Optakt: Real Madrid – Sevilla, LaLiga, 26. spillerunde
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det ufatteligt, det var jo en vildt god mulighed for os og så fløjter han det lort med det samme. Han fløjter fuldstændigt i øst og vest.mohbar post=172866 skrev: ok. Frispark til Sevilla i deres boks fordi deres spiller går ned med sit ansigt og rammer rudigers albuer. I albuehøjde.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Koncentration er hvad der mangler. Vini mangler især skarpheden i den sidste berøring. Hans "assist" til Vazquez var vel også en afretning. Han er bare så uforudsigelig, og det afgørende mål kan meget vel komme fra hans fod.
Ikke flere dumme gule kort, det ender i en udvisning. Koncentration fra hele holdet nu... Er hvad Ancelotti burde sige i pausen.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Valverde er en kanon spiller, fordi han er så alsidig. En træners drøm da man kan bruge ham på så mange måder taktisk. Men han er også blevet lidt til en spiller, der står i skyggen af de andre. Er ydmyg og kæmper, så de andre kan stråle. Men jeg synes jo vi har set at Valverde også kan stråle.. og især i sådan en kamp her, så føler jeg han burde involverer sig meget mere. Tage noget mere ansvar når vi har bolden. Han begyndte lidt på det til sidst, hvor han også fik bevæget sig over i venstre siden og prøvede at komme med i kampen på den måde.. og så havde han sit skud. Men det alt for sent.. Lad Tchouameni og Kroos stå dybt, kom op og bland dig Valverde, vi har brug for din intensitet!
- Brylle
- Gæst
-
Rodrygo er igen faldet helt ud og kommer ikke ind i farlige positioner. Brahim spiller slet ikke sammen med de to andre på toppen i dag. Det er ikke nødvendigvis hans skyld, men det er så fastlåst at de slet ikke udnytter hinanden.
Generelt bare en irriterende halvleg og der er ikke meget optimisme at spore herfra, især fordi bænken er så tynd. Det kommer jo ikke til at ske, men Alvaro Rodriguez kunne måske hjælpe i denne kamp. Rodrygo er endnu engang ret ligegyldig indtil videre. Tilgengæld kunne han sagtens være den som pludselig bare dukker op.
- 9eren
- Gæst
-
Et eksempel: En-Nesiri gik simpelthen ud af banen for at blive behandlet efter Nacho’s takling. Det blev han ikke fordi det gjorde så ondt, men for alene at bringe fokus på den berøring, han fik af ham. Det er next level La-Liga-brug-alle-knep-for-at-få-point-metoden.
9eren post=172879 skrev: Det lugter af Negreira
Han har selv indtaget VAR bussen idag
enig mht Brahim. De to virker for 'venstreorienterede'. Men Brahim er dog fint med i opspilssituationerne. Især Rodrygo bør se op fra bolden nogle gange. Kunne være fedt at se Arda lidt mere end 10 minutter istedet for RodryBrylle post=172877 skrev: Det er virkelig ikke opløftende. Godt nok spiller vi ikke kun mod et defensivt og destruktivt Sevilla-hold, men det er også meget tydeligt, at vi spiller mod en dommertrio, der har en agenda i dag, og den er ikke i vores favør.
Rodrygo er igen faldet helt ud og kommer ikke ind i farlige positioner. Brahim spiller slet ikke sammen med de to andre på toppen i dag. Det er ikke nødvendigvis hans skyld, men det er så fastlåst at de slet ikke udnytter hinanden.
Generelt bare en irriterende halvleg og der er ikke meget optimisme at spore herfra, især fordi bænken er så tynd. Det kommer jo ikke til at ske, men Alvaro Rodriguez kunne måske hjælpe i denne kamp. Rodrygo er endnu engang ret ligegyldig indtil videre. Tilgengæld kunne han sagtens være den som pludselig bare dukker op.