Optakt: Real Madrid – Sevilla, LaLiga, 26. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Foretrukket fremfor tonseren cellabos
- 9eren
- Gæst
-
ja drengen er 19 år. Havde det været Barca, city havde han allerede været brugt langt mere end hos Ancelotti.Hamid8210 post=172920 skrev: En uerfaren men teknisk Arda vil altid være
Foretrukket fremfor tonseren cellabos
Men fed sejr!!
Jeg vil selv fokusere mere på at jeg synes vi steppede op i anden halvleg, og blandt andet Valverde trådte mere i karakter, hvilket var dejligt at se! Vi mangler vel de sædvanelige 6-7 spillere, de fleste der ville starte på banen, men vi vinder stadig fortjent. Det kunne være bedre, men vi fik hevet den hjem.
Og jeg kom til at tænke på Modrics mål imod United i CL i hans første sæson, der lignede det her rigtig meget.. i mit hukommelse var det der han vendte sin karriere i Real Madrid, hvor han ikke gjorde det specielt godt før United, men kun blev bedre fra den kamp af. Det var lidt ligesom startskuddet til hans karriere i Real Madrid... var det her slutskuddet? Smukt og vemodigt på samme tid, selvom jeg selvfølgelig stadig håber på han kan gøre lignende ting i denne sæson!
Det var også min første tanke om Modric mål...det lignede det mod United :)Lars1991 post=172926 skrev: Det bliver lidt trættende at høre de samme par ting når det ikke lige kører... Rodrygo er bedst i venstre, ville Mbappe have scoret, hvorfor har vi ikke købt en angriber. Vi har spillet fremragende kampe i denne sæson, uden Rodrygo i venstre, uden Mbappe og uden angriber. Det kan altså lade sig gøre med de her spillere.
Jeg vil selv fokusere mere på at jeg synes vi steppede op i anden halvleg, og blandt andet Valverde trådte mere i karakter, hvilket var dejligt at se! Vi mangler vel de sædvanelige 6-7 spillere, de fleste der ville starte på banen, men vi vinder stadig fortjent. Det kunne være bedre, men vi fik hevet den hjem.
Og jeg kom til at tænke på Modrics mål imod United i CL i hans første sæson, der lignede det her rigtig meget.. i mit hukommelse var det der han vendte sin karriere i Real Madrid, hvor han ikke gjorde det specielt godt før United, men kun blev bedre fra den kamp af. Det var lidt ligesom startskuddet til hans karriere i Real Madrid... var det her slutskuddet? Smukt og vemodigt på samme tid, selvom jeg selvfølgelig stadig håber på han kan gøre lignende ting i denne sæson!
Synes faktisk Rodrygo gør mange ting rigtigt idag. Men der var generelt for meget “jeg vil selv” i vores angreb idag. Jeg synes at der var nogle situationer hvor alle tre skulle kigge op lidt mere og spille nogle af chancerne større.Lars1991 post=172926 skrev: Det bliver lidt trættende at høre de samme par ting når det ikke lige kører... Rodrygo er bedst i venstre, ville Mbappe have scoret, hvorfor har vi ikke købt en angriber. Vi har spillet fremragende kampe i denne sæson, uden Rodrygo i venstre, uden Mbappe og uden angriber. Det kan altså lade sig gøre med de her spillere.
Men vi manglede virkelig en stor spiller med sene løb i feltet, Bellingham. Valverde gjorde det et par gange og det gav jo pote.
Og ja, det øjeblik med Modric var jo bare smukt smukt smukt. Synd man skulle sidde og frygte for VAR i minutterne efter.
- 9eren
- Gæst
-
RM: 27
FCB: 11
Durante el mismo periodo, el VAR anuló 16 goles menos al Barça.
De los 27 goles anulados al RM, 14 han sido por un FdJ ajustado (con un frame +\- el gol podría haber subido al marcador). 7 por jugadas interpretables y 6 por faltas o FdJ más importantes.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(