Real Madrid skal møde Manchester City

2 år 4 måneder siden #1 af Administrationen
Der er i dag trukket lod til kvartfinalerne i Champions...

Der er i dag trukket lod til kvartfinalerne i Champions League.

Her skal Real Madrid møde Manchester City.

De øvrige kvartfinaler bliver:
Arsenal – Bayern München
Atlético Madrid – Dortmund
Real Madrid – Manchester City
Paris SG - Barcelona

Semifinalerne bliver:

Arsenal/Bayern München - Real Madrid/Manchester City

Atlético Madrid/Dortmund - Paris SG/Barcelona

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #2 af Hamid8210
Absolut sværeste modstander. Men godt nok tophold alle i år så det havde en udfordring uanset hvad

2 år 4 måneder siden #3 af Sebberg
​Man kan selvfølgelig godt have den positive hat på, men jeg er godt nok nede i kulkælderen lige nu. Jeg gider simpelthen ikke blive ved med at møde City. 

Hele lodtrækningen - altså ALLE facetterne - er det værste outcome af ALLE mulige outcomes. City i kvartfinalen. Starter på hjemmebane. Bliver matchet med en kvartfinale bestående af de to andre bedste hold (Arsenal + Bayern). Hvad er den matematiske sandsynlighed? Den må være enormt lille. 

Og Barcelona. Det elendige hold får lov til at tage et svagt PSG på hjemmebane i sidste kamp og bliver så matchet mod fucking Dortmund og PSG. Hvor er det dog bare på alle leder og kanter en forfærdelig lodtrækning. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, NadaMás, Dragam

2 år 4 måneder siden #4 af -#7-
Fint nok at få ryddet Manchester City af vejen allerede nu. Jeg synes virkelig ikke de er så stærke som de ofte bliver gjort til. Rüdiger neutraliserede fuldstændig Haaland sidst vi mødte dem, og så fik tyskeren af en eller anden grund ikke lov til at spille returopgøret. City er mere end Haaland selvfølgelig, men jeg tror på at Ancelotti kan lægge en god plan den her gang for De Bruyne, Silva og Foden.

DC19

2 år 4 måneder siden #5 af NadaMás
Umiddelbart højere sandsynlighed for at Barca går i finalen, end Real.
Ultimativt den dårligste lodtrækning man kunne forestille sig. Tror ikke i år bliver året. Det er også fair nok hvis det er sådan det bliver, men jeg vil helst være et 0-4-nederlag for uden i denne omgang. Men det er selvfølgelig muligt, Real må spille sin chance. Vini, Jude og Rüdiger skal alle ramme topniveau. 

2 år 4 måneder siden #6 af Bismo
Alle skal ramme topniveau, og så skal Carlo undgå at få en hjerneblødning når holdet skal sammensættes...
Sidste redigering: 2 år 4 måneder siden ved Bismo.

2 år 4 måneder siden #7 af Hamid8210
At folk tror Barca går videre til finalen er mig en gåde. Barca gik videre mod et forfærdelig ringe Napoli hold. De kunne knap lave 10 afleveringer i træk. Barca ryger ud til PSG. O

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #8 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Real Madrid skal møde Manchester City
Har vi Militao klar til kampen?

2 år 4 måneder siden #9 af Dybbøl
​4 virkelig fede kampe. 

Ved i om kampene spille forskudt? Så man kan se alle kampene eller der spilles kl 21 så man skal vælge mellem den ene eller anden kamp. 

2 år 4 måneder siden #10 af Ramos4
Selvfølgelig trækker vi City OG starter hjemme. Jesus. Det er bare hver gang. Vi har ikke fået en god lodtrækning i årtier efterhånden.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 4 måneder siden #11 af Raul7-2880
Hvis vi bare kan ryge ud uden til at blive gjort til grin, så er jeg fint tilfreds ​
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Ramos4

2 år 4 måneder siden #12 af Ramos4
SKULLE vi gå i finalen på mirakuløs vis, så vil det betyde at vi skal møde enten Barca, Atletico eller PSG i sidste kamp :O Daym.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum