Optakt: Real Madrid – Atlético Madrid, spansk Super Cup, semifinale

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 6 måneder siden #73 af 9eren
Barcelona skal da hellere ryge ud

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #74 af mohbar

9eren post=171409 skrev: Barcelona skal da hellere ryge ud

​nej de skal have klø haha

2 år 6 måneder siden #75 af Kiwes
​Måske jeg er hård men....jeg tror den mand der er mest glad efter kampen i dag er Lunin, hvis I forstår sådan eeen. Men Vini og Rodrygo var heller ikke noget at råbe hurra af.

2 år 6 måneder siden #76 af Madrid777
Den her klub bliver bare ved og ved med at give - sæsonens bedste øjeblik må gå til Brahims 60 meter spurt mod Oblak, det er et mål vi sent vil glemme
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

2 år 6 måneder siden #77 af Estadio Santiago Bernabéu
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

2 år 6 måneder siden #78 af Lars1991

Kiwes post=171411 skrev: ​Måske jeg er hård men....jeg tror den mand der er mest glad efter kampen i dag er Lunin, hvis I forstår sådan eeen. Men Vini og Rodrygo var heller ikke noget at råbe hurra af.

De skal begge lige ramme formen igen - Vini efter sin skade, Rodrygo efter julepausen. Inden Vinis skade havde de begge to et par kampe, hvor de var ekstraordinære på samme tid. Det skal nok ske igen.

Med det sagt kunne det være sjovt at se en opstilling, hvor både Rodrygo, Vini og Brahim spiller sammen og så rykke Bellingham ned som 8'er. Brahim er simpelthen i for god form til at kunne have ham ude, og han er heller ikke en luksus-spiller som de to brasilianere, så det burde godt kunne fungere rent defensivt. Hvem der så skal ud på midten må blive Ancelottis hovedpine :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

2 år 6 måneder siden #79 af mohbar

Madrid777 post=171412 skrev: Den her klub bliver bare ved og ved med at give - sæsonens bedste øjeblik må gå til Brahims 60 meter spurt mod Oblak, det er et mål vi sent vil glemme

​Brahim er gået fra glemsel til at blive total publikumsyndling. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 6 måneder siden #80 af 9eren

mohbar post=171415 skrev:

Madrid777 post=171412 skrev: Den her klub bliver bare ved og ved med at give - sæsonens bedste øjeblik må gå til Brahims 60 meter spurt mod Oblak, det er et mål vi sent vil glemme

​Brahim er gået fra glemsel til at blive total publikumsyndling. 

​problemet var Zidane.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 6 måneder siden #81 af Madridista02
Ved ikke om I har været inde på det, men nogen der ved hvor Krops blev buhet?

Jeg savner Pepe :(

2 år 6 måneder siden #82 af longwind

Madridista02 post=171417 skrev: Ved ikke om I har været inde på det, men nogen der ved hvor Krops blev buhet?

​Går ud fra at det var samme grund som at de buhede af Beckenbauer under stilheden.

Den primære grund er selvfølgelig at Saudierne på stadion er historieløse idioter uden manerer.
Den sekundære grund er vist noget med, at de ikke er glade for, at Tyskland støtter Israel, og de må have troet, at Kroos var en officiel delegat fra den tyske regering.

Det er skamfuldt at RFEF sælger spansk fodbold til dem for ussel mammon.

2 år 6 måneder siden #83 af mohbar

Madridista02 post=171417 skrev: Ved ikke om I har været inde på det, men nogen der ved hvor Krops blev buhet?

​pga hans kommentarer der kritiserer saudi ligaen og hans udtalelser om Veigas skifte fra Celta til Saudi ligaen
Sidste redigering: 2 år 6 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

2 år 6 måneder siden #84 af Modric91

longwind post=171418 skrev:

​Går ud fra at det var samme grund som at de buhede af Beckenbauer under stilheden.

Den primære grund er selvfølgelig at Saudierne på stadion er historieløse idioter uden manerer.
Den sekundære grund er vist noget med, at de ikke er glade for, at Tyskland støtter Israel, og de må have troet, at Kroos var en officiel delegat fra den tyske regering.

Det er skamfuldt at RFEF sælger spansk fodbold til dem for ussel mammon.

eller noget med Tyskland og VM i Qatar ? 

de var begejstrede for Arda. Måske fordi han er muslim. Idk.

Leveret af Kunena Forum