Optakt: Real Madrid - Marseille, Champions League, 1. kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- NachoFernández
- Platin bruger
-
- Cristiano7
- Platin bruger
-
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Fede ned på backen og Vini og Brahim længere tilbage…eller Asencio på backen og Guler ud (han ser træt ud)
Donde está la biblioteca?
Hvad jeg tilgengæld er træt af og hvad jeg synes er endnu mere pinligt for fodbolden. Det er målmandens reaktion. Jeg synes simpelthen det er så klamt og usympatisk at kigge på. Så stor en farlig mand der kan svine en anden til, bliver pludselig til et lille barn når han bliver ramt og ligger der og græmmer sig i flere minutter. Jeg synes personligt det skal straffes som usportslig optræden og få gult kort. Lige nu kan man overspille og simulere de der situationer som man vil uden nogen konsekvens. Det for plat at se på, og jeg forstår slet ikke at man kan få sig selv til at gøre det. Jeg ville sgu skamme mig.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Endnu en sæson hvor vi formentlig skal spille play off runde for at kvalificere os til ottendedels finalerne. Og endnu en sæson hvor vi sikkert får tæv af Lamine Yamal og Co.
Sælg de to håbløse brasilianer mens de stadig er en skilling værd. Og brug penge på kompetent offensive kræfter.
Nej, vi har Asencio!Realex post=188110 skrev: Er vi dér, hvor vi skal hente Vazquez tilbage på backen? 😅
Donde está la biblioteca?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
DC19