen har fået den samme skade i det andet ben, så er det alt andet lige voldsomt bekymrende.

Jeg håber at klubben tænker langsigtet med de her skader nu. Jeg må ærligt sige at jeg gerne sælger den her sæson, hvis man omvendt kan sikre sig at de skadede spillere ikke udvikler kroniske skadesproblemer, ved at lade dem hvile og genoptræne i tilstrækkelig grad. Vinicius, Camavinga og Arda skulle man jo gerne have glæde af det næste årti. 

​Vini blev målt til 35 km/t mod rayo, hvilket er den topfart han også havde før sin skade. 

​Fair nok. Jeg baserer det heller ikke på andet end mine egne to øjne, og jeg synes han har haft svært ved for alvor at løbe fra forsvaret på samme måde som før, i nogle situationer, men det er bestemt muligt det bare er noget jeg bilder mig. Og jeg siger heller ikke at han er en langsom spiller nu, bare lige for at slå det helt fast.

​Det er vi flere som har bemærket - men det er jo også mest hans hurtige acceleration som han er kommet forbi forvaret på, og det er den jeg synes har set noget tungere ud efter skaden.

9 måneder 3 uger siden #29 af elle44
Jeg føler sgu vi smider endnu et mesterskab på det her. For tre sæsoner siden hvor vi havde de 65 skader og Atleti tog mesterskabet, burde vi have vundet det. Den her gang er vi ramt gentagende gange på nøglespillere. Det er helt urimeligt, og man bliver så træt, så træt.

9 måneder 2 uger siden #30 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Vinícius udgik med muskelskade
Real Madrid er en klub hvor alt magi kan ske, det kan se ud som om det hele er ved at blive tabt på gulvet og så kommer der en uventet ting ud af den blå luft som Tamudo.

Efter så mange år som Madridista kommer jeg aldrig til at sælge et mesterskab mere, efter bare 12 runder, hvor vi ligger foran Barcelona og Atl Madrid.

A por la 16
Sidste redigering: 9 måneder 2 uger siden ved 9eren.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

9 måneder 2 uger siden #31 af Real HWL
​Jeg syntes det er ekstremt bekymrende at Vini er begyndt at få de her muskel skader der holder ham ude i 2-3 mdr hver gang. Det går bare ikke. Jeg ved godt det er kontroversielt det jeg skriver. Hvis Real Madrid skal være noget ved musikken i fremtiden, så skal vi sætte alle sejl ind på Mbappe. Han skal bare hentes til sommer. Så længe han ikke har sat sin underskrift på en ny kontrakt med PSG, så er der håb. 

9 måneder 2 uger siden #32 af PMO
Besvaret af PMO på emne Vinícius udgik med muskelskade

Real HWL post=169906 skrev: ​Jeg syntes det er ekstremt bekymrende at Vini er begyndt at få de her muskel skader der holder ham ude i 2-3 mdr hver gang. Det går bare ikke. Jeg ved godt det er kontroversielt det jeg skriver. Hvis Real Madrid skal være noget ved musikken i fremtiden, så skal vi sætte alle sejl ind på Mbappe. Han skal bare hentes til sommer. Så længe han ikke har sat sin underskrift på en ny kontrakt med PSG, så er der håb. 

Nu er der, alt andet lige, også en verden til forskel på de to spillere. Vini er fantastisk, men Mbappé er fra ALLER øverst hylde.  
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, Ramos4

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
9 måneder 2 uger siden #33 af Madridista02
Synes lige I skal få ro på dommedags retorikken. Vi er Real Madrid, og vi har stadig kvalitet i holdet. Til januar begynder vores spillere at være klar fra skader igen, så vi skal bare lige holde ud indtil da. Sæsonen er stadig meget lang, og hellere få skader nu, end efter januar hvor den afgørende fase af sæsonen sætter ind.
Vi skal nok klare den gutter!

Jeg savner Pepe :(

9 måneder 2 uger siden #34 af Dragam

PMO post=169907 skrev:

Real HWL post=169906 skrev: ​Jeg syntes det er ekstremt bekymrende at Vini er begyndt at få de her muskel skader der holder ham ude i 2-3 mdr hver gang. Det går bare ikke. Jeg ved godt det er kontroversielt det jeg skriver. Hvis Real Madrid skal være noget ved musikken i fremtiden, så skal vi sætte alle sejl ind på Mbappe. Han skal bare hentes til sommer. Så længe han ikke har sat sin underskrift på en ny kontrakt med PSG, så er der håb. 

Nu er der, alt andet lige, også en verden til forskel på de to spillere. Vini er fantastisk, men Mbappé er fra ALLER øverst hylde.  

​Enig - mbappe har vigtigst af alt væsentligt højere intelligens end vini...

9 måneder 2 uger siden #35 af longwind

Dragam post=169909 skrev:

PMO post=169907 skrev:

​Tror ikke du skal regne med at nogen af dem bliver hjernekiruger når de er færdige med fodbold :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Brylle

9 måneder 2 uger siden #36 af Dragam

longwind post=169910 skrev:

Dragam post=169909 skrev:

PMO post=169907 skrev:

​Tror ikke du skal regne med at nogen af dem bliver hjernekiruger når de er færdige med fodbold :D

​Næppe, men Vini slår mig som en, som nok skulle have gået i en speciel klasse i skolen - der virker mbappe noget mere normalt begavet. Både i hans ageren på banen og udenfor banen.

Leveret af Kunena Forum