Optakt: Real Madrid - Marseille, Champions League, 1. kamp

10 måneder 1 uge siden #49 af Real HWL
​Hvor uintelligent har man lov til at være... Helt igennem forfærdelig 2. halvleg. og nu det her. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #50 af NachoFernández
​Altså hvad tænker han på? Så rutineret og så stor en fejl hvor man sælger sit hold. Det er sgu ikke en anfører som gør det. Irriterende hvis vi skal starte ud med et kryds eller et nederlag i første kamp og så efter sådan en aktion. 

10 måneder 1 uge siden #51 af Realex
​Er det sådan en ny ting vi prøver på i denne sæson, med at spille en mand i undertal?
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

10 måneder 1 uge siden #52 af Cristiano7
Tag Guler ud nu. Ind med Ceballos.

10 måneder 1 uge siden #53 af NachoFernández
​Asencio time to shine. Så får han måske nogle muligheder for at finde rytmen igen

10 måneder 1 uge siden #54 af DeLaRed
Skidt 4 dage for Dani…

Fede ned på backen og Vini og Brahim længere tilbage…eller Asencio på backen og Guler ud (han ser træt ud)

Donde está la biblioteca?

10 måneder 1 uge siden #55 af Lars1991
​Ja det dumt af Carvajal, lidt tynd rødt da der nærmest ingen bevægelse er, men kan godt gives. Det ikke en skalle, men som Laudrup siger "bevægelsen" er der og kontakten er der.

Hvad jeg tilgengæld er træt af og hvad jeg synes er endnu mere pinligt for fodbolden. Det er målmandens reaktion. Jeg synes simpelthen det er så klamt og usympatisk at kigge på. Så stor en farlig mand der kan svine en anden til, bliver pludselig til et lille barn når han bliver ramt og ligger der og græmmer sig i flere minutter. Jeg synes personligt det skal straffes som usportslig optræden og få gult kort. Lige nu kan man overspille og simulere de der situationer som man vil uden nogen konsekvens. Det for plat at se på, og jeg forstår slet ikke at man kan få sig selv til at gøre det. Jeg ville sgu skamme mig. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, Jelle, Bismo, longwind, Estadio Santiago Bernabéu

10 måneder 1 uge siden #56 af Realex
​Er vi dér, hvor vi skal hente Vazquez tilbage på backen? 😅

10 måneder 1 uge siden #57 af Raul7-2880
​Giv da også rødt kort til den skide målmand for overdrivelsen! 

Endnu en sæson hvor vi formentlig skal spille play off runde for at kvalificere os til ottendedels finalerne. Og endnu en sæson hvor vi sikkert får tæv af Lamine Yamal og Co.  

Sælg de to håbløse brasilianer mens de stadig er en skilling værd. Og brug penge på kompetent offensive kræfter. 

10 måneder 1 uge siden #58 af DeLaRed

Realex post=188110 skrev: ​Er vi dér, hvor vi skal hente Vazquez tilbage på backen? 😅

Nej, vi har Asencio!​

Donde está la biblioteca?

10 måneder 1 uge siden #59 af Ramos4
lol så sidder kommentatorerne og taler straffesparket ned. De der bliver dømt på os HELE TIDEN i La Liga.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

10 måneder 1 uge siden #60 af -#7-
​Der findes ingen kommentator/ekspert som jeg virkelig decideret afskyr som Niels Christian Frederiksen. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Estadio Santiago Bernabéu

Leveret af Kunena Forum