Optakt: Real Madrid - Marseille, Champions League, 1. kamp

10 måneder 1 uge siden #73 af -#7-
Virkelig unødvendigt bøvlet sejr. Den her kamp skulle have været lukket sikkert, hvis man havde været lidt mere kyniske. 

Og når jeg bliver en gammel mand, så vil jeg fortælle mine børnebørn at jeg engang har set Real Madrid slutte en kamp, mens alle 11 spillere stadig var på banen. 

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #74 af NachoFernández

DeLaRed post=188126 skrev:

NachoFernández post=188115 skrev: ​Hvad siger reglerne på sådan et billigt straffe? Er den god nok? Satme svært at undgå. 

Mega godt kombineret af Tchouameni, Mbappe og Vini. 

​De engelske kommentatorer er helt enige i at der er straffe, den kan undgås hvis han bruger armen tio st bremse hans fald, men det gør han med højre arm, hans Venstre flagre bare løst ude for kroppen, også derfor dommeren dømmer den med det samme.

​Det synes jeg en god pointe og godt spottet

10 måneder 1 uge siden #75 af DeLaRed
Endnu en kamp hvor Carreras har været helt brilliant i begge ender, han er pt vores bedste indkøb denne sommer!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Raul7-2880, Cristiano7, NickyMad

10 måneder 1 uge siden #76 af NickyMad
Jeg har det også fint med vi får den, når vi netop får dem dømt imod os. Men derfor er det stadig tyndt, ingen grund til at forsvare det. Ellers bliver det jo hyklerisk at hyle når det er imod os.

10 måneder 1 uge siden #77 af Ramos4

NickyMad post=188130 skrev: Jeg har det også fint med vi får den, når vi netop får dem dømt imod os. Men derfor er det stadig tyndt, ingen grund til at forsvare det. Ellers bliver det jo hyklerisk at hyle når det er imod os.

​Tyndt? Nej det er reglerne.

Men jeg ville da ønske reglerne var anderledes. De er latterlige lige pt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

10 måneder 1 uge siden #78 af Cristiano7
Synes ikke Alonso har løst den centrale midtbaneproblem endnu. Tror ikke Guler er løsningen her.

10 måneder 1 uge siden #79 af Real HWL

DeLaRed post=188129 skrev: Endnu en kamp hvor Carreras har været helt brilliant i begge ender, han er pt vores bedste indkøb denne sommer!

100 procent enig, han er fandme en fornøjelse. Fed spiller. Han giver mig lidt Salgado vibes med det lange hår :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Ramos4, DeLaRed

10 måneder 1 uge siden #80 af Ramos4

Cristiano7 post=188132 skrev: Synes ikke Alonso har løst den centrale midtbaneproblem endnu. Tror ikke Guler er løsningen her.

​Vi bliver for let overløbet når vores første pres glipper hvert fald.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7, NickyMad

10 måneder 1 uge siden #81 af Lars1991
​I forhold til min fodboldforståelse og hvad jeg synes der er i "spillets ånds", så skal der hverken være rødt kort eller straffespark. Det begge meget hårde og kampafgørende beslutninger, hvor handlingen ikke rigtig stemmer overens med strafudmålingen. 

Hvis man kigger i reglerne kan de begge sagtens dømmes og bliver det ofte. Så på den måde er det jo "fair" nok at der gik en hver vej.

10 måneder 1 uge siden #82 af Bismo

-#7- post=188114 skrev: ​Der findes ingen kommentator/ekspert som jeg virkelig decideret afskyr som Niels Christian Frederiksen. 

​så heldigvis kampen på TNT. Eneste klage fra min side: de blev ved med at omtale Carreras som produkt af UTD's Akademi. Man skulle tro han havde fået hele sin udvikling der. Han var der kun i 2 år bruv 

10 måneder 1 uge siden #83 af Bismo

DeLaRed post=188126 skrev:

NachoFernández post=188115 skrev: ​Hvad siger reglerne på sådan et billigt straffe? Er den god nok? Satme svært at undgå. 

Mega godt kombineret af Tchouameni, Mbappe og Vini. 

​De engelske kommentatorer er helt enige i at der er straffe, den kan undgås hvis han bruger armen tio st bremse hans fald, men det gør han med højre arm, hans Venstre flagre bare løst ude for kroppen, også derfor dommeren dømmer den med det samme.

​De er generelt langt mere fair, medmindre man spiller mod et engelsk hold. Viaplay studiet er ekstremt anti Madrid. Jeg kunne aldrig finde på at betale for at se det lort. 

10 måneder 1 uge siden #84 af NachoFernández

Bismo post=188136 skrev:

-#7- post=188114 skrev: ​Der findes ingen kommentator/ekspert som jeg virkelig decideret afskyr som Niels Christian Frederiksen. 

​så heldigvis kampen på TNT. Eneste klage fra min side: de blev ved med at omtale Carreras som produkt af UTD's Akademi. Man skulle tro han havde fået hele sin udvikling der. Han var der kun i 2 år bruv 

​Han passer dog godt på tidligere United-profilen. Alle spillere blomstrer når de skrider derfra - og det gjorde han også! 

Leveret af Kunena Forum