Optakt: Osasuna – Real Madrid, LaLiga, 24. spillerunde

1 år 5 måneder siden #157 af Vinícius
Med den kampagne, som RMTV kører, så tror jeg ikke det hjælper vores situation i en elitesport. Dommerne skal jo netop vise omverdenen, at de "i hvert fald ikke er blevet påvirket af RMTV og medierne", hvorfor enhver 50/50 kendelse ikke bliver dømt vores vej. På lang sigt kan det måske påvise nogle af de uregelmæssigheder, der er, men på den korte bane styrker det ikke vores sag.

Jeg ved samtidig også, at nogle vil affeje ovenstående pointe 100% og mene, at dommeren er købt og betalt - det kan jeg ikke afvise, at de er, men jeg tror bare ikke, de er det i aktuelle scenarie. Men hvis man ikke er modtagelig for andre synspunkter, er man også irrelevant at diskutere med i min optik, og i så fald vil jeg citere Bellingham ...

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 5 måneder siden #158 af 9eren
Den dommer i går advarede jeg stærkt i mod inden kampen. Det er fint nok folk har det svært med at jeg er så direkte og er træt af min konstante kommentare om korruption osv.

Men

Jeg skrev han ville ikke dømme straffe til os, han vil ikke dømme klare kort til modstanderen, og han vil være meget hurtigt mod vores spillere ift straffe den anden vej.

What did happen!

1 år 5 måneder siden #159 af -#7-

9eren post=183349 skrev: Den dommer i går advarede jeg stærkt i mod inden kampen. Det er fint nok folk har det svært med at jeg er så direkte og er træt af min konstante kommentare om korruption osv.

Men

Jeg skrev han ville ikke dømme straffe til os, han vil ikke dømme klare kort til modstanderen, og han vil være meget hurtigt mod vores spillere ift straffe den anden vej.

What did happen!

​Hvis du nu havde den mindste smule fatteevne, så ville du forstå at folk langt hen af vejen er enig med dig. Men du har alt for travlt med at tro at du er den eneste i hele verden som forstår noget som helst om klubben, om dommerne og om Spanien generelt, fordi du tilfældigvis har boet der, og kan sproget. Du lever i en eller anden fantasi-verden, hvor du tror du er en helt unik Real Madrid fan, og det er lige præcis dét folk har et problem med. Men det har du jo ikke fattet de sidste 10 år, så hvorfor skulle du egentlig gøre det nu...

Du havde også en diskussion forleden med en anden bruger, hvor du fejlagtigt påstod at folk ikke har tiltro til klubbens ungdomsakademi, på trods af at der ikke er én eneste bruger herinde som har skrevet det. Men i din iver efter at være alt og alle overlegen, så misser du helt og aldeles pointen, og det går igen og igen.

Du er en uudholdelig tilstedeværelse på det her forum, og stort set alle (er mit gæt) er så pissehamrende træt af at du dukker op overalt og spreder dit lort. Folkene bag siden her, har så åbenbart ikke noget problem med det, om det så er på grund af et eller andet fejlagtigt demokratisk argument om at du teknisk set ikke har overtrådt nogle forum-regler, må stå for deres egen regning..

DC19

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 5 måneder siden #160 af 9eren
Hvad er forskellen på mig og de utallige af Madrid x twitter profiler folk følger. Der er faktisk flere folk der skriver mere end jeg gør vedrørende emnet

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 5 måneder siden #161 af 9eren
Efter kampen i går virker det til at der nu er ret travlt i det spanske fodbold forbund med at få skiftet dommer system

www.marca.com/futbol/primera-division/20...-descensos-foco.html

1 år 5 måneder siden #162 af Siempre fiel
Det allermest komiske er at vi alle lige nu skal forholde os til forskellen på "fuck off" og "fuck you" - som der i den virkelige verden ikke er nogen større forskel på, men i dette tilfælde åbenbart kan være forskellen på gult kort og 12 karantænedage 😆

Bortset fra det må gårsdagens betragtninger være: Vinicius kan ikke heade til en bold, vi kan ik komme udenom Bellinghams ansvar og Camavinga er stadig den samme ukontrollerede, menneskelige kludedukke han har været siden han kom til klubben.

Så, der er nok at tage fat på i stedet for fokus på dommeren. Og der er ingen af kendelserne vi kan bestride (selv det røde kort er forståeligt hvis det skal gi rødt at sige fuck you og dommeren tror at Jude siger netop det - så skal han jo gi rødt!). Der er flere af de andre kendelser som er en smule 50-50, men de kan sagtens sætte gå den vej de gik i går. Og så må Vini forresten godt snart stoppe med at kaste sig rundt og prøve at få straffe 8 gange i løbet af en kamp - det er pinligt
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo, JesperThomsen, Madridista02

1 år 5 måneder siden #163 af Real HWL
De sidste 3 kampe er et tydeligt bevis på at Real Madrid kæmper mod noget der er større end fodbold. Fodbold reglerne ændre sig i øjeblikket efter hver weekend når Real Madrid har spillet. Bellingham må være den første spiller i historien der bliver sendt i bad for at sige “Fuck off” Hånd på bolden i feltet er åbenbart også tilladt nu. Det andet straffespark Real bliver snydt for er jo fuldstændig identisk med det Manchester City får i midtugen i CL, hvor Cebsllos fælder Foden. Men når Vini bliver udsat for det samme i La Liga, så er det helt okay. 

FUCK OFF La Liga!!

