Optakt: Osasuna – Real Madrid, LaLiga, 24. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dommeren der absolut vil være i fokus. Og hvordan kan linjedommeren allerede være med igen, efter han og resten af det uduelige dommerteam overså den tackling på Mbappe mod Espanyol?!
- 9eren
- Gæst
-
Spøjst sammentræf i hvert fald at det lige præcis er ugen efter at han får et rødt kort for sprogbruget.
DC19
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Med eller uden det klamme væsen i blåt, så skal Osasuna trods alt selv enten kunne komme ind i vores felt eller sparke bolden i kassen for at få noget. Så nu må de sgu lige holde fast.
- 9eren
- Gæst
-
Jeg kan vitterligt ikke se problemet i “piss off” episoden. Udover den forgik lige foran en mikrofon. Og den gav jo ingenting, hvilket jeg heller ikke synes den skal.Hamid8210 post=183218 skrev: Altså manden diskutere på en sekvens af mere end 1 min. Og manden er har et stærkt sprog - bare sidste kamp råbte han fuck off til linjedommeren
Vi har at gøre med et sprog der er yderst rasistisk og krænkende, uden spanierne tænker over det. Der bliver sagt luder dit og luder dat over en familiernes påskebord osv. Så man må forventet en del vokal på banen og på lægterne.
Jeg tror selvfølgelig ikke på korruption, som 9’eren skriver om. Men derfor kan der godt være et problem med dommerne. For mig handler det 1) om linjen der er lagt, 2) den linje der så er lagt, skifter igen og igen og slutteligt 3) en form for narcissisme blandt dommerne, der har et utroligt behov for at blive set, hørt og diskutere.
Den en fornøjelse når vi spiller i Europa. Ser ganske meget PL bold også og der er dommerne jo langt bedre og mindre i fokus. Dette i et ellers totalt gak gak land når det kommer til sådan noget. At Spanien er endnu værre er bare tragikomisk.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Altså se lige den her... Ingenting dømt! Den er mørkegul for mig. Og som en anden skriver, tænk hvis Vini havde gjort det der. Stadion havde gået amok i "mono" tilråd og medierne havde sagt det var hans egen skyld fordi han skubbede.
- 9eren
- Gæst
-
- NachoFernández
- Platin bruger
-