Optakt: Real Madrid - Marseille, Champions League, 1. kamp

10 måneder 1 uge siden #13 af Ramos4
Vi er forfaldet til at gå alt for meget selv. Det er individuelt det hele pt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #14 af DeLaRed

Fondo_Sur post=188065 skrev:

DeLaRed post=188061 skrev: Skidt af Guler som ellers har spillet en godkendt første 20min, bare for sløset!

​Han fylder ikke nok og kan ikke drible. I’m sorry, men han lever i høj grad af, at han har gode holdkammerater. Han har en gudevenstrefod, det er umiddelbart bare for lidt… 

Der er meget mere drev i Mastantuono lige nu. 

Er kategorisk uenig…han er ikke den stærkeste i defensiven (omend det ser bedre ud end tidligere seasoner) men han er pt den bedste bold fordeler vi har og er utrolig bevægelig, og så har han et ekstremt godt blik for angriberne foran sig, især Mbappe.​

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle, mohbar

10 måneder 1 uge siden #15 af Ramos4
Vi er fandme uskarpe. Det var dog utroligt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

10 måneder 1 uge siden #16 af Cristiano7

DeLaRed post=188068 skrev:

DeLaRed post=188061 skrev: Skidt af Guler som ellers har spillet en godkendt første 20min, bare for sløset!

​Han fylder ikke nok og kan ikke drible. I’m sorry, men han lever i høj grad af, at han har gode holdkammerater. Han har en gudevenstrefod, det er umiddelbart bare for lidt… 

Er kategorisk uenig…han er ikke den stærkeste i defensiven (omend det ser bedre ud end tidligere seasoner) men han er pt den bedste bold fordeler vi har og er utrolig bevægelig, og så har han et ekstremt godt blik for angriberne foran sig, især Mbappe.​

​Tænker det bliver Jude Bellingham som bliver vores boldfordeler når han er klar igen.

10 måneder 1 uge siden #17 af -#7-
​Det er simpelthen også sløset at man ikke har straffet Marseille for deres lemfældige omgang med bolden på deres egen banehalvdel. Hvor fanden er spillernes dræberinstinkt? Den her kamp skulle have været afgjort 4-5 gange nu. 

DC19

10 måneder 1 uge siden #18 af NachoFernández
​Jeg fatter ikke det der defensive fokus på Güler om at han skulle være dårlig til at forsvare. Altså han ligger ved siden af Mbappe når vi presser højt og foran midtbanen når vi står i midt blok. Det er jo ikke fordi han skal ligge og slås foran forsvaret når vi ikke har bolden. Og så er hans løbearbejde og den reaktion, han har, når vi mister bolden altså helt i orden. Han er med til at få en del bolde tilbage ved at følge med i presset. 

På bolden sørger han for, at vi stort set aldrig smider en bold væk tidligt længere. Han er så god mod presset og til at styre spillet. 

Güler har med 200% sikkerhed niveauet og han er helt naturligt blevet en sikker starter. Det er der heldigvis heller ingen tvivl om hos Alonso.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, DeLaRed

10 måneder 1 uge siden #19 af elle44
Vildt flot pres vi sætter på deres banehalvdel, det har godt nok givet et hav af chancer, men kynismen er der tydeligvist ikke i dag. Meget positivt, det blev lige lidt for meget kaos efter 30 ca men ellers har det været godt.

10 måneder 1 uge siden #20 af Ramos4
Jeg var egentlig sikker på at Jude ville slå Franco af. Men jeg synes han har spillet virkelig fint i dag - skal dog score her til sidst.

Güler er god som Özil-type, men er ikke opmærksom nok når han ligger så dybt i banen, som han ofte gør.

Jeg er dog ikke urolig. Vi har en træner der spiller med lige præcis dem han vil og sætter holdet efter form og præstationer. Så det er bare at kæmpe om pladsen for Güler og Mastantuono. Bellingham tror jeg er selvskrevet (såfremt han holder sit niveau).

10 måneder 1 uge siden #21 af Real HWL
​Helt ærlig, det er fandme for sløjt at vi ikke har kunne score på nogen af alle de chancer. Det er jeg godt nok skuffet over. Ellers spiller vi jo okay. Guler skal til at steppe op.
Sidste redigering: 10 måneder 1 uge siden ved Real HWL.

10 måneder 1 uge siden #22 af mohbar

​hans opgave er ikke at drible men fordele bolden og spille den rundt. Det gør nu ganske fortrinligt og er bok en af de to bedste på holdet til lige netop det
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

10 måneder 1 uge siden #23 af madrid2000
​Vi presser godt, men samlet set er vi utroligt uskarpe. Potentielle gode situationer ender ud i ingenting.
Sidste redigering: 10 måneder 1 uge siden ved madrid2000.

10 måneder 1 uge siden #24 af Fondo_Sur

DeLaRed post=188068 skrev:

​Han fylder stort set ingenting defensivt. Ikke kun fordi han er ikke er den største, det er ikke det største problem, men simpelthen fordi han alt for langsom. Der er ingen gnist med eller uden bold.

Han er ikke en god boldfordeler. Han mangler det gode boldfordelere har: de er altid årvågne for modspillerne, nærmest et psynsk fornemmelse. De kan beskytte boldbesiddelsen i opspillet og er i stand til at drible sig ud af tætte områder.

Güler en helt igennem frusterende spiller, fordi han har åbenlyst et gudevenstreben som folk hæfter sig ved og en god vindermentalitet. Han har bare store mangler på dette niveau og det lider vores hold af.

Rodrygo fik vidst også vist, hvorfor Vini har været så vigtig i så mange år…

Leveret af Kunena Forum