Optakt: Real Madrid – Espanyol, LaLiga, 6. spillerunde

1 uge 6 dage siden #25 af Ramos4

-#7- post=178324 skrev: ​Nu er det ikke meget fransk fodbold jeg har set de sidste par år, men er målmændene i den liga bare helt ubegribeligt ringe? 

​Ud fra de compilations jeg har set: Jep.

Men Mbappe blev så også CL-topscorer sidste år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 6 dage siden #26 af Dragam

-#7- post=178324 skrev: ​Nu er det ikke meget fransk fodbold jeg har set de sidste par år, men er målmændene i den liga bare helt ubegribeligt ringe? 

​Mange af de mbappe mål jeg har set, har ikke siddet specielt godt - lad os sige det sådan.

1 uge 6 dage siden #27 af Kiwes
​Arda skal til at stramme op igen nu!

1 uge 6 dage siden #28 af Ramos4
Til grin der kun er lagt 1 minut til. Kom nu lidt. Der har været masser af tidsudtrækning og spilstop.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

1 uge 6 dage siden #29 af NadaMás

Dragam post=178325 skrev:

NadaMás post=178321 skrev:

Dragam post=178318 skrev:

-#7- post=178316 skrev: ​Forestil jer et øjeblik at Arda var skiftet til Dortmund, Leverkusen eller lignende, og Real Madrid skulle ud og købe ham til sommer. Han havde ikke kostet under 80 millioner €. At vi fik ham til under 30 mio. er næsten røveri ved højlys dag. 

​Hvis han kan holde sig skadesfri, så tror jeg at han vil være verdens bedste spiller om 5 år.

​Han skal have en ekstremt eksplosiv udvikling for at være i top 10 - Med al respekt.
Der er mange talenter og unge spillere det præsterer meget mere end ham. Men er selv vild med ham, og det er bestemt ikke udelukket - Men usandsynligt, selv uden skader.

​Man skal få spille minutter for at præstere, og den gamle nisse carlo giver nærmest ingen minutter til de unge spillere, så det giver jeg ikke så meget for.

Men vurderet udfra talent, så har güler 100% potentialet til at nå toppen.

​Og det argument kan jeg godt forstå, men Vini og Rodrygo blev faste i Carlos første sæson, da var de hhv. 21 og 20 mener jeg.
Bellingham er et-to år ældre end Güler, og blev et omdrejningspunkt fra dag et af. Camavinga fik mange chancer, allerede som 18-årig (omend han aldrig har været fast mand).

Der er helt bestemt en sandhed til at Carlo tyer til de spillere han kender, men synes også han viser at han vælger spillere han vurdere gode nok.

1 uge 6 dage siden #30 af Kiwes
​Vi skal seriøst til at stramme op oppe foran. Vi har brændt den ene store chancer efter den anden oppe foran!

1 uge 6 dage siden #31 af 9eren
Vi har mega svært ved at score i første halvleg. Det er har været nogle fine opsspil men puha det er ikke særlig farligt det vi laver

A por la 16
Tú mejor hinchada en las buenas y en las malas

Endrick/Mbappe Papaya rules pls

Ønskelisten plan A.
Castello Lukeba, Yarek Gasiorowski, Davies, Florian Wirtz og Nico Paz

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 uge 6 dage siden #32 af Madridista02
1+ minut tillæg efter en halvleg hvor Espanyol har trukket tiden ved hver mulighed samt et par længere spilstop. En hånd der klaskes i ansigtet på Garcia som alle andre steder på banen havde givet frispark, men åbenbart ikke nok til straffespark. Det er sgu ringe dommer arbejde.
Espanyol forsvarer godt og vi mangler kreativiteten til at åbne op. Den har vi vidst set før de sidste par sæsoner. Det en skam, fordi vi spiller egentlig frisk og bedre end de andre kampe vi har spillet, men vi mangler de sidste.

Jeg savner Pepe :(

1 uge 6 dage siden #33 af Fondo_Sur

Ramos4 post=178331 skrev: Til grin der kun er lagt 1 minut til. Kom nu lidt. Der har været masser af tidsudtrækning og spilstop.

Det er helt til grin. Dommeren finder lige en alternativ udregning frem og glemmer alt om Espanyol-målmandens tidsudtræk. 

1 uge 6 dage siden #34 af Lars1991
​Det startede så godt de første ~15 minutters tid, men der har godt nok været mange fejl og dårlige beslutninger siden. Vi er stadig kommer frem til en del, men ja.. Mbappe har stadig ikke helt fået indstillet sigtekornet helt. Det har været en skuffende start på sæsonen for ham, men man kan se det enorme potentiale.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

1 uge 6 dage siden #35 af Hamid8210
1. Fran Garcia laver en del gode løb men modtager ikke bolden desværre

2. Tchomani er dygtig - som forsvarsspiller
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 uge 6 dage siden #36 af Dragam

NadaMás post=178332 skrev:

Dragam post=178325 skrev:

NadaMás post=178321 skrev:

Dragam post=178318 skrev:

-#7- post=178316 skrev: ​Forestil jer et øjeblik at Arda var skiftet til Dortmund, Leverkusen eller lignende, og Real Madrid skulle ud og købe ham til sommer. Han havde ikke kostet under 80 millioner €. At vi fik ham til under 30 mio. er næsten røveri ved højlys dag. 

​Hvis han kan holde sig skadesfri, så tror jeg at han vil være verdens bedste spiller om 5 år.

​Han skal have en ekstremt eksplosiv udvikling for at være i top 10 - Med al respekt.
Der er mange talenter og unge spillere det præsterer meget mere end ham. Men er selv vild med ham, og det er bestemt ikke udelukket - Men usandsynligt, selv uden skader.

​Man skal få spille minutter for at præstere, og den gamle nisse carlo giver nærmest ingen minutter til de unge spillere, så det giver jeg ikke så meget for.

Men vurderet udfra talent, så har güler 100% potentialet til at nå toppen.

​Og det argument kan jeg godt forstå, men Vini og Rodrygo blev faste i Carlos første sæson, da var de hhv. 21 og 20 mener jeg.
Bellingham er et-to år ældre end Güler, og blev et omdrejningspunkt fra dag et af. Camavinga fik mange chancer, allerede som 18-årig (omend han aldrig har været fast mand).

Der er helt bestemt en sandhed til at Carlo tyer til de spillere han kender, men synes også han viser at han vælger spillere han vurdere gode nok.

​Forskellen var at vini og Rodrygo begge var der, da carlo kom tilbage til real madrid. Og Bellingham kom som en dyrt indkøbt stjerne, hvor det forventedes at han skulle spille fra dag 1. Der er det anderledes med güler og endrick - de kom som lidt billigere indkøbte talenter... og det kan man tydeligt se i den mængde minutter de får. Lidt ligesom brahim, der nærmest ikke får nogen minutter, trods at han næsten altid præsterer.

Leveret af Kunena Forum