- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, CL, ottendedelsfinale, første kamp
Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, CL, ottendedelsfinale, første kamp
Jeg forventer simpelthen at spillere af deres kaliber kan modtage bolden i presset situationer, og så enten være smarte nok til at få et frispark ud af det, eller få den spillet ud af presset, eventuelt ved at spille den tilbage i banen. Men det ligner de tror at hver gang de får den, efter vi har vundet bolden tilbage, jamen så det en mega kontra chance som vi absolut skal søge målet på, også selvom de helt nede på vores banehalvdel. Og det gælder også Rodrygo.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og erstattes af hvem? Der sidder ikke andet end kold lodninger ude på den bænk.Kiwes post=183802 skrev: Helt seriøst...skal Mbappe ud!?
DC19
Lidt af et sats. Valverde har allerede reddet os flere gange på den højre back. Jeg ville tage en angriber ud og smide modric ind.Lars1991 post=183813 skrev: Ellers må vi satse lidt og få Lucas ind på backen, så vi kan rykke Valverde op på midtbanen og hjælpe Cama og Tchuoameni som slet ikke er gode nok til at styre midtbanen alene.
I momentet lignede det ikke en kæmpe chance, da han kom afsted alene i venstre side, men i slow var det jo helt tydeligt, at Oblak stod stille, og at der var ét stort fedt hul mellem benene på Atleti-forsvareren. En hård afslutning i fjerneste stolte: kasse alle dage.
Der er mange andre syndebukke i den her kamp, men hvor ville jeg dog bare ønske, at Vinicius snart konvertere.
DC19