- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Optakt: Real Madrid - Arsenal, Champions League, kvartfinale, anden kamp
Optakt: Real Madrid - Arsenal, Champions League, kvartfinale, anden kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Enig. Den her sæson slår hårdere end f.eks. 2018/19, som var en ren overgangssæson. Der er ingen undskyldninger denne sæson. Det er 100% dårlig planlægning. Vi har pengene. Vi har en trup der er rigtig, rigtig god. Vi skulle bare forstærke os på de skide backer, tro på ungdommen og have en træner med en form for spillestil + det løse. Det er vildt at vi har smidt den her sæson på gulvet uden grund.Lars1991 post=184909 skrev: Den sidste sæson med Ronaldo og den første sæsonen uden Ronaldo var også forfærdelige at se på. Men det gav trods alt lidt mening. Der skulle ske et generationsskifte. Ronaldo var ikke hvad han havde været, og der var også Bale, Marcelo, Isco osv, der heller ikke kunne give meget mere til holdet. Det var frustrerende man ikke var mere konsekvent med generationsskiftet, men okay det også en svær balancegang.
Den her sæson har været mindst ligeså ringe, og der er ingen undskyldning denne gang. Vi har et par svage punkter på holdet, ligesom stort set alle hold i verden har, men resten er et ungt, sultent og talentfuldt hold. Men det har de slet ikke set ud som denne sæson. Fuldstændige tandløse og uden ide og arbejdsiver Der var så store forventninger før sæsonen og man skal måske tilbage til post-galactico tiden for finde et ringere spillende hold. Kæmpe dumpekarakter.
Jeg betaler 250 kr om måneden for tv2play så jeg kan se La Liga. Det vel over 50 kr pr kamp, for jeg bruger det ikke til andet. Hvis jeg ikke ser en Ancelotti fyreseddel efter det her, så afmelder jeg. Det gider jeg sgu ikke bruge mine penge på. Så kan jeg finde noget online i dårlig kvalitet, hvis jeg keder mig.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det kunne være syyygt fedt med en træner der rent faktisk udtog spillere på baggrund af form og hvorvidt de passer til systemet og ikke bare bruger de samme hver gang lige meget hvad.Real HWL post=184912 skrev: Det er ikke nok at få en ny træner ind. Der skal ryddes gevaldigt op i den her Ancelotti trup, der er vandt til at gøre hvad der passer dem på banen uden at det har nogen konsekvenser lige meget hvor dårlig man spiller. Der skal sælges nogen stjerner for at få en harmonisk trup. Og jeg er ligeglad med hvem det bliver.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det er en god pointe.Bismo post=184886 skrev:
man kan frygte at hans "metoder" kan have forgiftet Vini mv. Vil de kunne indordne sig under en træner type som er mere "hands-on" som en Xabi eller vil det skabe frustrationer, at de ikke har samme frihed?Ramos4 post=184883 skrev: Tænker bare heller ikke Ancelotti udvikler spillerne. Spillerne i Bayern kritiserede jo også hans træningsmetoder. Det er meget løst det hele.
Alle som ønsker en systemtræner. Husk nu på, at det tager tid at indføre systemet.
Det tog tid for Klopp i Liverpool, Arteta i Arsenal og bare kig på Amorin i United. Lopetige(stav) prøvede jo i RM, men det havde man ikke tålmodighed til.
Jeg tror personlig ikke på en system træner i RM. Det er Ancelotti, Zidane, Del Bosque typer der passer bedst til klubben. De andre er jo fyreret inden de har fået lært spillerne deres stil.
problemet er, at filosofien om "at Madrid skal vinde med stil" er helt død.Ramos4 post=184917 skrev: Ligesom Ramos og Ronaldo overskyggede det faktum at Zidane heller intet system havde. My God, det er årtier siden vi spillede god bold kontinuerligt. Mourinhos to første sæsoner vel sagtens.
Ramos4 post=184914 skrev:
Det kunne være syyygt fedt med en træner der rent faktisk udtog spillere på baggrund af form og hvorvidt de passer til systemet og ikke bare bruger de samme hver gang lige meget hvad.Real HWL post=184912 skrev: Det er ikke nok at få en ny træner ind. Der skal ryddes gevaldigt op i den her Ancelotti trup, der er vandt til at gøre hvad der passer dem på banen uden at det har nogen konsekvenser lige meget hvor dårlig man spiller. Der skal sælges nogen stjerner for at få en harmonisk trup. Og jeg er ligeglad med hvem det bliver.
Der er i hvertfald ingen ide i at hente en koncept træner som Klopp eller Alonso hvis ikke de må sætte en trup sammen som passer til deres system og spille stil. Så kan vi lige så godt beholde Don hygge onkel der sætter holdet efter hvad der står på ryggen af spilleren.
Håber det vil være anderledes med Xabi pga hans status i klubben. Han får en længere snor end Loppen.madrid2000 post=184918 skrev:
Det er en god pointe.Bismo post=184886 skrev:
man kan frygte at hans "metoder" kan have forgiftet Vini mv. Vil de kunne indordne sig under en træner type som er mere "hands-on" som en Xabi eller vil det skabe frustrationer, at de ikke har samme frihed?Ramos4 post=184883 skrev: Tænker bare heller ikke Ancelotti udvikler spillerne. Spillerne i Bayern kritiserede jo også hans træningsmetoder. Det er meget løst det hele.
Alle som ønsker en systemtræner. Husk nu på, at det tager tid at indføre systemet.
Det tog tid for Klopp i Liverpool, Arteta i Arsenal og bare kig på Amorin i United. Lopetige(stav) prøvede jo i RM, men det havde man ikke tålmodighed til.
Jeg tror personlig ikke på en system træner i RM. Det er Ancelotti, Zidane, Del Bosque typer der passer bedst til klubben. De andre er jo fyreret inden de har fået lært spillerne deres stil.
Åbenbart. Først gik man med til at spille på kontra (hvilket gav 100 point og 121 mål i en sæson) og nu er vi gået med til at everything goes.Bismo post=184919 skrev:
problemet er, at filosofien om "at Madrid skal vinde med stil" er helt død.Ramos4 post=184917 skrev: Ligesom Ramos og Ronaldo overskyggede det faktum at Zidane heller intet system havde. My God, det er årtier siden vi spillede god bold kontinuerligt. Mourinhos to første sæsoner vel sagtens.
Jeg kunne godt leve med Mourinho - det var ret fedt fordi det var så direkte. Hver gang man fik bolden var der én vej. Det kan også være underholdende og endda langt bedre end possesion. Men at lide mod ALLE hold man møder for så at vinde på en individuel aktion, det er ulideligt.
fyr Ancelotti og få Solari ind til at få ryddet op i truppen og få slagtet de hellige køer så de ikke altid automatisk er i startopstillingen. Brug resten af sæsonen på at få kørt de unge ind - er fx Endrick og Arda gode nok til Real eller skal de sælges/udlejes? At give dem tilfældige minutter hist og her er ikke realistisk at kunne dømme på.
Til sommer: hyr Alonso eller Klopp ind som træner.