Vinícius udgik med muskelskade
- Brylle
- Gæst
Sletelle44 post=169886 skrev:
Det er det andet ben.Dragam post=169884 skrev:
Kiwes post=169883 skrev: BREAKING: Vinicius Jr will be OUT for 2 and a half months.
@JLSanchez78
REAL MADRID STATEMENT: After the tests carried out today on our player Vinicius Jr. by the Real Madrid Medical Services, he has been diagnosed with a rupture in the femoral biceps with involvement of the distal tendon in his left leg.
Jeg tror sku desværre at det var det sidste håb jeg havde i mig for sæsonen der røg der. Der bliver umådeligt svært at holde trip i ligaen i så lang en periode uden nøglespillere.
Så hans skade er med andre ord blevet en del værre af at han er kommet alt for tidligt tilbage. Ærligt talt er jeg overhovedet ikke overrasket.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
Kanten.
Det er vi flere som har bemærket - men det er jo også mest hans hurtige acceleration som han er kommet forbi forvaret på, og det er den jeg synes har set noget tungere ud efter skaden.-#7- post=169896 skrev:
Fair nok. Jeg baserer det heller ikke på andet end mine egne to øjne, og jeg synes han har haft svært ved for alvor at løbe fra forsvaret på samme måde som før, i nogle situationer, men det er bestemt muligt det bare er noget jeg bilder mig. Og jeg siger heller ikke at han er en langsom spiller nu, bare lige for at slå det helt fast.elle44 post=169895 skrev:
Vini blev målt til 35 km/t mod rayo, hvilket er den topfart han også havde før sin skade.-#7- post=169890 skrev: Jeg synes allerede at vi har set Vinicius har mistet en lille smule topfart efter den sidste skade, så hvis han simpelthen har fået den samme skade i det andet ben, så er det alt andet lige voldsomt bekymrende.
Jeg håber at klubben tænker langsigtet med de her skader nu. Jeg må ærligt sige at jeg gerne sælger den her sæson, hvis man omvendt kan sikre sig at de skadede spillere ikke udvikler kroniske skadesproblemer, ved at lade dem hvile og genoptræne i tilstrækkelig grad. Vinicius, Camavinga og Arda skulle man jo gerne have glæde af det næste årti.
Efter så mange år som Madridista kommer jeg aldrig til at sælge et mesterskab mere, efter bare 12 runder, hvor vi ligger foran Barcelona og Atl Madrid.
A por la 16
Real HWL post=169906 skrev: Jeg syntes det er ekstremt bekymrende at Vini er begyndt at få de her muskel skader der holder ham ude i 2-3 mdr hver gang. Det går bare ikke. Jeg ved godt det er kontroversielt det jeg skriver. Hvis Real Madrid skal være noget ved musikken i fremtiden, så skal vi sætte alle sejl ind på Mbappe. Han skal bare hentes til sommer. Så længe han ikke har sat sin underskrift på en ny kontrakt med PSG, så er der håb.
Nu er der, alt andet lige, også en verden til forskel på de to spillere. Vini er fantastisk, men Mbappé er fra ALLER øverst hylde.
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Vi skal nok klare den gutter!
Jeg savner Pepe :(
Enig - mbappe har vigtigst af alt væsentligt højere intelligens end vini...PMO post=169907 skrev:
Real HWL post=169906 skrev: Jeg syntes det er ekstremt bekymrende at Vini er begyndt at få de her muskel skader der holder ham ude i 2-3 mdr hver gang. Det går bare ikke. Jeg ved godt det er kontroversielt det jeg skriver. Hvis Real Madrid skal være noget ved musikken i fremtiden, så skal vi sætte alle sejl ind på Mbappe. Han skal bare hentes til sommer. Så længe han ikke har sat sin underskrift på en ny kontrakt med PSG, så er der håb.
Nu er der, alt andet lige, også en verden til forskel på de to spillere. Vini er fantastisk, men Mbappé er fra ALLER øverst hylde.
Tror ikke du skal regne med at nogen af dem bliver hjernekiruger når de er færdige med fodbold :DDragam post=169909 skrev:
Enig - mbappe har vigtigst af alt væsentligt højere intelligens end vini...PMO post=169907 skrev:
Næppe, men Vini slår mig som en, som nok skulle have gået i en speciel klasse i skolen - der virker mbappe noget mere normalt begavet. Både i hans ageren på banen og udenfor banen.longwind post=169910 skrev:
Tror ikke du skal regne med at nogen af dem bliver hjernekiruger når de er færdige med fodbold :DDragam post=169909 skrev: