Optakt: Real Madrid – Espanyol, LaLiga, 5. spillerunde

10 måneder 1 uge siden #37 af DeLaRed

Ramos4 post=188226 skrev: Synes Gülers fod manglede idag. Tænker Jude erstatter Franco og vi går over til at have 4 midtbanefolk på banen - i en flydende rolle, hvor både Güler og Jude har fripas til at gå langt med frem. Judes arbejdsiver i begge ender af banen kan blive helt afgørende.

Vi spiller altså en del bedre end under Carlo - og det her er kun starten af projekt Xabi. Det kan blive meget bedre endnu.

Min eneste frygt er om vi kommer til at mangle ledere i de afgørende faser af sæsonen. Carvajal viste mod Marseille, at han ikke altid har is i blodet. Benzema, Modric, Kroos, Alaba, de er alle væk. Jeg ser ikke en typisk leder på holdet lige nu. Fede er alt for stille af en viceanfører at være. Jude har ikke ancienniteten endnu.

​Bellingham er den leder du efterspørger, har han allerede vist prøver på det i tidligere seasoner, og med så mange nye og unge spillere på holdet, så har han langsomt opbygget en smule anciennitet. Carvajal var dog også en mægtig leder i 24-25 seasonen, vi må håbe han kan finde tilbage til det niveau både fysisk og mentalt som han fremviste den season, for så har vi 2 utrolig vigtige stemmer på banen.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #38 af Madrid777

DeLaRed post=188237 skrev:

Matamoro post=188236 skrev: Jeg er nu ret sikker på at Guler ryger på bænken når Bellingham er helt klar. Der er kun en mulighed for at Mastantuono ikke ejer højrekanten og det er hvis Xabi beslutter at bruge Valverde der.

​Kan kun være enig i at vi er uenige...Med mindre der er skader hos nogen så tror jeg vi ser Guler spille betydeligt flere minutter end Mastantuono de kommende måneder, tror Xabi går tilbage til sin Diamand på midtbanen, med offensive backs. Tiden må vise...

​Uanset hvad han ender med at spille med synes jeg bare det er meget opløftende at vi nu har flere måder at spille på. Der kommer mange kampe over det næste stykke tid, så de forskellige systemer skal nok komme i brug. Der er mange offensive konstellationer vi kan spille med. Hvis det ene ikke virker, jamen så skifter vi da bare. Det var en af de ting der ikke blev løst sidste år. Carlo var for stædig og for hierarkisk i sit syn på spillertruppen og det kostede os i sidste ende. I sin tid i Leverkusen skiftede Alonso også tit ud på angriberpositionerne og var god til at få brugt hele truppen, hvor hans indskiftninger også tit havde stor indflydelse på at de gik hen og vandt kampene selv i de døende minutter. B-kæden er bare utrolig vigtig i moderne fodbold. Det er længe siden vores bænk har haft så meget pondus som den har nu. Den er ikke ligeså stærk som den var i 2017 med Zizou ved roret, men der er en del at skyde med efterhånden. Nuvel truppen er stadig ikke helt afbalanceret, hvor mange af os nok kan nikke genkendende til at vi kunne brug en CB og en midtbanespillere mere, men der er sket et solidt løft overordnet set sammenlignet med sidste sæson. 

10 måneder 1 uge siden #39 af Taxii89

Real HWL post=188231 skrev: ​Er jeg den eneste der er imponeret over Mastantuono? Jeg syntes han er en mega fed spiller. Ved godt han laver en del fejl, men det syntes jeg er helt okay når man kun er 18 år. Han laver altså nogen frække driblinger nogen gange, hvor man sidder og tænker, hvor kom den fra?! Han arbejder stenhårdt, og er sindssyg god i press spillet. Jeg er personligt ret vild med ham. Jeg kan heller ikke rigtig sammenligne ham med nogen... Han er helt sin egen. Jeg tror han bliver hjernedød om et par år. 

​Var inde for at skrive noget af det samme. Hans potentiale virker helt vanvittigt. 
Personligt ville jeg hellere ofre Vini fremfor Franco, hvis Bellingham skal ind og stjæle en plads fra de tre forreste. Vi mister åbenlyst noget fart, men den har Mbappe. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum