Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, CL, ottendedelsfinale, første kamp

1 år 4 måneder siden #37 af Lars1991
​Jeg er også træt af Mbappe og Vini der bare står og hænger deroppe. Hvis de nu kunne holde fast i bolden når vi vinder den tilbage, så ville jeg kunne tilgive det. Men når de intet løber, og samtidig mister bolden hver gang de bliver presset, så ja... så bliver man sgu træt. Hvad skal man så bruge dem til?

Jeg forventer simpelthen at spillere af deres kaliber kan modtage bolden i presset situationer, og så enten være smarte nok til at få et frispark ud af det, eller få den spillet ud af presset, eventuelt ved at spille den tilbage i banen. Men det ligner de tror at hver gang de får den, efter vi har vundet bolden tilbage, jamen så det en mega kontra chance som vi absolut skal søge målet på, også selvom de helt nede på vores banehalvdel. Og det gælder også Rodrygo.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 måneder siden #38 af Real HWL

Kiwes post=183802 skrev: ​Helt seriøst...skal Mbappe ud!?

​ Og erstattes af hvem? Der sidder ikke andet end kold lodninger ude på den bænk.

1 år 4 måneder siden #39 af longwind
Angriberne ser alle ringe ud i dag fordi midtbanen er ikke-eksisterende. Jeg synes det meste falder tilbage på Camavinga, igen. På det her niveau skal man have nogle spidskompetencer som man kan byde ind med, og det har han bare ikke. Han er en udmærket tackler, fin under pres og kan bringe bolden frem, men han bliver aldrig et defensivt anker som Casemiro, en maestro som Kroos eller en kreatør som Modric. Jeg ser ikke starter-niveau i ham.

1 år 4 måneder siden #40 af Fondo_Sur
Atletico er bare bedre til at spille 4-4-2 end os. Kan vi ikke finde på noget bedre? Camavinga som ventet alt for satset. Bliver godt at få Modric ind på et tidspunkt. Den skal simpelthen vindes.

1 år 4 måneder siden #41 af elle44
Ja Cama ser endnu en gang ikke for godt ud, han er inde i en virkelig dårlig periode. Midtbanen er desværre ikke eksisterende, vores angribere får aldrig bolden i favorable positioner, altid hvor de skal kæmpe for at overhovedet at få fat i bolden. Det er tungt, rigtig tungt,

1 år 4 måneder siden #42 af -#7-
​Lige nu ligner Camavinga mere en Kovacic-case, end en Casemiro-case. Det har heller ikke været en nem sæson for ham bevares, men næste sæson bliver definerende for resten af hans Real Madrid karriere tror jeg. Jeg kan jo så kun krydse fingre for at det bliver under en ny træner. 

DC19

1 år 4 måneder siden #43 af Lars1991
​Ellers må vi satse lidt og få Lucas ind på backen, så vi kan rykke Valverde op på midtbanen og hjælpe Cama og Tchuoameni som slet ikke er gode nok til at styre midtbanen alene. 

1 år 4 måneder siden #44 af elle44

Lars1991 post=183813 skrev: ​Ellers må vi satse lidt og få Lucas ind på backen, så vi kan rykke Valverde op på midtbanen og hjælpe Cama og Tchuoameni som slet ikke er gode nok til at styre midtbanen alene. 

​Lidt af et sats. Valverde har allerede reddet os flere gange på den højre back. Jeg ville tage en angriber ud og smide modric ind. 

1 år 4 måneder siden #45 af Sebberg
​Var ved at skrive en længere stil, men vil blot sige: Vores seneste måned havde set BETRAGTELIGT anderledes ud, hvis Vinicius Junior agtede at konvertere bare én eller to af hans farlige situationer.

I momentet lignede det ikke en kæmpe chance, da han kom afsted alene i venstre side, men i slow var det jo helt tydeligt, at Oblak stod stille, og at der var ét stort fedt hul mellem benene på Atleti-forsvareren. En hård afslutning i fjerneste stolte: kasse alle dage. 

Der er mange andre syndebukke i den her kamp, men hvor ville jeg dog bare ønske, at Vinicius snart konvertere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

1 år 4 måneder siden #46 af Hamid8210
Vi har verdens flotteste stadion - men verdens ringeste stemning. Altså fansene på Mallorca stadion virker mere aggressive og kan skabe en atmosfære

1 år 4 måneder siden #47 af Kiwes
​FÅ NU MODRIC IND OG SÅ MÅ ENTEN CAMAVINGA ELLER BRAHIM UD!

1 år 4 måneder siden #48 af -#7-
​Hold kæft hvor har Mbappe også været ringe, det var da helt vildt. 

DC19

Leveret af Kunena Forum