Optakt: Real Madrid – Atlético Madrid, spansk Super Cup, semifinale
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
-#7- post=171438 skrev: Synes du alligevel at det var det? Jeg husker det som om han leverede nærmest fra første spilminut, men jeg kan selvfølgelig også være lidt forblændet af de sidste to måneder.
Og ja jeg synes helt sikkert at Ancelotti har fundet en måde at bruge ham effektivt på, hvor han ikke bare skal være Bellinghams afløser, men faktisk kan byde ind med meget mere.
Pioli skal også have ros synes jeg, den Brahim de fik i sin tid var nok lidt rigeligt endimensionel i sit spil, og det virker han ikke til at være længere. Det er jo faktisk lige præcis det man drømmer om, når man sender spillere på lån.
Ja det synes jeg. Så du ham i hans Milan kampe? De fleste Milan fans var OK med at han skulle retur til Madrid. De syntes ikke han var 22 millioner Euro værd. Carlo fik rigtigt nok Brahim til at fungere super hurtigt. Eller måske var det nogle andre faktorer end vores træner.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Estadio Santiago Bernabéu post=171441 skrev:
-#7- post=171438 skrev: Synes du alligevel at det var det? Jeg husker det som om han leverede nærmest fra første spilminut, men jeg kan selvfølgelig også være lidt forblændet af de sidste to måneder.
Og ja jeg synes helt sikkert at Ancelotti har fundet en måde at bruge ham effektivt på, hvor han ikke bare skal være Bellinghams afløser, men faktisk kan byde ind med meget mere.
Pioli skal også have ros synes jeg, den Brahim de fik i sin tid var nok lidt rigeligt endimensionel i sit spil, og det virker han ikke til at være længere. Det er jo faktisk lige præcis det man drømmer om, når man sender spillere på lån.
Ja det synes jeg. Så du ham i hans Milan kampe? De fleste Milan fans var OK med at han skulle retur til Madrid. De syntes ikke han var 22 millioner Euro værd. Carlo fik rigtigt nok Brahim til at fungere super hurtigt. Eller måske var det nogle andre faktorer end vores træner.
Brahim har fået nogle teknisk dygtige fodboldspillere, der komplementerer ham godt, og de gør hinanden bedre. Milan har jo ikke de mest tekniske angribere i Giroud og ham der serberen.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
longwind post=171418 skrev:
Går ud fra at det var samme grund som at de buhede af Beckenbauer under stilheden.Madridista02 post=171417 skrev: Ved ikke om I har været inde på det, men nogen der ved hvor Krops blev buhet?
Den primære grund er selvfølgelig at Saudierne på stadion er historieløse idioter uden manerer.
Den sekundære grund er vist noget med, at de ikke er glade for, at Tyskland støtter Israel, og de må have troet, at Kroos var en officiel delegat fra den tyske regering.
Det er skamfuldt at RFEF sælger spansk fodbold til dem for ussel mammon.
Piften af Kroos er vel forståeligt. Med forbehold for, at piften er en gestus på de kanter, så er piften under 1 minuts stilhed forkvalmende og klamt og vidner om en middelaldermentalitet fra de mennesker på stadion, der står hundreder af år efter i udvikling, og som jeg ikke bør kommentere mere på her.
Og jeg vil komme racisme-politiet i møde: Bemærk at jeg IKKE tager alle over én kamp, jeg kommenterer IKKE på alle i det land/kultur og/eller deres søskende, familiemedlemmer og venner, men KUN de omtalte piftende fans, som altså har en forkvalmende kultur.
Nå, jeg håber Kroos scorer i finalen og tysser på publikum.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.