Optakt: Atlético Madrid – Real Madrid, LaLiga, 7. spillerunde

9 måneder 4 uger siden #121 af Matamoro
Real Madrid spiller uden mod. Mod PSG turde de ikke holde det høje presspil. Det samme gjorde sig gældende mod Atletico. Jeg tror simpelthen ikke på at Xabis oplæg har været at de skulle trække sig, når han har brugt hele sæsonen indtil videre på at etablere et højt presspil. Real Madrid er uden mod for tiden, når de møder kvalitetsmodstandere. Som jeg ser det er det kun Bellingham og Vinicius der har mentaliteten til at bære resten af holdet. De har den ukuelige vilje og selvtillid. 

Sidste redigering: 9 måneder 4 uger siden ved Matamoro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #122 af Matamoro

nono post=188518 skrev:

Matamoro post=188517 skrev: ​Nu kan man så læse at Valverde ikke vil spille højreback fordi han ikke udvikler sig på den plads. Hvad fanden sker der? Er Real Madrid blevet et udviklingsprojekt. Real Madrid handler om én ting. At vinde titler. Han trænger til en måneds tid på bænken. Jeg tror og håber at han kan forstå at hans plads er der hvor træneren placerer ham. Der er faktisk god mening i han skal spille på kanten. Han er slet ikke god nok til at spille sig ud af det højre pres. Det samme gælder for Tchouameni. 

Hvillken vanvidsoversættelse læser du?

Ready to step in wherever needed
With Dani Carvajal and Trent Alexander-Arnold unavailable, there have been whispers about Valverde returning as an emergency right-back. “I wasn’t born to play fullback. I didn’t grow up playing there. It was an emergency situation. But I always wondered if those games were just a bit of luck, spontaneous nights. 

Federico Valverde is ready to play as a right-back.
“I felt comfortable as a full-back. I’m always available and I will learn a new position if necessary.” 

He noted that although he does not feel comfortable in defence, he is ready to do it for the team. 
“I don’t feel comfortable because I didn’t grow up playing there. Some things are difficult for me, like closing down at the back in defence. “But I try to show attitude and that’s why things are going well for me there. I grew up in the middle, I learned a lot there from many players. “But I’ve done well at full-back, and I’m here for whatever the coach needs.”

Jeg kan ikke se andet end en 100% professionel spiller der er ærlig omkring hvor han er bedst og peger på at man måske overvurderer ham som højreback fordi han har spillet et par gode, måske lidt heldige kampe der.... 

​I hørte det først hos mig ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum