Real Madrid skal møde Manchester City
Bliver nok det her scenarie:
At.Madrid videre
PSG videre
Arsenal videre
City videre
Håber bare City ikke vinder to i træk, vil gerne have vores 3 i træk i mange år:)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Vi har chancer mod City - de var ikke så gode mod Liverpool fornylig.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Vi ender med at stille os tilbage i cirka 150 min, og håbe på en solo aktion af Vini eller langskud af Kroos/Valverde.
Så længe Barca eller City ikke vinder Chl er jeg tilfreds i år.
Det der ærger mig allermest er, at Ancelotti nok ikke bliver fyret desuagtet i år, da vi nok vinder ligaen..
- Cristiano7
- Platin bruger
-
- 9eren
- Gæst
-
Må sige at der også er lang pause i mellem kampene
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Bliver det svært? JA. Bliver det umuligt? NEJ.
Husk lige på, at det her også er den værst tænkelige lodtrækning for Manchester City.
De ville også hellere have haft Barcelona i kvartfinalen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- 9eren
- Gæst
-
Jeg er så endnu mere irriteret over, at vi igen starter på hjemmebane mod dem. Jeg synes så ikke at City har spillet fantastisk som sidste sæson, og vi har en stærkere trup nu. Det vil blive endnu bedre hvis Militao kan spille ved siden af Rüdiger
Men man må også anerkende, at Real ikke har været Europas bedste hold i mange år. De sidste par år har det været City.
Dermed ikke sagt at de ikke kan slås. De ser jo heller ikke lige så skræmmende ud som sidste sæson.
Om man slutter hjemme eller ude, har helt vildt meget at sige. Det så vi eksempelvis i 21/22-sæsonen. Etihad er et fort, og City er et af (hvis ikke det) stærkeste hjemmebanehold i Europa. Alene det at vi slutter ude, giver dem i min bog 10% mere sandsynlighed for samlet City-sejr.
Og vejen derefter med Bayern/Arsenal, er jo ikke meget lettere. Det må vi tage, hvis det bliver relevant.
Men mon ikke Carlo har lært, ikke at starte Kroos og Modric samtidigt på Etihad.
City er dog stadig favoritter. Vi må ikke lave særlig mange fejl, specielt ikke defensivt. Og det gør vi altså tit... men der er helt klart håb!
Og så skal Carlo fucking stoppe med Vini og Rodrygo som angribere. Vi vil få det meget svært med at spille ud fra forsvaret, så Joselu som 9'er, så vi kan sparke den langt ud til ham, og så Vini og Brahim på kanterne til at lave ravage.
Jeg frygter i øvrigt ikke hverken Arsenal eller Bayern, skulle vi gå videre. City er det eneste hold der for alvor har haft krammet på os i senere år. Alle andre tænker jeg vi har fine chancer mod.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024