Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, CL, ottendedelsfinale, første kamp

1 år 4 måneder siden #73 af Kiwes
​Ind med Alaba og Mbappe ud.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 måneder siden #74 af DeLaRed
Brahim MOTM!!!

Donde está la biblioteca?

1 år 4 måneder siden #75 af Kiwes

1 år 4 måneder siden #76 af Hamid8210

1 år 4 måneder siden #77 af Jaetinh
Vi vandt, fedt. Føj jeg brækker mig over Vini og Mbappe, nøj hvor har de været forfærdelige.

1 år 4 måneder siden #78 af Hamid8210
To individuelle handlinger reddet denne kamp - der skal andre boller på suppen på udebanen. Jammerlig indsats

1 år 4 måneder siden #79 af madrid2000
​Mbappe skal spille den på tværs med det samme. Forfærdeligt at det ikke ender med mål. 

1 år 4 måneder siden #80 af Lars1991

-#7- post=183842 skrev: ​Det her må være den værste kamp jeg nogensinde har set Mbappe spille. Er han lykkedes med én eneste ting? 

Det ved jeg ikke, det ligner ham ret meget fra oktober-november tiden. Meget bekymrende. Selvom Vini også var pænt ringe, så lykkedes han da med at sætte at par ting sammen engang imellem. Det kan man ikke sige om Mbappe, som også er grunden til vi ikke vinder 3-1. Klart kampens badebold. Og man undrer sig over hvorfor både ham og Vini får så lang snor i dag. En af dem burde være blevet skiftet ud langt tid før. Man kan simpelthen ikke gå rundt på en bane en hel kamp, uden at bidrage på bolden heller, og så få alle 90 minutter alligevel.

1 år 4 måneder siden #81 af Real HWL

-#7- post=183842 skrev: ​Det her må være den værste kamp jeg nogensinde har set Mbappe spille. Er han lykkedes med én eneste ting? 

​Så så du ham ikke i Liverpool kampen.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

1 år 4 måneder siden #82 af Figo-10

Siempre fiel post=183841 skrev:

Figo-10 post=183834 skrev:

Hamid8210 post=183816 skrev: Vi har verdens flotteste stadion - men verdens ringeste stemning. Altså fansene på Mallorca stadion virker mere aggressive og kan skabe en atmosfære

​Øh what! Har du nogensinde været dernede? Så du optakten? Graver og co kunne nærmest ikke tale sammen. Billetpriserne har været over 300€ sikkert, så det folk der vil det. Når bussen ankommer fås ikke større andre steder i verden. Tifoen. Det er det her, aftner som i dag på Bernabeu med vores fans og spillere, der gør at fodboldspillere vil til Real Madrid. 

Mallorca er jo bare mere hadsk og mere kompakt, men det når jo ikke det her på nogen måde. 

​De sygt høje billetpriser gør sgu da ikke at det er folk "der vil det"!!😆😆 Der er jo netop blevet for de rige asiatiske turister og i mindre grad for "rigtige fans" - det ved alle og enhver sgu da!!

Gu det da ej. Næsten alle billetter på den officielle siden går til Socios og Madridista Premium. Så det usandt.

Og ved en mellemmand er priserne nok minimum 3-400€. Du skal ikke fortælle mig, at man bruger +300€ og sidder i kø som om det var en Coldpaly koncert og bare sidder og glor eller ikke går op i det. ​

Ta derned og se en ChL knock out kamp og så fortæl mig det ikke er voldsomt. Jeg har en del af dem efterhånden og 3 El Classico’s og kan slet ikke genkende din påstand.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

1 år 4 måneder siden #83 af -#7-
​Jeg synes Vinicius spiller sig lidt op i 2. halvleg trods alt, men som jeg også skrev før kampen, så er det godt nok også længe siden man har set ham spille en helstøbt kamp. Jeg sidder desværre ikke længere med følelsen af at han kan skabe alting ud af ingenting. Om det så skyldes at hans hoved er i Saudi-Arabien eller ej skal jeg ikke kunne sige, men noget er der i hvert fald galt. Det er også som om at han i det seneste års tid har lagt rigtig meget af sit spil op på at trække gule kort på modstanderen, og få et frispark eller et straffespark, ved at lade sig falde meget nemt, men når jeg så ser på Brahim i aften f.eks., så kan det altså ind imellem godt betale sig bare at blive på benene. Det var jo helt galt imod Osasuna hvor han simpelthen bare stopper op midt i det hele fordi han forventer at få et straffespark.

Og ja, det er klart bekymrende hvor nemt Atlético har ved at lukke ned for Mbappe. Det er virkelig meget op og ned i den her sæson for ham. Han brændte også en gigantisk chance mod Girona, som ikke betød noget for resultatet, men det må alt andet lige betyde noget for selvtilliden for en angriber af hans kaliber at misse den slags muligheder.

DC19

1 år 4 måneder siden #84 af Fondo_Sur
Stemningen var flot i dag. Den kunne været vildere uden de der “turist-fans”, men sådan er det. De køber altså bare rigtig mange af billetterne, som en tredjepart opsnapper fra hjemmesiden. Som Madridista Premium er det næsten umuligt at nå at få en billet til sådan en kamp, fordi der er nogle maskiner, det går jeg ud fra, der suger alle billetterne til sig og derefter sælger dem til høje priser.

Atletico fik 4000 pladser, og det var kun til deres hardcore fans. Og da fansene sidder til på banen på Bernabeu, så er det let for dem at larme som atleti-mand.

God sejr. Den kunne næsten have blevet 3-1. 

Brahim er bare så vanvittig undervurderet. Top teknik og hvilken arbejdsindsats! Som en sand madridista, mens vores to forreste spillere luntede lidt for meget i presset. 
Sidste redigering: 1 år 4 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Leveret af Kunena Forum