Optakt: Real Madrid - Manchester City, Champions League, 6. kamp

7 måneder 4 dage siden #193 af NickyMad

Dragam post=190758 skrev:

NickyMad post=190750 skrev:

Dragam post=190743 skrev:

NickyMad post=190737 skrev: Har I spurgt Mbappe om han selv er med på den ide? Mig bekendt spiller han også 9'er for Frankrig, ligesom han gjorde det for PSG efter et par mislykkede forsøg med Ramos/Muani som 9'er og Mbappe til venstre

​Mbappe spillede langt mere kant end 9er hos psg. Det fungerede glimrende med cavani. Gonzalo er lidt samme type som cavani, om end ikke ligeså god (på nuværende tidspunkt ihvertfald).

Og han spiller oftest ikke 9er for frankrig, men hængende angriber.

​Pointen er det er ved at være nogle år tilbage.. At du er nødt til at nævne Cavani, siger vel alt.. Tror du selv Mbappe er en spiller der kan spilles ude af position både for klub og landshold, hvis han rent faktisk foretrak at spille til venstre? Om Vini så bliver solgt, så bliver Mbappe ikke rykket til venstre.

​Jeg tror han er forholdvis fleksibel ift hvad hans træner ønsker, ja.

Jeg tror han foretrækker at spille med udgangspunkt i venstre side. Det gør han også stadig for frankrig, hvis du kigger på heatmap.

​Det kan du jo så vælge at tro, jeg forholder mig til fakta. Jeg har svært ved at tro på Mbappe seneste 6 år har spillet ude af position fordi han er så fleksibel. Han startede i øvrigt som højre kant, lad os da bare rykke ham derud og smide Gonzalo ind som 9'er så er der plads til alle.. nu han er så fleksibel.. Perfekt fifa taktik
Sidste redigering: 7 måneder 4 dage siden ved NickyMad.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 4 dage siden #194 af Hamid8210
Sikke en impact Arda har haft ….

7 måneder 4 dage siden #195 af Hamid8210
Hvad fsnden er ideen med en udskiftning når de aldrig præstere

7 måneder 4 dage siden #196 af Dragam

NachoFernández post=190766 skrev: ​Vildt godt kommet op af Endrick og klasse hovedstød. Jeg er ikke meget for ideen med at spille med en boksspiller bare for at spille med en boksspiller (der skal gerne være lidt mere ide og formål i tingene), men i en svær og hård periode forstår jeg ikke, hvorfor vi ikke prioriterer at have så farlige spillere derinde. Rodrygo er jo også stærkere når der er nogen derinde, for så er der en grund til, at han også skal gå på yderside. 

Alonso famler desværre igen i blinde men der er da sket noget efter indskiftningerne. Ikke kun til det bedre for det er ren kaos, men vi har haft gode muligheder den seneste periode i kampen. 

City skal være glade for vores nummer 7. Ligesom de fleste hold denne sæson (og sidste)

​At have en habil boksangriber giver altid et ekstra aspekt til et hold - uden mangler der en del. Man skal næsten være prime barca eller city og spille den type fodbold, for at kunne spille uden en boksangriber, og stadig være et top top hold.

7 måneder 4 dage siden #197 af Bismo

Cristiano7 post=190754 skrev: Det virker desværre som Alonso satser alt på en sejr, for ellers bliver han fyret.

Synes dog ikke vi spiller dårligt, og det vil være langt langt langt dummere at fyre Alonso efter en måned hvor Perez udsat holdet for flere udebanekampe, uheldige skader og så Vinis reaktion.

Jeg krydser fingrene for Alonso.

​det ville være tegn på demens at fyre Xabi. Vi er kun 4 point efter Barca i ligaen, ligger godt i CL, efter en mildest talt turbulent sæson. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe, Cristiano7, Dragam, Estadio Santiago Bernabéu

7 måneder 4 dage siden #198 af longwind

Bismo post=190772 skrev:

Cristiano7 post=190754 skrev: Det virker desværre som Alonso satser alt på en sejr, for ellers bliver han fyret.

Synes dog ikke vi spiller dårligt, og det vil være langt langt langt dummere at fyre Alonso efter en måned hvor Perez udsat holdet for flere udebanekampe, uheldige skader og så Vinis reaktion.

Jeg krydser fingrene for Alonso.

​det ville være tegn på demens at fyre Xabi. Vi er kun 4 point efter Barca i ligaen, ligger godt i CL, efter en mildest talt turbulent sæson. 

