Optakt: Barcelona – Real Madrid, Copa del Rey, finale

1 år 3 måneder siden #73 af DeLaRed

Ramos4 post=185251 skrev:

DeLaRed post=185248 skrev:

Ramos4 post=185232 skrev:

madrid2000 post=185230 skrev: Ceballos er også bare ikk god nok til dette niveau. Fran Garcia...

​Er du helt væk? Ceballos var vores bedste spiller inden han blev skadet.

​Ceballos = Ballon d’Or 2025 ;-)

Manden begår et kæmpe straffe spark og 2 minutter senere læner han sig op ad endnu et gult kort med fingre i ansigtet på Yamal. Hvis man ser på alle de kampe han har spillet i sin Real karriere, så er dagens niveau jo standarden. At han så har spillet over niveau i 5 kampe, viser jo bare at alle fodbold spillere kan ramme lidt held, men det vi ser idag er jo en skændsel for et hold som Real og at han begår straffe spark og læner sig op af det røde kort er jo 100% on-brand for Ceballos, noget vi har set ALT for mange gange…Men jo jo, han er selvfølgelig på niveau med Toni :D :D :D

​Han er tydeligvis ikke i kampform. Men han var vores klare omdrejningspunkt inden han blev skadet. Han har bestemt niveauet til at være trupspiller på dette niveau. Men fast starter kan han aldrig blive med den skadesfrekvens.

​Han var vores “klare omdrejnings punkt” imod en gruppe modstandere der gav os plads til at spille fodbold som det passer os. Hver eneste gang vi har mødt et hold som gøre tingene svære for os, så falder han helt igennem. Han er på niveau med Lucas Vazquez, der er enkelte ting han kan finde ud af (de fleste af dem nemme) men så snart en kamp ikke lige ligger præcis til ham og resten af holdet, så bliver han en kæmpe hæmsko…han er jo ikke 6er, og har været mere dårlig en god på den defensive del af banen i denne season, og så tag et kig på hvad man egentlig har fået ud af ham rent offensivt, for det er ikke det store…men jo, sksl man bruge en spiller der kan ligge en upresset flad aflevering fra midtbanen tilbage til Rudiger, så er Ceballos manden der klare den!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #74 af Kimbo
Jeg er så irriteret over spillet og alt hvad der er sket denne sæson, at jeg kan mærke jeg ikke engang bliver sådan helt fantastisk glad hvis vi fedter en sejr hjem i dag

1 år 3 måneder siden #75 af El Siete
​0 skud på mål i første halvleg, hvem havde dog set det komme. Suk. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 år 3 måneder siden #76 af madrid2000
​Situationen må være meget alvorlig for Ancelotti siden han bruger skadede spillere. Camavinga, Alaba og nu Mbappe.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 3 måneder siden #77 af Madridista02
Ja det godt Carlo, tag en Mentos din senile dinosaur. Fuck hvor er han en skændsel efterhånden

Jeg savner Pepe :(

1 år 3 måneder siden #78 af mohbar
​læg mærke tilvat barcelona ligesom de fleste af vores modstandere har 5-6 spillere ude at varme op allerede. Det gør vi yderst sjældent.

1 år 3 måneder siden #79 af El Siete

mohbar post=185260 skrev: ​læg mærke tilvat barcelona ligesom de fleste af vores modstandere har 5-6 spillere ude at varme op allerede. Det gør vi yderst sjældent.

​Både Guler og Modric kommer dog ind nu :) 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 år 3 måneder siden #80 af mohbar
​guler ja tak!

1 år 3 måneder siden #81 af Kimbo
Altså vi er bedre med efter pausen. Det er trods alt positivt.

1 år 3 måneder siden #82 af -#7-
​Jeg lyver ikke når jeg siger at jeg har spillet med serie 3 spillere som var mere koldblodige i feltet end Vinicius. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 år 3 måneder siden #83 af Figo-10
Ret skal være ret. Vi har spillet os op.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

1 år 3 måneder siden #84 af Dragam
Det er jo ikke fordi det er messis barca vi er oppe imod... langt fra endda. Men vi er bare piv ringe...

Leveret af Kunena Forum