Real Madrid skal møde Manchester City
2 år 4 måneder siden #37
af Mathiaska
Læg dertil at vi må og skal have Kroos på banen til det lange spil, for hvis vi skal gøre os nogen forhåbninger om at vinde, så skal Vini/Rodrygo/Brahim tage kryds- og dybdeløb store dele af kampen. Og det bør - efter min mening - være gameplanen. For den kvalitet vi kommer og kan gøre det med har City ikke mødt i denne sæson.
Og desuden den evige floskel. Kroos' mentalitet og erfaring må ikke undervurderes i kampe som denne. Han er ukuelig uanset hvad det omhandler. Om vi så er nede med 2 efter 10 min som på Anfield. Han er uundværlig.
Min holdning er klokkeklar. Vi skal spille som vi "plejer", med de nødvendige pragmatiske justeringer. Hvis vi går til kampene og spiller vores forcer med tro og mod får vi en 50/50 kamp - og det bliver nok sæsonens kampe for alle der ser med - men spiller vi kampene på Citys præmisser, så vinder de - medmindre de ikke rammer niveauet. Men det gør de i disse kampe nu, dertil har de erfaringen, sulten og kvaliteten.
Besvaret af Mathiaska på emne Real Madrid skal møde Manchester City
Jeg kan godt følge hvor du vil hen, men det er for mig et klokkeklart selvmord at sætte holdet op til ikke at kunne føre bolden ud bagfra. Hvis holdet sættes op uden en reel playmaker, både på Etihad og Bernabeu, bliver vi knust. Hvis Kroos ikke skal spille fra start i disse kampe vil det kræve at Bellingham kommer længere tilbage i banen. Det kunne være en løsning på flere potentielle problemer, men det åbner op for en stribe nye problemer, hvor det væsentligste nok vil være at Ancelotti i sæsonens vigtigste kampe vil gamble med struktur, mentalitet og system. Jeg anser det ikke som en mulighed at Modric starter i øvrigt.NadaMás post=173748 skrev: Spørgsmålet er vel også, om Kroos ikke skulle starte ude. På Bernabeu kan han godt starte inde, men vil nok foretrække Camavinga på den plads på Etihad.
Det var selvmord at sætte holdet på en facon der indikerede, at Real skulle styre kampen på Etihad, i sidste sæson. Det blev ikke tilfældet.
Læg dertil at vi må og skal have Kroos på banen til det lange spil, for hvis vi skal gøre os nogen forhåbninger om at vinde, så skal Vini/Rodrygo/Brahim tage kryds- og dybdeløb store dele af kampen. Og det bør - efter min mening - være gameplanen. For den kvalitet vi kommer og kan gøre det med har City ikke mødt i denne sæson.
Og desuden den evige floskel. Kroos' mentalitet og erfaring må ikke undervurderes i kampe som denne. Han er ukuelig uanset hvad det omhandler. Om vi så er nede med 2 efter 10 min som på Anfield. Han er uundværlig.
Min holdning er klokkeklar. Vi skal spille som vi "plejer", med de nødvendige pragmatiske justeringer. Hvis vi går til kampene og spiller vores forcer med tro og mod får vi en 50/50 kamp - og det bliver nok sæsonens kampe for alle der ser med - men spiller vi kampene på Citys præmisser, så vinder de - medmindre de ikke rammer niveauet. Men det gør de i disse kampe nu, dertil har de erfaringen, sulten og kvaliteten.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
2 år 4 måneder siden #38
af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Real Madrid skal møde Manchester City
@elle44 og @Mathiaska
I rest my case - Det er gode argumenter i begge kommer med.
Bellingham kan ikke rykkes for langt tilbage, da holdet er afhængige af hans løb ind i feltet. Og ja, om så midtbanen bestod af 4 x Kante, kan man ikke løbe efter bolden i 2 x 90, mod City.
Håber at Militao kan være tilbage på Etihad, så Tchou kan tage 6’eren, men det bliver nok også for meget at bede om. Regner ikke med at han er klar til at starte sådan en kamp, til den tid.
Når Tchou er på CB, bliver det naturligvis også Cama på 6’eren, og så er Kroos selvfølgelig selvskrevet.
I rest my case - Det er gode argumenter i begge kommer med.
Bellingham kan ikke rykkes for langt tilbage, da holdet er afhængige af hans løb ind i feltet. Og ja, om så midtbanen bestod af 4 x Kante, kan man ikke løbe efter bolden i 2 x 90, mod City.
Håber at Militao kan være tilbage på Etihad, så Tchou kan tage 6’eren, men det bliver nok også for meget at bede om. Regner ikke med at han er klar til at starte sådan en kamp, til den tid.
Når Tchou er på CB, bliver det naturligvis også Cama på 6’eren, og så er Kroos selvfølgelig selvskrevet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen