Optakt: Real Madrid – Atlético Madrid, spansk Super Cup, semifinale
Jeg har læst et par steder at nogle fra Saudi anså Tysklands aktioner under VM og deres nuværende støtte til Israel som hykleri. Er dog ikke noget jeg har sat mig dybere ind i. Kan også være mohbar har ret - men hvorfor så buhe Beckenbauer?Modric91 post=171420 skrev:
longwind post=171418 skrev:
Går ud fra at det var samme grund som at de buhede af Beckenbauer under stilheden.Madridista02 post=171417 skrev: Ved ikke om I har været inde på det, men nogen der ved hvor Krops blev buhet?
Den primære grund er selvfølgelig at Saudierne på stadion er historieløse idioter uden manerer.
Den sekundære grund er vist noget med, at de ikke er glade for, at Tyskland støtter Israel, og de må have troet, at Kroos var en officiel delegat fra den tyske regering.
Det er skamfuldt at RFEF sælger spansk fodbold til dem for ussel mammon.
eller noget med Tyskland og VM i Qatar ?
de var begejstrede for Arda. Måske fordi han er muslim. Idk.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er ikke politisk. Hvis det var grundet at han er tysk, kunne Rüdiger også have fået turen.
On topic
Brahim skal sgu starte i finalen.
Nu holdet er taget til Saudi, må finalen også gerne blive en Clasico.
Vær ikke så sikker ;-) Kan du huske hvor lang tid Carlo var om at lade Valverde få regelmæssig spilletid? Den mand skal se ting gentage sig 30 gange før han ændrer holdning 🤨NadaMás post=171422 skrev:
On topic
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
Fondo_Sur post=171424 skrev:
Vær ikke så sikker ;-) Kan du huske hvor lang tid Carlo var om at lade Valverde få regelmæssig spilletid? Den mand skal se ting gentage sig 30 gange før han ændrer holdning 🤨NadaMás post=171422 skrev:
On topic
Malthe? :)
(Det er bare gas)
Ja, jeg er bestemt heller ikke sikker .. Han bør starte, men Carlo har jo sin Onze de Galla. Han kommer vel ind efter 70-80 minutter igen.Fondo_Sur post=171424 skrev:
On topic
Hold kæft en fed spiller han er ved at udvikle sig til. Jeg var bange for at vi ville få en ubrugelig snurretop alá Antony tilbage fra Milan, men han tager bare rigtig mange korrekte beslutninger i løbet af en kamp.
DC19
- 9eren
- Gæst
-
CL knockout fase
Pokal kamp mod Atleti
Nummer 1 i la liga
Estoy caliente
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
-#7- post=171428 skrev: Hold kæft en fed spiller han er ved at udvikle sig til. Jeg var bange for at vi ville få en ubrugelig snurretop alá Antony tilbage fra Milan, men han tager bare rigtig mange korrekte beslutninger i løbet af en kamp.
Mega fed ja!!
Det var faktisk lidt en Antony vi fik tilbage fra Milan men han har vare udviklet sig så hurtigt. Måske det kan tilskrives Ancelotti?
Og ja jeg synes helt sikkert at Ancelotti har fundet en måde at bruge ham effektivt på, hvor han ikke bare skal være Bellinghams afløser, men faktisk kan byde ind med meget mere.
Pioli skal også have ros synes jeg, den Brahim de fik i sin tid var nok lidt rigeligt endimensionel i sit spil, og det virker han ikke til at være længere. Det er jo faktisk lige præcis det man drømmer om, når man sender spillere på lån.
DC19