​Uenig. Han har spillet taktisk fallit i aften. Der er jo ingen. 

7 måneder 4 dage siden #199 af Hamid8210
Alonso kommer ikke til at give det her hold andet - lad os prøve noget andet end hele
Sæsonen er gået tabt

7 måneder 4 dage siden #200 af NickyMad

Dragam post=190771 skrev:

NachoFernández post=190766 skrev: ​Vildt godt kommet op af Endrick og klasse hovedstød. Jeg er ikke meget for ideen med at spille med en boksspiller bare for at spille med en boksspiller (der skal gerne være lidt mere ide og formål i tingene), men i en svær og hård periode forstår jeg ikke, hvorfor vi ikke prioriterer at have så farlige spillere derinde. Rodrygo er jo også stærkere når der er nogen derinde, for så er der en grund til, at han også skal gå på yderside. 

Alonso famler desværre igen i blinde men der er da sket noget efter indskiftningerne. Ikke kun til det bedre for det er ren kaos, men vi har haft gode muligheder den seneste periode i kampen. 

City skal være glade for vores nummer 7. Ligesom de fleste hold denne sæson (og sidste)

​At have en habil boksangriber giver altid et ekstra aspekt til et hold - uden mangler der en del. Man skal næsten være prime barca eller city og spille den type fodbold, for at kunne spille uden en boksangriber, og stadig være et top top hold.

​Jeg er ikke uenig, men jeg tror ikke Mbappe vil rykkes væk fra 9'eren, og jeg tror heller ikke han bliver det, uafhængigt af Vinis situation. Jeg er bare realistisk. Og når det er sagt, så vil det heller aldrig fungere med Mbappe og en rigtig 9'er med de eksempler du har nævnt herinde. Til det har man brug for en Benzema type.
Sidste redigering: 7 måneder 4 dage siden ved NickyMad.

7 måneder 4 dage siden #201 af Dragam

NickyMad post=190768 skrev:

Dragam post=190758 skrev:

NickyMad post=190750 skrev:

Dragam post=190743 skrev:

NickyMad post=190737 skrev: Har I spurgt Mbappe om han selv er med på den ide? Mig bekendt spiller han også 9'er for Frankrig, ligesom han gjorde det for PSG efter et par mislykkede forsøg med Ramos/Muani som 9'er og Mbappe til venstre

​Mbappe spillede langt mere kant end 9er hos psg. Det fungerede glimrende med cavani. Gonzalo er lidt samme type som cavani, om end ikke ligeså god (på nuværende tidspunkt ihvertfald).

Og han spiller oftest ikke 9er for frankrig, men hængende angriber.

​Pointen er det er ved at være nogle år tilbage.. At du er nødt til at nævne Cavani, siger vel alt.. Tror du selv Mbappe er en spiller der kan spilles ude af position både for klub og landshold, hvis han rent faktisk foretrak at spille til venstre? Om Vini så bliver solgt, så bliver Mbappe ikke rykket til venstre.

​Jeg tror han er forholdvis fleksibel ift hvad hans træner ønsker, ja.

Jeg tror han foretrækker at spille med udgangspunkt i venstre side. Det gør han også stadig for frankrig, hvis du kigger på heatmap.

​Det kan du jo så vælge at tro, jeg forholder mig til fakta. Jeg har svært ved at tro på Mbappe seneste 6 år har spillet ude af position fordi han er så fleksibel. Han startede i øvrigt som højre kant, lad os da bare rykke ham derud og smide Gonzalo ind som 9'er så er der plads til alle.. nu han er så fleksibel.. Perfekt fifa taktik

​Fakta, lol. Alt det du siger er også noget du tror, der er intet fakta over det.

Fakta er derimod at han ifølge heatmap har spillet næsten ligeså meget til venstre som "9er" for psg, som Vinicius gør som venstrekant for real madrid...

7 måneder 4 dage siden #202 af longwind
Hahahahahahaha Vinicius
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

7 måneder 4 dage siden #203 af Cristiano7
Vær nu ikke dum
Vær nu ikke dum
Vær nu ikke dum, Florentino Perez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam, Estadio Santiago Bernabéu

7 måneder 4 dage siden #204 af Real HWL
​Vini vil bare af med Alonso. Den kamp vandt han.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, mohbar, Dragam, Ramos4

Leveret af Kunena Forum