Real Madrid skal møde Manchester City

2 år 4 måneder siden #13 af asp3200
4 fede kampe hvor ingen er stor favorit. Man skal kunne slå alle og jeg tror heller ikke vi har de store chancer over to kampe mod et stærkt city hold i vores nuværende spillemæssige form, havde troede mere på en sejr i en finale kamp.

Bliver nok det her scenarie:
At.Madrid videre
PSG videre
Arsenal videre
City videre

Håber bare City ikke vinder to i træk, vil gerne have vores 3 i træk i mange år:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #14 af Cristiano7
Hvis Carlo starter med en defensiv opstilling på hjemmebanen, så har vi allerede tabt.

Vi har chancer mod City - de var ikke så gode mod Liverpool fornylig.

2 år 4 måneder siden #15 af Ramos4
Vi skal vinde på Bernabéu, det er helt sikkert. Ellers er returen ligegyldig.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

2 år 4 måneder siden #16 af Madrid1998
Det er nok endestationen. Ancelotti kan slet ikke mod bolddominerende hold som City.
Vi ender med at stille os tilbage i cirka 150 min, og håbe på en solo aktion af Vini eller langskud af Kroos/Valverde.

Så længe Barca eller City ikke vinder Chl er jeg tilfreds i år.

Det der ærger mig allermest er, at Ancelotti nok ikke bliver fyret desuagtet i år, da vi nok vinder ligaen..

2 år 4 måneder siden #17 af Cristiano7
Vini, Bellingham, Tchou og Cama er et gult kort fra at misse returopgøret i Manchester. Så ingen skrubberi, Vini.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #18 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Real Madrid skal møde Manchester City
De skal nok give gult til dem for at nyse.

Må sige at der også er lang pause i mellem kampene

2 år 4 måneder siden #19 af Siempre Madrid
​Jeg er nok lidt overrasket over, at mange dømmer os færdige på forhånd. 

Bliver det svært? JA. Bliver det umuligt? NEJ.

Husk lige på, at det her også er den værst tænkelige lodtrækning for Manchester City. 

De ville også hellere have haft Barcelona i kvartfinalen. 

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #20 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Real Madrid skal møde Manchester City
Jeg tror at den udmelding folk kommer med bunder ikke i at de ikke tror vi kan vinde, men fordi folk anerkender City som et stærkt hold der godt kan slå os ud, og at det kan blive endestationen for os i år. Samt er der en skuffelse over, at vi endnu engang skal møde City på vores vej til en potentiel finale.

Jeg er så endnu mere irriteret over, at vi igen starter på hjemmebane mod dem. Jeg synes så ikke at City har spillet fantastisk som sidste sæson, og vi har en stærkere trup nu. Det vil blive endnu bedre hvis Militao kan spille ved siden af Rüdiger

2 år 4 måneder siden #21 af NadaMás
​Der er ingen der siger Real er chanceløse.
  Men man må også anerkende, at Real ikke har været Europas bedste hold i mange år. De sidste par år har det været City.
  Dermed ikke sagt at de ikke kan slås. De ser jo heller ikke lige så skræmmende ud som sidste sæson.
  Om man slutter hjemme eller ude, har helt vildt meget at sige. Det så vi eksempelvis i 21/22-sæsonen. Etihad er et fort, og City er et af (hvis ikke det) stærkeste hjemmebanehold i Europa. Alene det at vi slutter ude, giver dem i min bog 10% mere sandsynlighed for samlet City-sejr.

Og vejen derefter med Bayern/Arsenal, er jo ikke meget lettere. Det må vi tage, hvis det bliver relevant.

Men mon ikke Carlo har lært, ikke at starte Kroos og Modric samtidigt på Etihad. 

2 år 4 måneder siden #22 af Lars1991
​Vi skal også huske at vi faktisk havde fortjent at vinde på hjemmebane sidste år, vi var lidt uheldige med en uafgjort. Så der var jo en optimisme inden returen, som jo så endte forfærdeligt og pinligt. Men tænker også at vi har en hold, der bedre kan hamle op imod City denne gang. At Kroos og Modric ikke længere starter sammen er et plus, samt ankomsten af Bellingham. Det tror jeg kommer til at give os en større robusthed, samt bedre chancer i omstillingerne. 

City er dog stadig favoritter. Vi må ikke lave særlig mange fejl, specielt ikke defensivt. Og det gør vi altså tit... men der er helt klart håb!

2 år 4 måneder siden #23 af Dragam
Hvis vi skal have bare en lille chance, så skal nacho ihvertfald ikke være i centerforsvaret. Haaland overmatcher ham fuldkommen fysisk. Så må det være Tchouameni der spiller ved siden af Rudiger.

Og så skal Carlo fucking stoppe med Vini og Rodrygo som angribere. Vi vil få det meget svært med at spille ud fra forsvaret, så Joselu som 9'er, så vi kan sparke den langt ud til ham, og så Vini og Brahim på kanterne til at lave ravage.

2 år 4 måneder siden #24 af Ramos4
Joselu skal...IKKE starte med Vini og Rodry. Det vil kun efterlade os med 3 midtbanespillere, hvilket vil være selvmord.

Jeg frygter i øvrigt ikke hverken Arsenal eller Bayern, skulle vi gå videre. City er det eneste hold der for alvor har haft krammet på os i senere år. Alle andre tænker jeg vi har fine chancer mod.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Leveret af Kunena Forum