Real Madrid skal møde Manchester City

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #25 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrid skal møde Manchester City
​​ Vi har gang i en fænomenal sæson og har et tårnhøjt topniveau. Tro på eget koncept og mod til at spille med er nøglen. Det er clash of titans og ikke en kamp hvor det ene hold er store favoritter. Det kan sagtens blive til videre avancement og det vil være skuffende hvis endestationen bliver kvartfinalen. 

Selvfølgelig skal Joselu ikke starte :D Diamant med de to raketter og Bellingham bag dem og så skal City bare straffes hver gang de gør det mindste forkert.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #26 af Lars1991
​Hvis spillerformen er som lige nu, ville jeg vælge Brahim over Rodrygo. Men nej, Joselu skal ikke starte imod City..
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

2 år 4 måneder siden #27 af Ramos4
Brahim vil være super vigtig mod City. Hans evne til at drible i små rum og hans arbejdsiver er fantastisk. Men jeg er 100 på at Carlo går med Rodrygo, uagtet hvor svagt han har spillet på det sidste. Det kan sagtens blive vores undergang i CL.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 4 måneder siden #28 af Dragam

Ramos4 post=173616 skrev: Brahim vil være super vigtig mod City. Hans evne til at drible i små rum og hans arbejdsiver er fantastisk. Men jeg er 100 på at Carlo går med Rodrygo, uagtet hvor svagt han har spillet på det sidste. Det kan sagtens blive vores undergang i CL.

​Helt enig, og er meget bange for at du har ret.

Hvis Rodrygo ikke kan spille på venstrekant, så er det bedre at spille en anden (Brahim), for Rodrygo fungerer bare ikke særlig godt på de andre positioner.

2 år 4 måneder siden #29 af Madrid1998

Brylle post=173611 skrev: ​​ Vi har gang i en fænomenal sæson og har et tårnhøjt topniveau. Tro på eget koncept og mod til at spille med er nøglen. Det er clash of titans og ikke en kamp hvor det ene hold er store favoritter. Det kan sagtens blive til videre avancement og det vil være skuffende hvis endestationen bliver kvartfinalen. 

Selvfølgelig skal Joselu ikke starte :D Diamant med de to raketter og Bellingham bag dem og så skal City bare straffes hver gang de gør det mindste forkert.

​Problemet er jo netop, at der ikke er tro på eget koncept. Ancelotti lægger sig altid ned mod en stærk modstander som City. Der skal endda mindre til. Mod et historisk svagt Barcelona stiller han kujonagtigt op.

Jeg vil mene vores trup er mindst lige så stærk som Citys og langt bedre end Barcas.

2 år 4 måneder siden #30 af Real HWL
slet

Sidste redigering: 2 år 4 måneder siden ved Real HWL.

2 år 4 måneder siden #31 af Vinícius
Det bliver svært, men City er i min optik slet ikke så fantastiske, som de bliver gjort til. De har på intet tidspunkt været tæt på det Barca og det RM, vi så i 00'erne og 10'erne. Og så tror jeg også de har peaket. Vi er derimod ved at bygge ovenpå et stærkt fundament, og jeg forventer ikke, at der går mere end 1-2 sæsoner, før vi overhaler dem igen.

Men lige nu er City i min optik det marginalt bedste hold i verden, men qua det er en CHL kamp og vores mentalitet i CHL, så spår jeg en 50/50 kamp. Vi vinder med 2 på hjemmebane. Uafgjort i Manchester Uniteds hjemby.

Har vi et sæt røde 3. trøjer fra 2018, så vi kan male Manchester rød igen?

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

2 år 4 måneder siden #32 af Dragam
Jeg kan slet ikke se at vi skulle have nogen chance for success med en ren kontra opstilling - medmindre Kyle Walker er skadet.

Den eneste grund til at det lykkedes i 21/22 sæsonen at slå city, var netop fordi Walker var skadet - den ene halvej han spillede, ejede han fuldkommen vini, og vi kom frem til ingenting.
Og det samme var tilfældet i 22/23 sæsonen, hvor vini ikke kom frem til noget som helst, fordi walker henter ham 10 ud af 10 gange.

2 år 4 måneder siden #33 af NadaMás
​Spørgsmålet er vel også, om Kroos ikke skulle starte ude. På Bernabeu kan han godt starte inde, men vil nok foretrække Camavinga på den plads på Etihad.

Det var selvmord at sætte holdet på en facon der indikerede, at Real skulle styre kampen på Etihad, i sidste sæson. Det blev ikke tilfældet. 
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

2 år 4 måneder siden #34 af elle44

NadaMás post=173748 skrev: ​Spørgsmålet er vel også, om Kroos ikke skulle starte ude. På Bernabeu kan han godt starte inde, men vil nok foretrække Camavinga på den plads på Etihad.

Det var selvmord at sætte holdet på en facon der indikerede, at Real skulle styre kampen på Etihad, i sidste sæson. Det blev ikke tilfældet. 

​Det er selvmord, Kroos er nøglen til disse kampe, hvis ikke vi kan holde på bolden i perioder af kampene dræber de os. Han er også vores mest pres resistente spiller. 

2 år 4 måneder siden #35 af NadaMás

elle44 post=173749 skrev:

NadaMás post=173748 skrev: ​Spørgsmålet er vel også, om Kroos ikke skulle starte ude. På Bernabeu kan han godt starte inde, men vil nok foretrække Camavinga på den plads på Etihad.

​Det er selvmord, Kroos er nøglen til disse kampe, hvis ikke vi kan holde på bolden i perioder af kampene dræber de os. Han er også vores mest pres resistente spiller. 

​Fair pointe.
Omvendt tænkte jeg at en midtbane af Tchou, Cama, Fede og Jude kan løbe mere, hvilket er guld værd, da City generelt søger at skabe overtalssituationer. Her er Kroos svagere defensivt ift. Cama, men han bringer ro og rutine, og kan tage diktere tempoet fra tid til anden.

Vil dog mene, det ikke vil være selvmord, at starte uden ham på Etihad. Selvmordet var sidste år, med Kroos og Modric på midten, og Rodrygo på hw. Det hold blev til træningskegler. 
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

2 år 4 måneder siden #36 af elle44

NadaMás post=173750 skrev:

elle44 post=173749 skrev:

​Fair pointe.
Omvendt tænkte jeg at en midtbane af Tchou, Cama, Fede og Jude kan løbe mere, hvilket er guld værd, da City generelt søger at skabe overtalssituationer. Her er Kroos svagere defensivt ift. Cama, men han bringer ro og rutine, og kan tage diktere tempoet fra tid til anden.

Vil dog mene, det ikke vil være selvmord, at starte uden ham på Etihad. Selvmordet var sidste år, med Kroos og Modric på midten, og Rodrygo på hw. Det hold blev til træningskegler. 

​Ja, på papiret vil det fungere, men holdet har jo ikke rigtig trænet et velfungerende presspil, så frygter at de alligevel bare vil komme til at stå nede i eget felt, og så er det lidt ligemeget om de kan løbe eller ej. Jude, Tchou/Cama og Valverde bør være nok løbevillighed ved siden af Kroos. 

OG ja sidste år var det rent selvmord, ingen tvivl om det. 

Leveret af Kunena Forum