Optakt: Barcelona – Real Madrid, Copa del Rey, finale
Jamen logikken fejler ingenting, den er faktisk perfekt. Hvad med Faubert også, det kan vel næppe blive værre end sidst, OG han ville styrke vores højreback…Lars1991 post=185191 skrev:
-#7- post=185190 skrev: Ancelotti udtalte jo følgende om Rodrygo: Statistisk set skal han spille, for hvis han ikke har scoret i tre måneder, så må det ske snart. Bruger vi den vanvittige logik så må det være på tide at Lucas spiller en god kamp, da han jo ikke har haft en i hele sæsonen.
Det kan også være vi skal hente Jovic tilbage. Statistisk set er det usandsynligt at han får et endnu værre ophold end sidste gang. Skal vi tage Hazard med også? Han kan vel nærmest også kun gøre det bedre end sidst!
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Barca har de seneste 15 år meget sjældent mødt et så svagt Real hold, de er kæmpe favoritter mod denne opstilling!
Donde está la biblioteca?
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
DC19
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
DC19
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024