Sidste redigering: 1 år 5 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Madridista02, 9eren

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 5 måneder siden #164 af 9eren

Siempre fiel post=183356 skrev: Det allermest komiske er at vi alle lige nu skal forholde os til forskellen på "fuck off" og "fuck you" - som der i den virkelige verden ikke er nogen større forskel på, men i dette tilfælde åbenbart kan være forskellen på gult kort og 12 karantænedage 😆

Bortset fra det må gårsdagens betragtninger være: Vinicius kan ikke heade til en bold, vi kan ik komme udenom Bellinghams ansvar og Camavinga er stadig den samme ukontrollerede, menneskelige kludedukke han har været siden han kom til klubben.

Så, der er nok at tage fat på i stedet for fokus på dommeren. Og der er ingen af kendelserne vi kan bestride (selv det røde kort er forståeligt hvis det skal gi rødt at sige fuck you og dommeren tror at Jude siger netop det - så skal han jo gi rødt!). Der er flere af de andre kendelser som er en smule 50-50, men de kan sagtens sætte gå den vej de gik i går. Og så må Vini forresten godt snart stoppe med at kaste sig rundt og prøve at få straffe 8 gange i løbet af en kamp - det er pinligt

​skal vi forholde os objektivt så har du sikkert ret, men hvorfor denne retfærdighedssans kun over for vores eget hold? Og især når det “kun” sker mod RM?!

1 år 5 måneder siden #165 af Kimbo
Men det sker bare overhovedet ikke kun for RM. Den her offermentalitet er stukket helt af og samtlige andre fangrupperinger griner af vores ynk.

Dommerne er pinlige, men RM’s fanbase er efterhånden ligeså pinlig.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Madridista02

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 5 måneder siden #166 af 9eren
Nævn mig et hold der kan blive bortdømt 3 kampe i streg på den måde som RM er blevet?

1 år 5 måneder siden #167 af Siempre fiel

9eren post=183358 skrev:

Siempre fiel post=183356 skrev: Det allermest komiske er at vi alle lige nu skal forholde os til forskellen på "fuck off" og "fuck you" - som der i den virkelige verden ikke er nogen større forskel på, men i dette tilfælde åbenbart kan være forskellen på gult kort og 12 karantænedage 😆

​skal vi forholde os objektivt så har du sikkert ret, men hvorfor denne retfærdighedssans kun over for vores eget hold? Og især når det “kun” sker mod RM?!

​Jamen du har da helt sikkert ret i at jeg kun er "hård" overfor vores egen klub - men det har den simple forklaring at jeg hovedsageligt følger og forholder mig til os selv. Jeg blir sgu da også vildt frustreret indimellem - og har da bestemt ik holdt mig for god til igennem tiden at rase mod diverse dommere. Men jeg forsøger virkelig at holde mig objektiv - jeg synes det er fair at debattere kendelser, men jeg synes bare ikke jeg personligt har fornemmelsen af at vi blir forfulgt eller bortdømt. Og i går kan det sagtens være at det blir begået en afgørende fejl ved det røde kort - men det er vel i det mindste fair at sige at hvis fuck you giver rødt, så meget man med ilden hvis man siger fuck off - så er det jo ik svært at se at en spansk dommer kan høre det som fuck you. Men klart, det røde kort der ikke blev givet mod Espanyol var en skandale!!! Men når alt kommer til alt er jeg bare mere bekymret for at vi har en træner jeg ikke er imponeret af og en ledelse som imo har fejlet stort ift trupplanlægning. Nej ved vi ikke er enige om dét - og det behøver vi ikke debattere, men det er nok grunden til at jeg ikke går så meget op i dommerne og de fejlkendelser som vi - og alle andre hold - må leve med, som vi altid har gjort.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, JesperThomsen, NickyMad

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 5 måneder siden #168 af 9eren
Jamen skal vi kigge udelukkende på kampen og ikke dommeren, så er jeg da også mega frustreret over nogle ting. Og jeg mener ærlig talt ikke det er vores trupsammensætning der er problemet, men at omsætte chancer til mål. Endvidere evnen til ikke at være klodset til at begå straffespark på modstanderen.

Ej er jeg særlig glad for Carlos manglende evne til at skifte Endrick og Güler ind. Jeg er 100% sikker på at Endricks tid i RM med Carlo ikke når klubbens enighed. Når vi ikke vinder 3 kampe i streg må man forsøge noget nyt.

Jeg kom til at kalde Vini jr en nar igår herhjemme og det er selvom jeg elsker ham over alt på jorden. Han slap ikke bolden i tide og mister den. Så jo følelserne løber stærkt engang i mellem, men jeg havde set kampen langt mere roligt, hvis der ikke var en agenda. Jeg tænker faktisk mest på nogle af de situationer med Mbappe og Vini, hvor de slåes og nedlægges uden advarsler. Dommerens manglende evne (med vilje i mine øjne) til at forstå sig på Madrids frustrationer.

Men objektivt skal Carlo aldrig bede Bellingham om at snakke med dommeren om straffespark. Slet ikke efter hele fodbold verdenen kunne høre Bellingham udtrykke sig mod Atl Madrid. Carlo burde jo tage den via Modric.

Vi brænder alt for meget for tiden og i alle 3 kampe har vi jo nærmest ramt træværket eller tæt derpå. I alle 3 kampe laver vi fejl der koster mål.

Men det der mest pisser mig af, er at Carlo simpelthen bare ikke bruger Endrick og Güler.
Sidste redigering: 1 år 5 måneder siden ved 9eren.

Leveret af Kunena Forum