Optakt: Osasuna – Real Madrid, LaLiga, 24. spillerunde
The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Donde está la biblioteca?
Der er godt nok meget få ting, man kan sige i en intensiv fodboldkamp, som kan give rødt på den her måde når man også ved hvor beskidt et sprog de har i Spanien generelt.Hamid8210 post=183202 skrev: Jude er også vanvittig dum - Man diskuterer ikke med dommerne
Nu bliver Jude’s “piss off” også bragt frem. Herregud, de trash talker jo allesammen.
Sørgerligt at en dømme er så selviscenesættende, at det skal have ekstra værdi når det mod ham.
Han har tabt kampen fuldstændig. Lad os håbe vi trods alt stadig kan vinde den.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten. Jeg ønsker ikke at deltage i den hetz der er mod Mbappe.
- 9eren
- Gæst
-
jeg sagde det jo inden kampen. Det er ikke hans niveau. Det er simpelthen korruptionDeLaRed post=183212 skrev: Fuldstændig sindsyg dommer!!!
Ja det faktisk en god pointe om det netop er det. Men stadig virkelig nærtagende dommer.NachoFernández post=183206 skrev: Jude har i lang tid været vanvittigt vokal og det er ikke et pænt sprog, han behersker, når han snakker til dem. Spørgsmålet er, om det er ytringer om korruption eller hvad det er. Spændende hvad der kommer frem. Det må være ret slemt.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten. Jeg ønsker ikke at deltage i den hetz der er mod Mbappe.
- 9eren
- Gæst
-
- NachoFernández
- Ekspert bruger
-
Helt enig, ekstremt nærtagende. Han har haft meget travlt med at snakke og diskutere - ja nærmest opsøge diskussioner.Figo-10 post=183215 skrev:
Ja det faktisk en god pointe om det netop er det. Men stadig virkelig nærtagende dommer.NachoFernández post=183206 skrev: Jude har i lang tid været vanvittigt vokal og det er ikke et pænt sprog, han behersker, når han snakker til dem. Spørgsmålet er, om det er ytringer om korruption eller hvad det er. Spændende hvad der kommer frem. Det må være ret slemt.
Jude skal have sagt noget fuldkommen sindssygt i hvert fald.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
Og så er der alle de halv-voldelig episoder uden bold som de laver. På Mbappe, på Vini og også på Fran Garcia til sidst, hvor han simpelthen bare først bliver sparket (fair nok, han prøver at ramme bolden), men så også dernæst skubbet med begge hænder udover banden. Ingen konsekvens.
Men hvad bliver dømt? Vi ved jo ikke hvad han har sagt, men det godt nok voldsomt at se en spiller få rødt kort på den måde. Men ja, man må helst ikke sige noget grimt, men vold er tilladt!