Optakt: Real Madrid – Sevilla, LaLiga, 26. spillerunde
- Brylle
- Gæst
-
Jeg synes også, at Brahim er godt med. Jeg tror mere det er taktikken den formation vi prøver at holde. Jeg gad nok godt, at Brahim kunne komme på tværs og at Rodrygo også søger mod højre side, da Brahim er allerbedst, når han kan kombinere og udfordre i høj fart. Men det kræver nogle løb omkring ham også.mohbar post=172882 skrev:
enig mht Brahim. De to virker for 'venstreorienterede'. Men Brahim er dog fint med i opspilssituationerne. Især Rodrygo bør se op fra bolden nogle gange. Kunne være fedt at se Arda lidt mere end 10 minutter istedet for RodryBrylle post=172877 skrev: Det er virkelig ikke opløftende. Godt nok spiller vi ikke kun mod et defensivt og destruktivt Sevilla-hold, men det er også meget tydeligt, at vi spiller mod en dommertrio, der har en agenda i dag, og den er ikke i vores favør.
Rodrygo er igen faldet helt ud og kommer ikke ind i farlige positioner. Brahim spiller slet ikke sammen med de to andre på toppen i dag. Det er ikke nødvendigvis hans skyld, men det er så fastlåst at de slet ikke udnytter hinanden.
Generelt bare en irriterende halvleg og der er ikke meget optimisme at spore herfra, især fordi bænken er så tynd. Det kommer jo ikke til at ske, men Alvaro Rodriguez kunne måske hjælpe i denne kamp. Rodrygo er endnu engang ret ligegyldig indtil videre. Tilgengæld kunne han sagtens være den som pludselig bare dukker op.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
der har vi Vini som er bedst af de toHamid8210 post=172888 skrev: Ærgerligt at Rodrygo ikke kan spille Venstre. Han er giftigst derude
Men ham på holdet i dag tør jeg næsten garantere vi havde været foran..Hamid8210 post=172891 skrev: Damn savner Judes intelligente hjerne i sådan en kamp her
- JesperThomsen
- Platin bruger
-