Optakt: Real Madrid - Pachuca, 2. kamp, VM for klubhold

1 år 1 måned siden #13 af mohbar
​seriøst jeg håber at Xabi fortæller Vini at han ikke spiller u-10 c niveau hold men for Real. Han skal simpelhen altid prøve at køre solo fremfor at spille bolden. 
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #14 af Real HWL
​Playstation mål, waoo

1 år 1 måned siden #15 af -#7-
​Jeg er meget imponeret over hvordan Gonzalo Garcia er faldet ind på holdet. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, Fondo_Sur, DeLaRed, Figo-10

1 år 1 måned siden #16 af mohbar
​Ardaaaaa

Og Garcia ligner en ægte 9 er  flere spaniere på holdet tak
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

1 år 1 måned siden #17 af madrid2000
Det her hold har super liga niveau, men ham Garcia virker som en fin fodboldspiller. Han kan sagtens spille en reserve rolle. Han er dog ikke en typisk Joselu type.
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved madrid2000.

1 år 1 måned siden #18 af Figo-10

-#7- post=186580 skrev: ​Jeg er meget imponeret over hvordan Gonzalo Garcia er faldet ind på holdet. 

​Været med i alle vores 3 WC mål so far. Virkelig god på førsteberøringen. Han får det desværre svært i det hierarki vi har, men helt enig. Meget imponeret og som type mangler vi bare mere ham end Endrick. 

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, DeLaRed

1 år 1 måned siden #19 af -#7-
​Kan i huske hvordan Cristiano Ronaldo desperat forsøgte at score på saksespark i rigtig lang tid, og så kom den endelig mod Juventus, og så holdt han op med at forsøge at lave saksespark på alle mulige mærkelige tidspunkter, han fik det ligesom ud af systemet. Sådan har jeg det med Vinicius og hans rainbow flicks. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Figo-10

1 år 1 måned siden #20 af elle44
Gonzalo er virkelig god. Han har nogle underlige berøringer men så laver han lige de to førstegangsberøringer. Han virker som en meget klog spiller der gerne tager de rette beslutninger, noget der i den grad er en mangelvare i angrebet.

Ak ja, Asencio. Jeg synes de to domme i mod ham er meget hårde, men han er satme ikke intelligent. Er lidt nervøs for vores centerback situation, håber på en Joan Martinez åbenbaring. Huijsen er jo genial.

Guler ser fin ud i den tilbagetrukne rolle.

1 år 1 måned siden #21 af Fondo_Sur

-#7- post=186580 skrev: ​Jeg er meget imponeret over hvordan Gonzalo Garcia er faldet ind på holdet. 

​Det sku fordi han kommer fra et af verdens bedste fodboldakademier. Han har god teknik, kan afslutte, både med fødderne og med hovedet og meget vigtigt i denne sammenhæng, så er han en intelligent spiller. Han kan lidt det hele. I de første par kampe har han været et rigtigt godt eksempel på en spiller, der gør holdet bedre, for man behøver ikke at være den, der afslutter hver gang som angriber. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Figo-10

1 år 1 måned siden #22 af NachoFernández
​Vi har ret mange som virkelig får flyttet sig, når vi erobrer bolden og kommer afsted. På begge mål er der 3-5 i og omkring feltet i de hurtige fremstød. Begge backs, Güler og Gonzalo kommer virkelig afsted. Desværre er det vel fælles for målene at Vini ikke har ret meget med dem at gøre, eller overser jeg noget? For mig at se, så går kontra og gode muligheder i stå, når han bliver involveret på modstanderens halvdel... 
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

1 år 1 måned siden #23 af Figo-10

Fondo_Sur post=186586 skrev:

​Det sku fordi han kommer fra et af verdens bedste fodboldakademier. Han har god teknik, kan afslutte, både med fødderne og med hovedet og meget vigtigt i denne sammenhæng, så er han en intelligent spiller. Han kan lidt det hele. I de første par kampe har han været et rigtigt godt eksempel på en spiller, der gør holdet bedre, for man behøver ikke at være den, der afslutter hver gang som angriber. 

​Vil selvfølgelig ikke bytte Mbappe, men spot on hvad du siger. På 2-0 målet havde Mbappe aldrig spillet bolden. 100%. Han var gået efter målet selv. Og måske scoret fordi han er så god som han er. Men han er også unik. Men Garcia gør os bedre!

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

1 år 1 måned siden #24 af Ramos4
Mbappé og Garcia sammen kunne sikkert være lækkert.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Leveret af Kunena Forum