Optakt: Real Madrid - Pachuca, 2. kamp, VM for klubhold
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
NachoFernández post=186587 skrev: Vi har ret mange som virkelig får flyttet sig, når vi erobrer bolden og kommer afsted. På begge mål er der 3-5 i og omkring feltet i de hurtige fremstød. Begge backs, Güler og Gonzalo kommer virkelig afsted. Desværre er det vel fælles for målene at Vini ikke har ret meget med dem at gøre, eller overser jeg noget? For mig at se, så går kontra og gode muligheder i stå, når han bliver involveret på modstanderens halvdel...
Jeg mener det var ham der lavede den lange aflevering over til Trent ved mål nr 2. Fjerde sidste fod :D Men ja, han prøver stadig for meget selv, og lykkedes ikke med så meget som han plejer (ligesom resten af 2025).
DC19
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
I hele første halvleg ligger han endda ofte som den dybeste når vi har bolden. Han var virkelig vigtig i forhold til at få skabt noget ro efter udvisningen. Rigtig god kamp endnu engang.mohbar post=186595 skrev: fin kamp af Arda. Han bliver ved med at vokse på den centrale midtbane som han naturligt passer til
Ja han fortjener altid en honorable mention for sit arbejde. Men nogen Real spiller bliver han aldrig. Men svær ikke at holde af.-#7- post=186594 skrev: Man kan altså mene hvad man vil om Fran Garcias fodboldevner, men man kan ikke være andet end imponeret over hans motor. Den er helt på højde med Valverde. Nu tjekkede jeg lige vejret i Charlotte hvor kampen spilles, og der er altså 34 grader og 50% luftfugtighed. Modbydelige forhold at spille under jo.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
DC19
synes dog helt klart han egner sig til at blive i real. Evt som bredde spiller.Figo-10 post=186597 skrev:
Ja han fortjener altid en honorable mention for sit arbejde. Men nogen Real spiller bliver han aldrig. Men svær ikke at holde af.-#7- post=186594 skrev: Man kan altså mene hvad man vil om Fran Garcias fodboldevner, men man kan ikke være andet end imponeret over hans motor. Den er helt på højde med Valverde. Nu tjekkede jeg lige vejret i Charlotte hvor kampen spilles, og der er altså 34 grader og 50% luftfugtighed. Modbydelige forhold at spille under jo.
Vores bedste spiller.-#7- post=186598 skrev: Huijsen er bare helt vildt god.