Optakt: Real Madrid – Espanyol, LaLiga, 6. spillerunde
Ud fra de compilations jeg har set: Jep.-#7- post=178324 skrev: Nu er det ikke meget fransk fodbold jeg har set de sidste par år, men er målmændene i den liga bare helt ubegribeligt ringe?
Men Mbappe blev så også CL-topscorer sidste år.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mange af de mbappe mål jeg har set, har ikke siddet specielt godt - lad os sige det sådan.-#7- post=178324 skrev: Nu er det ikke meget fransk fodbold jeg har set de sidste par år, men er målmændene i den liga bare helt ubegribeligt ringe?
Og det argument kan jeg godt forstå, men Vini og Rodrygo blev faste i Carlos første sæson, da var de hhv. 21 og 20 mener jeg.Dragam post=178325 skrev:
Man skal få spille minutter for at præstere, og den gamle nisse carlo giver nærmest ingen minutter til de unge spillere, så det giver jeg ikke så meget for.NadaMás post=178321 skrev:
Han skal have en ekstremt eksplosiv udvikling for at være i top 10 - Med al respekt.Dragam post=178318 skrev:
Hvis han kan holde sig skadesfri, så tror jeg at han vil være verdens bedste spiller om 5 år.-#7- post=178316 skrev: Forestil jer et øjeblik at Arda var skiftet til Dortmund, Leverkusen eller lignende, og Real Madrid skulle ud og købe ham til sommer. Han havde ikke kostet under 80 millioner €. At vi fik ham til under 30 mio. er næsten røveri ved højlys dag.
Der er mange talenter og unge spillere det præsterer meget mere end ham. Men er selv vild med ham, og det er bestemt ikke udelukket - Men usandsynligt, selv uden skader.
Men vurderet udfra talent, så har güler 100% potentialet til at nå toppen.
Bellingham er et-to år ældre end Güler, og blev et omdrejningspunkt fra dag et af. Camavinga fik mange chancer, allerede som 18-årig (omend han aldrig har været fast mand).
Der er helt bestemt en sandhed til at Carlo tyer til de spillere han kender, men synes også han viser at han vælger spillere han vurdere gode nok.
A por la 16
Tú mejor hinchada en las buenas y en las malas
Endrick/Mbappe Papaya rules pls
Ønskelisten plan A.
Castello Lukeba, Yarek Gasiorowski, Davies, Florian Wirtz og Nico Paz
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Espanyol forsvarer godt og vi mangler kreativiteten til at åbne op. Den har vi vidst set før de sidste par sæsoner. Det en skam, fordi vi spiller egentlig frisk og bedre end de andre kampe vi har spillet, men vi mangler de sidste.
Jeg savner Pepe :(
Det er helt til grin. Dommeren finder lige en alternativ udregning frem og glemmer alt om Espanyol-målmandens tidsudtræk.Ramos4 post=178331 skrev: Til grin der kun er lagt 1 minut til. Kom nu lidt. Der har været masser af tidsudtrækning og spilstop.
2. Tchomani er dygtig - som forsvarsspiller
Forskellen var at vini og Rodrygo begge var der, da carlo kom tilbage til real madrid. Og Bellingham kom som en dyrt indkøbt stjerne, hvor det forventedes at han skulle spille fra dag 1. Der er det anderledes med güler og endrick - de kom som lidt billigere indkøbte talenter... og det kan man tydeligt se i den mængde minutter de får. Lidt ligesom brahim, der nærmest ikke får nogen minutter, trods at han næsten altid præsterer.NadaMás post=178332 skrev:
Og det argument kan jeg godt forstå, men Vini og Rodrygo blev faste i Carlos første sæson, da var de hhv. 21 og 20 mener jeg.Dragam post=178325 skrev:
Man skal få spille minutter for at præstere, og den gamle nisse carlo giver nærmest ingen minutter til de unge spillere, så det giver jeg ikke så meget for.NadaMás post=178321 skrev:
Han skal have en ekstremt eksplosiv udvikling for at være i top 10 - Med al respekt.Dragam post=178318 skrev:
Hvis han kan holde sig skadesfri, så tror jeg at han vil være verdens bedste spiller om 5 år.-#7- post=178316 skrev: Forestil jer et øjeblik at Arda var skiftet til Dortmund, Leverkusen eller lignende, og Real Madrid skulle ud og købe ham til sommer. Han havde ikke kostet under 80 millioner €. At vi fik ham til under 30 mio. er næsten røveri ved højlys dag.
Der er mange talenter og unge spillere det præsterer meget mere end ham. Men er selv vild med ham, og det er bestemt ikke udelukket - Men usandsynligt, selv uden skader.
Men vurderet udfra talent, så har güler 100% potentialet til at nå toppen.
Bellingham er et-to år ældre end Güler, og blev et omdrejningspunkt fra dag et af. Camavinga fik mange chancer, allerede som 18-årig (omend han aldrig har været fast mand).
Der er helt bestemt en sandhed til at Carlo tyer til de spillere han kender, men synes også han viser at han vælger spillere han vurdere gode nok.