Optakt: Real Madrid – Espanyol, LaLiga, 6. spillerunde

1 år 10 måneder siden #37 af Dragam

Hamid8210 post=178338 skrev: 1. Fran Garcia laver en del gode løb men modtager ikke bolden desværre

2. Tchomani er dygtig - som forsvarsspiller

​Det irriterer mig også grænseløst, at Rodrygo ignorerer hans løb HVERGANG !

Det minder mig om da Bale spillede i real madrid, og hans løb konsekvent blev ignoreret...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #38 af Raul7-2880

Madridista02 post=178335 skrev: 1+ minut tillæg efter en halvleg hvor Espanyol har trukket tiden ved hver mulighed samt et par længere spilstop. En hånd der klaskes i ansigtet på Garcia som alle andre steder på banen havde givet frispark, men åbenbart ikke nok til straffespark. Det er sgu ringe dommer arbejde.
Espanyol forsvarer godt og vi mangler kreativiteten til at åbne op. Den har vi vidst set før de sidste par sæsoner. Det en skam, fordi vi spiller egentlig frisk og bedre end de andre kampe vi har spillet, men vi mangler de sidste.

Synes det er helt fair, at der ikke dømmes straffespark i situationen.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

1 år 10 måneder siden #39 af Jona
Mbappe er en fantastisk afslutter. At sige han kun scorede så mange mål i den franske liga på grund af deres dårlige målmænd når manden også har bevist det ved VM, Champions League og ikke mindst kampene imod os med verdens bedste målmand er ærlig talt til grin. Åbenlyst manden bare ganske enkelt underpræsterer for tiden ligesom han også har gjort for Frankrig på det sidste. 
​​​​
En lille kommentar på guler er at han efter min mening skal omskoles til central midt. Han har en gudsbenådet teknik, en god spilforståelse og en fantastisk venstre fod... Men han er simpelthen ikke hurtig nok til at spille på kanten. Fart er bare altafgørende på den position medmindre du spiller i city hvor man foretrækker midtbane spillere på kanterne. Kan godt frygte han kommer til at lide under de samme ting som isco gjorde
​​​​​

Sidste redigering: 1 år 10 måneder siden ved Jona.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

1 år 10 måneder siden #40 af Ramos4

Jona post=178342 skrev: Mbappe er en fantastisk afslutter. At sige han kun scorede så mange mål i den franske liga på grund af deres dårlige målmænd når manden også har bevist det ved VM, Champions League og ikke mindst kampene imod os med verdens bedste målmand er ærlig talt til grin. Åbenlyst manden bare ganske enkelt underpræsterer for tiden ligesom han også har gjort for Frankrig på det sidste. 
​​​​
En lille kommentar på guler er at han efter min mening skal omskoles til central midt. Han har en gudsbenådet teknik, en god spilforståelse og en fantastisk venstre fod... Men han er simpelthen ikke hurtig nok til at spille på kanten. Fart er bare altafgørende på den position medmindre du spiller i city hvor man foretrækker midtbane spillere på kanterne. Kan godt frygte han kommer til at lide under lidt de samme ting som isco gjorde
​​​​​

I vores formation skal 8'erne bare løbe rigtig meget, fordi vi ikke rigtigt lægger pres på boldholderen. Tvivler sgu på Güler har benene til at spille på den centrale midt.​

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 10 måneder siden #41 af Madridista02

Raul7-2880 post=178341 skrev:

Madridista02 post=178335 skrev: 1+ minut tillæg efter en halvleg hvor Espanyol har trukket tiden ved hver mulighed samt et par længere spilstop. En hånd der klaskes i ansigtet på Garcia som alle andre steder på banen havde givet frispark, men åbenbart ikke nok til straffespark. Det er sgu ringe dommer arbejde.
Espanyol forsvarer godt og vi mangler kreativiteten til at åbne op. Den har vi vidst set før de sidste par sæsoner. Det en skam, fordi vi spiller egentlig frisk og bedre end de andre kampe vi har spillet, men vi mangler de sidste.

Synes det er helt fair, at der ikke dømmes straffespark i situationen.

​Hvorfor? 

I forhold til Garcia's løb der bliver ignoreret, så læg mærke til, at det sådan hver gang han spiller. Det ligner det er en bevidst taktik, fordi med sine løb er han med til at rive rundt i forsvarskæden, så det er ikke forgæves løb han laver.

