Optakt: Osasuna – Real Madrid, LaLiga, 24. spillerunde

1 måned 4 dage siden #25 af Aesir
​Vi kan jo slå fast at man kan stoppe vores spillere ulovligt og får rødt hvis det bliver pointeret

The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Mas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 måned 4 dage siden #26 af 9eren
Carlo skulle ha bedt en anden om at tage den med dommeren

1 måned 4 dage siden #27 af DeLaRed
Fuldstændig sindsyg dommer!!!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam

1 måned 4 dage siden #28 af Figo-10

Hamid8210 post=183202 skrev: Jude er også vanvittig dum - Man diskuterer ikke med dommerne

​Der er godt nok meget få ting, man kan sige i en intensiv fodboldkamp, som kan give rødt på den her måde når man også ved hvor beskidt et sprog de har i Spanien generelt.

Nu bliver Jude’s “piss off” også bragt frem. Herregud, de trash talker jo allesammen.

Sørgerligt at en dømme er så selviscenesættende, at det skal have ekstra værdi når det mod ham.

Han har tabt kampen fuldstændig. Lad os håbe vi trods alt stadig kan vinde den.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten. Jeg ønsker ikke at deltage i den hetz der er mod Mbappe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 måned 4 dage siden #29 af 9eren

DeLaRed post=183212 skrev: Fuldstændig sindsyg dommer!!!

​jeg sagde det jo inden kampen. Det er ikke hans niveau. Det er simpelthen korruption 

1 måned 4 dage siden #30 af Figo-10

NachoFernández post=183206 skrev: ​Jude har i lang tid været vanvittigt vokal og det er ikke et pænt sprog, han behersker, når han snakker til dem. Spørgsmålet er, om det er ytringer om korruption eller hvad det er. Spændende hvad der kommer frem. Det må være ret slemt. 

​Ja det faktisk en god pointe om det netop er det. Men stadig virkelig nærtagende dommer. 

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten. Jeg ønsker ikke at deltage i den hetz der er mod Mbappe.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 måned 4 dage siden #31 af 9eren
Det er nu vi skal lade frustrationerne ligge. Han kommer til at være endnu slemmere i anden halvleg dommeren

1 måned 4 dage siden #32 af NachoFernández

Figo-10 post=183215 skrev:

NachoFernández post=183206 skrev: ​Jude har i lang tid været vanvittigt vokal og det er ikke et pænt sprog, han behersker, når han snakker til dem. Spørgsmålet er, om det er ytringer om korruption eller hvad det er. Spændende hvad der kommer frem. Det må være ret slemt. 

​Ja det faktisk en god pointe om det netop er det. Men stadig virkelig nærtagende dommer. 

​Helt enig, ekstremt nærtagende. Han har haft meget travlt med at snakke og diskutere - ja nærmest opsøge diskussioner. 

Jude skal have sagt noget fuldkommen sindssygt i hvert fald.

1 måned 4 dage siden #33 af Hamid8210
Altså manden diskutere på en sekvens af mere end 1 min. Og manden er har et stærkt sprog - bare sidste kamp råbte han fuck off til linjedommeren

1 måned 4 dage siden #34 af JesperThomsen
​stærkt nok at deres 12’er lige smider Fran ud over banden uden at få en påtale 

1 måned 4 dage siden #35 af Aesir
​Eller gå en ud og stop deres spillere om de stopper vores og så bruge det i bevisbyrden imod dommeren nær de får gule kort

The world knows that i am a madridista by heart
White until the death

1 måned 4 dage siden #36 af Lars1991
​Det jo bare fuldstændig sindssygt at det er os der står med et gult og et rødt kort, imens Osasuna spillerne har sluppet helt. Men gider jo ikke blive ved med at snakke om dommere, men det da godt nok svært. Også to straffespark i dag som tit bliver dømt. Først den med hånden, og selvom jeg synes det pisse irriterende at se Vini bare stoppe med at spille, så er fakta jo bare at den tit bliver dømt. Den anden har vi jo nærmest lige set i City blive dømt, den ligner godt nok meget den Ceballos fik begået. Der er det også bare play-on.

Og så er der alle de halv-voldelig episoder uden bold som de laver. På Mbappe, på Vini og også på Fran Garcia til sidst, hvor han simpelthen bare først bliver sparket (fair nok, han prøver at ramme bolden), men så også dernæst skubbet med begge hænder udover banden. Ingen konsekvens.

Men hvad bliver dømt? Vi ved jo ikke hvad han har sagt, men det godt nok voldsomt at se en spiller få rødt kort på den måde. Men ja, man må helst ikke sige noget grimt, men vold er tilladt! 
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, longwind

Leveret af Kunena Forum