Optakt: Elche - Real Madrid, LaLiga, 13. spillerunde
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Så nu kommer han!!!Ramos4 post=189659 skrev:
Jeg ved godt det aldrig kommer til at ske. Og derfor kommer Xabi-projektet heller ikke til at lykkes.Real HWL post=189658 skrev:
Så han skulle skiftes ind før Vini? Gal en ballade der ville blive.Ramos4 post=189656 skrev:
Jeg ville nok tage ham ud der ikke har scoret siden marts?Real HWL post=189655 skrev:
Hvem skulle han spille i stedet for?Ramos4 post=189653 skrev: Jeg skal ikke påstå at være fodboldekspert, men i mine øjne ville Gonzalo være en kæmpe forbedring (når han lige kommer i form igen efter at være blevet udeladt). Han kan trække en mand eller to til sig i feltet og skabe plads til andre. Han kan være et opspilspunkt centralt, man kan sigte efter. Han kan holde i bolden og flække den videre. Det så vi til VM.
Og så kan han selvfølgelig rammes på indlæg.
Men hvis Rodrygo, der ikke har scoret siden marts, kan starte foran Vini flere gange i sæsonen, så kan jeg ikke se hvordan VM-topscoreren ikke kan.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Donde está la biblioteca?
Gonzalo passer perfekt ind på holdet, fordi han kommer med noget, der virkelig mangler på holdet. At han er fra klubben giver også ekstra snert af passion og ydmyghed.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det lyder lidt forkert at sige at Trent ER en fantastisk spiller, måske VAR han det??? men han har ikke været mere end yderst middelmådig siden Juni 2025.Fondo_Sur post=189683 skrev: Trent er en vidunderlig spiller, men han er lidt symbolet på det, der ikke fungerer på holdet. Alt for lidt intensitet og styrke hos mange spillere. Især Rodrygo…
Gonzalo passer perfekt ind på holdet, fordi han kommer med noget, der virkelig mangler på holdet. At han er fra klubben giver også ekstra snert af passion og ydmyghed.