Jeg savner Pepe :(

1 år 10 måneder siden #42 af Ramos4
I 8 kampe denne sæson har vi scoret 1 gang i første halvleg. Men det er sgu meget Madrid'sk.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

1 år 10 måneder siden #43 af madrid2000
​Vi spillede godt de første 15-20 minutter, men efterfølgende løb alle angreb ud i ingenting.

Glæder mig til den dag Mbappe møder op. Lige nu ligner han en middelmådig spiller. 

Synes slet ikke det hænger sammen. Vi burde være foran med 1-2 mod et hold som Espnayol.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

1 år 10 måneder siden #44 af Lars1991

Dragam post=178339 skrev:

NadaMás post=178332 skrev:

Dragam post=178325 skrev:

NadaMás post=178321 skrev:

Dragam post=178318 skrev:

-#7- post=178316 skrev: ​Forestil jer et øjeblik at Arda var skiftet til Dortmund, Leverkusen eller lignende, og Real Madrid skulle ud og købe ham til sommer. Han havde ikke kostet under 80 millioner €. At vi fik ham til under 30 mio. er næsten røveri ved højlys dag. 

​Hvis han kan holde sig skadesfri, så tror jeg at han vil være verdens bedste spiller om 5 år.

​Han skal have en ekstremt eksplosiv udvikling for at være i top 10 - Med al respekt.
Der er mange talenter og unge spillere det præsterer meget mere end ham. Men er selv vild med ham, og det er bestemt ikke udelukket - Men usandsynligt, selv uden skader.

​Man skal få spille minutter for at præstere, og den gamle nisse carlo giver nærmest ingen minutter til de unge spillere, så det giver jeg ikke så meget for.

Men vurderet udfra talent, så har güler 100% potentialet til at nå toppen.

​Og det argument kan jeg godt forstå, men Vini og Rodrygo blev faste i Carlos første sæson, da var de hhv. 21 og 20 mener jeg.
Bellingham er et-to år ældre end Güler, og blev et omdrejningspunkt fra dag et af. Camavinga fik mange chancer, allerede som 18-årig (omend han aldrig har været fast mand).

Der er helt bestemt en sandhed til at Carlo tyer til de spillere han kender, men synes også han viser at han vælger spillere han vurdere gode nok.

​Forskellen var at vini og Rodrygo begge var der, da carlo kom tilbage til real madrid. Og Bellingham kom som en dyrt indkøbt stjerne, hvor det forventedes at han skulle spille fra dag 1. Der er det anderledes med güler og endrick - de kom som lidt billigere indkøbte talenter... og det kan man tydeligt se i den mængde minutter de får. Lidt ligesom brahim, der nærmest ikke får nogen minutter, trods at han næsten altid præsterer.

Güler er startet i 3 ud af 6 liga kampe, det da fint. Endrick skal nok også få rigeligt med minutter over en hel sæson, Ancelotti har allerede sagt at han starter snart. Lad ham nu lige nu falde lidt til i klubben inden han skal kastes for løverne sådan for alvor.

Jeg synes generelt Ancelotti er god til at bruge vores unge spillere, hvis det er nogen vi har købt udefra. Der er der masser af eksempler på som en anden også sagde. En anden ting er så vores egne spillere fra Castilla. Dem ser førsteholdet åbenbart ingen værdi i, selvom dem der er taget videre ellers spiller fint. Rafa Marin er f.eks. i Napoli. Kunne man da godt overveje hvorfor han ikke kunne få chancen på førsteholdet her i stedet, især med vores CB situation i mente.

1 år 10 måneder siden #45 af Real HWL
​For mig ser det ud som om spillerne allerede er møg trætte. Det ligner en kamp der bare skal overstås og så hjem under dynen. Jeg tror det bliv en lang sæson det her.

1 år 10 måneder siden #46 af Kiwes
​AMEN!!!! HVAD LAVER VI!!!

1 år 10 måneder siden #47 af Dragam
Godt nok sjældent man ser Courtois lave sådan en swipser.

1 år 10 måneder siden #48 af Hamid8210
Det er så absurd det her
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

Leveret af Kunena Forum