Optakt: Osasuna – Real Madrid, LaLiga, 24. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Måske fordi Ceballos spillede en god kamp i øvrigt mens Camavinga ikke har bidraget med noget specielt i dag?DeLaRed post=183268 skrev: Det er sjovt hvordan alle er efter Camavinga idag efter straffet, men ikke en eneste kommentere Ceballos’ torske dumme straffe mod City ;-)
Det betyder jo ikke at man bare har fuldstændigt frit slag til at slagte modstanderen, så længe modstanderen har sendt afslutningen afsted.Taxii89 post=183267 skrev: Begge kommentatorer på ESPN var enige om den ikke skal dømmes. Det har ikke betydning på afslutningen overhovedet.
Ikke sagt at Camavinga “slagter” ham, men han begår en forseelse.
DC19
Donde está la biblioteca?
Ud over at han var den største synder ved begge mål ;-)longwind post=183271 skrev:
Måske fordi Ceballos spillede en god kamp i øvrigt mens Camavinga ikke har bidraget med noget specielt i dag?DeLaRed post=183268 skrev: Det er sjovt hvordan alle er efter Camavinga idag efter straffet, men ikke en eneste kommentere Ceballos’ torske dumme straffe mod City ;-)
DC19
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Det føles som en sjældenhed nu, men måske tager jeg fejl?
Da Casemiro spillede i klubben!Cristiano7 post=183276 skrev: Hvornår har vi senest scoret et mål på et hjørnespark? Nogen der kan huske det?
Det føles som en sjældenhed nu, men måske tager jeg fejl?
Har tit undret mig selv, men synes ikke de plejer at dømme den. Synes ofte jeg har ser en angriber afslutte for derefter at få en forsvarer hamrende ind bagefter uden konsekvens. Så undrede mig over den her.-#7- post=183272 skrev:
Det betyder jo ikke at man bare har fuldstændigt frit slag til at slagte modstanderen, så længe modstanderen har sendt afslutningen afsted.Taxii89 post=183267 skrev: Begge kommentatorer på ESPN var enige om den ikke skal dømmes. Det har ikke betydning på afslutningen overhovedet.
Ikke sagt at Camavinga “slagter” ham, men han begår en forseelse.
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
- Cristiano7
- Platin bruger
-