Optakt: Real Madrid – Espanyol, LaLiga, 6. spillerunde

1 måned 2 dage siden #133 af Ramos4
I øvrigt grimt at se hvordan egoerne igen ikke kunne sammen i dag. Da Vini scorede til 3-1 lavede han Mbappés fejring og ved straffesparket var der ingen diskussion fra Vinis side - og han lod Mbappé sparke.

Puha. Det bliver svært at få dem til at passe sammen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jakobsif555, Kialpe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 dage siden #134 af Fondo_Sur

Dragam post=178408 skrev:

Fondo_Sur post=178405 skrev: Dragam vil du stadig sælge Vini?

​For de 3 milliarder fra saudi ? In a heart beat, og bruge pengene på at fikse alle holdets mangler. Rykke mbappe over på venstrekanten hvor han er bedst.

​Det er €400 mil. Hvorfor ikke sælge Mbappé så? Det ville også give rigtig mange penge, der kan bruges på andre positioner. Vini virker som den bedste venstre kant. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 dage siden #135 af Ramos4
Vini kom ind og afgjorde kampen. Det er svært at løbe fra.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 dage siden #136 af NadaMás
​Synes ærlig talt godt vi kunne sætte låg på den der Vini til Saudi diskussion.
Det var sjovt at lege manager og diskutere hvem man kunne hente for pengene, men så heller ikke mere end det.

Men Haaland, Rodri og Saliba would be nice! 

Kan være Vini selv vil skifte når Mbappé viser ham hvilken garage oliepenge kan købe sig til - Så kan vi tale om det!

Sidste redigering: 1 måned 2 dage siden ved NadaMás.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 dage siden #137 af Dragam

Fondo_Sur post=178439 skrev:

Dragam post=178408 skrev:

Fondo_Sur post=178405 skrev: Dragam vil du stadig sælge Vini?

​For de 3 milliarder fra saudi ? In a heart beat, og bruge pengene på at fikse alle holdets mangler. Rykke mbappe over på venstrekanten hvor han er bedst.

​Det er €400 mil. Hvorfor ikke sælge Mbappé så? Det ville også give rigtig mange penge, der kan bruges på andre positioner. Vini virker som den bedste venstre kant. 

​1. Fordi mbappe i min optik er en bedre venstrekant.
2. Fordi jeg ikke snuppe vinis attitude.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 dage siden #138 af Dragam

Lars1991 post=178437 skrev:

9eren post=178434 skrev: Arda Güler havde en okay kamp og desværre bliver den afgjort uden hans indflydelse.


Han var jo banens bedste de første 15 minutter, men så faldt han langsomt mere og mere ud af kampen, så også naturligt at det var ham der bliver skiftet ud. Men han er virkelig lovende, han skal bare lære at være mere indflydelsesrig over en hel kamp.

​Hvad han viste er meget lovende, enig. Han er meget ung, og har hidtil ikke fået muligheden for rigtigt at spille sig ind på holdet - får han den kontinuerligt henover den her sæson, så tror jeg at han vil udvikle sig meget, også ift at være mere stabil igennem kampene.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 dage siden #139 af Fondo_Sur

Dragam post=178442 skrev:

Fondo_Sur post=178439 skrev:

Dragam post=178408 skrev:

Fondo_Sur post=178405 skrev: Dragam vil du stadig sælge Vini?

​For de 3 milliarder fra saudi ? In a heart beat, og bruge pengene på at fikse alle holdets mangler. Rykke mbappe over på venstrekanten hvor han er bedst.

​Det er €400 mil. Hvorfor ikke sælge Mbappé så? Det ville også give rigtig mange penge, der kan bruges på andre positioner. Vini virker som den bedste venstre kant. 

​1. Fordi mbappe i min optik er en bedre venstrekant.
2. Fordi jeg ikke snuppe vinis attitude.

​Ift. 1: Det har jeg svært ved at forestille mig. Mbappé virker som over the hill lige nu, mens Vini stadig bare bliver bedre og bedre. Derudover er der også Vinis historie med Real Madrid. Vi har selv været med til at udvikle ham, og han er en fighter… for klubben. 

Ift. 2: Han brokker sig meget, men han er også med til at ændre spansk fodbold til det bedre. For at være ærlig har jeg det meget sværere ved Mbappés eller Cristianos attitude. Det er langt mindre madridismo at være ligeglad med at presse for sit hold end at brokke sig over en hård takling.
Sidste redigering: 1 måned 2 dage siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 dag siden #140 af Matamoro
Vinicius har sin magi. Han spiller med en kreativitet som Mbappé ikke besidder. Men når det er sagt så mangler han en del før hans driblinger sidder i skabet. Det er ikke mange driblinger han er lykkedes med indtil videre i denne sæson. Måske har den hårde opstartstræning taget toppen af hans fart.
Sidste redigering: 1 måned 1 dag siden ved Matamoro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 dag siden #141 af Bismo
Dumme gule kort til Valverde, Bellingham og Vini kan koste os senere i sæsonen. Vi skal få styr på disciplinen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 dag siden #142 af 9eren
Bellingham er ikke bange for kameraerne.

også helt dybt godnat at han får gult og Vini får gult i den situation.

men så kunne man også godt mistænke ham for det han sagde mod Greenwood

A por la 16
Tú mejor hinchada en las buenas y en las malas

Endrick/Mbappe Papaya rules pls

Ønskelisten plan A.
Castello Lukeba, Yarek Gasiorowski, Davies, Florian Wirtz, Frimpong og Nico Paz
Sidste redigering: 1 måned 1 dag siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum