Optakt: Elche - Real Madrid, LaLiga, 13. spillerunde

8 måneder 5 dage siden #61 af elle44
Undskyld jeg siger det, men intensitet er vitterligt det eneste vi har for tiden. Det vi mangler er fordboldintelligens og kreativitet. Og derfor ser vi også at vi gør det dårligt når vi bliver matchet eller overgået på intensitet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 måneder 5 dage siden #62 af elle44

8 måneder 5 dage siden #63 af DeLaRed

DeLaRed post=189684 skrev: Asencio har haft berøring på 3 af Trebt indlæg, hvilket er fedt for ham, men hvor er Dean henne?

​Der var han :)

Donde está la biblioteca?

8 måneder 5 dage siden #64 af longwind
Synes faktisk Trent har været blandt vores bedste i dag. Når man spiller til hans styrker kan man jo virkelig se hvad han bidrager med
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Cristiano7, Malthehn

8 måneder 5 dage siden #65 af Lars1991

longwind post=189690 skrev: Synes faktisk Trent har været blandt vores bedste i dag. Når man spiller til hans styrker kan man jo virkelig se hvad han bidrager med

Skulle lige til at sige... Trent kunne have haft 3-4 assists i dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Malthehn

8 måneder 5 dage siden #66 af Cristiano7
Synes at I er for hårdt mod Trent.

Mbappé havde det også svært i starten af hans Real karriere - efter at have tilbragt hele livet i den franske liga.

Trent er kommet til et ny land, nyt sprog og andet spillestil samt et par skader.

Jeg tror på Trent, ligesom jeg troede på Mbappé sidste år.

8 måneder 5 dage siden #67 af DeLaRed

elle44 post=189687 skrev: Undskyld jeg siger det, men intensitet er vitterligt det eneste vi har for tiden. Det vi mangler er fordboldintelligens og kreativitet. Og derfor ser vi også at vi gør det dårligt når vi bliver matchet eller overgået på intensitet.

​Er dybt uenig, måske visse spillere har intensitet, men som hold har vi ingen intensitet!

8 måneder 5 dage siden #68 af Fondo_Sur

DeLaRed post=189686 skrev:

Fondo_Sur post=189683 skrev: Trent er en vidunderlig spiller, men han er lidt symbolet på det, der ikke fungerer på holdet. Alt for lidt intensitet og styrke hos mange spillere. Især Rodrygo… 

Gonzalo passer perfekt ind på holdet, fordi han kommer med noget, der virkelig mangler på holdet. At han er fra klubben giver også ekstra snert af passion og ydmyghed.

​Det lyder lidt forkert at sige at Trent ER en fantastisk spiller, måske VAR han det??? men han har ikke været mere end yderst middelmådig siden Juni 2025.

​Han er stadig denne samme spiller, som Liverpool fx mangler nu. I et hold i fx England med mange pace-and-power spillere er han den kreative brik i puslespillet. I Real Madrid er der rigtig mange af den slags, og derfor skinner han ikke så meget igennem. Han er dog ikke komplet nok synes jeg. Det er bedst med spillere som både kan det ene og det andet som højre back. Men nu må vi se. Synes det er for tidligt at sige, at han ikke kan blive god for os. 

8 måneder 5 dage siden #69 af -#7-
Spørgsmål: Hvor mange spillere har løftet deres niveau under Alonso, og hvor mange er faldet i niveau? I min verden er der kæmpe overvægt af spillere som er faldet i niveau. 

DC19

8 måneder 5 dage siden #70 af Ramos4
Selvfølgelig. Vores egne scorer altid mod os.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

8 måneder 5 dage siden #71 af elle44
Jeg har aldrig set noget så dårligt

8 måneder 5 dage siden #72 af DeLaRed

Fondo_Sur post=189694 skrev:

DeLaRed post=189686 skrev:

Fondo_Sur post=189683 skrev: Trent er en vidunderlig spiller, men han er lidt symbolet på det, der ikke fungerer på holdet. Alt for lidt intensitet og styrke hos mange spillere. Især Rodrygo… 

Gonzalo passer perfekt ind på holdet, fordi han kommer med noget, der virkelig mangler på holdet. At han er fra klubben giver også ekstra snert af passion og ydmyghed.

​Det lyder lidt forkert at sige at Trent ER en fantastisk spiller, måske VAR han det??? men han har ikke været mere end yderst middelmådig siden Juni 2025.

​Han er stadig denne samme spiller, som Liverpool fx mangler nu. I et hold i fx England med mange pace-and-power spillere er han den kreative brik i puslespillet. I Real Madrid er der rigtig mange af den slags, og derfor skinner han ikke så meget igennem. Han er dog ikke komplet nok synes jeg. Det er bedst med spillere som både kan det ene og det andet som højre back. Men nu må vi se. Synes det er for tidligt at sige, at han ikke kan blive god for os. 

​God pointe, og hvis man kigger på hans eneste spids kompetence som er lange bolde eller indlæg så har du nok ret, men hvis man kigger på hans position på banen Højre Back/Wing Back, så er den helt gal, han er jo de ordret ringe i stort set alt hvad han foretager sig i defensiven, og han er ubrugelig i opspillet langs jorden, her er han en kæmpe hæmsko…synes også det er meget ham kredit for Liverpools problemer.

Leveret af Kunena Forum