Optakt: Barcelona – Real Madrid, Copa del Rey, finale

1 år 3 måneder siden #13 af -#7-

Lars1991 post=185191 skrev:

-#7- post=185190 skrev: ​Ancelotti udtalte jo følgende om Rodrygo: Statistisk set skal han spille, for hvis han ikke har scoret i tre måneder, så må det ske snart. Bruger vi den vanvittige logik så må det være på tide at Lucas spiller en god kamp, da han jo ikke har haft en i hele sæsonen. 

Det kan også være vi skal hente Jovic tilbage. Statistisk set er det usandsynligt at han får et endnu værre ophold end sidste gang. Skal vi tage Hazard med også? Han kan vel nærmest også kun gøre det bedre end sidst!

​Jamen logikken fejler ingenting, den er faktisk perfekt. Hvad med Faubert også, det kan vel næppe blive værre end sidst, OG han ville styrke vores højreback… 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #14 af SeQueda
​Jeg tror, at jeg skal tidligt i seng, men jeg håber, at jeg tager fejl. 

1 år 3 måneder siden #15 af DeLaRed
Mendy, Ceballos og Vazquez…Ancelotti tigger offentligt om den fyre seddel.

Barca har de seneste 15 år meget sjældent mødt et så svagt Real hold, de er kæmpe favoritter mod denne opstilling!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, Dragam

1 år 3 måneder siden #16 af Figo-10
Mendy skadet. Dårligt stabsarbejde.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

1 år 3 måneder siden #17 af Cristiano7
Simpelthen så klogt at stare med Mendy….skadesplaget og lige tilbage fra en skade. Håber Fran brænder banen af.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 år 3 måneder siden #18 af Lukita
Hvis Mendy var en travhest, havde han fået med boltpistolen

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Real HWL, Siempre fiel

1 år 3 måneder siden #19 af mohbar
​der blev der lige brugt en udskiftning på ingenting. Mendy burde aldeig være startet inde når han ikke er i kampform

1 år 3 måneder siden #20 af -#7-
​Vildt at der ikke skal mere til end en helt standard nærkamp, men han må jo næsten have været skadet før kampen. Utroligt at man skal spilde en udskiftning på det her.. 

DC19

1 år 3 måneder siden #21 af elle44
Vores back situation ser spicy ud haha. Hvordan skal vi dog forsvare??

1 år 3 måneder siden #22 af Figo-10
Vi er absolut ikke lykkedes med noget som helst endnu. Eller jo, vi har ikke lukket mål ind. Måske vi får miraklet og vinder, men det her hold, hold kæft jeg er færdig med det. Nøj det kedeligt.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

1 år 3 måneder siden #23 af -#7-
​Tydeligt at man ingen gameplan har overhovedet. Bare se om Barcelona laver en fejl, så man kan sende en hurtig kontra afsted. Ellers giv bolden til Vinicius og se om han ikke kan skabe noget på egen hånd overfor 4-5 modstandere.. Please lad det her være sidste gang vi ser Ancelotti på sidelinjen. 

DC19

1 år 3 måneder siden #24 af Ramos4
Det er ABSURD at se os spille. Det er som om de aldrig har mødt hinanden før. Alt ender i fejl.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Bismo, Siempre fiel

Leveret af Kunena Forum