Optakt: Real Madrid - Manchester City, Champions League, 6. kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
ALT hvad han rørte ved gik galt. Alting.
Alle angreb døde for fødderne af Vinicius Jr.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- MR 800M84571C
- Ekspert bruger
-
Nogle spillere er lykkes bedre end andre i dag - ingen nævnt, ingen glemt - men de kæmper sgu alle for det...
Men det kunne jo desværre godt tyde på, at de ved, de spiller for trænerens overlevelse... 😑
formåede at vende en af de bedste kampe i sæsonen til starten på en lang krise. Jeg hader ham lige nu.Hamid8210 post=190784 skrev: Vini formåede egenhændige at kneppe os med den skod opførelse efter Barca kampen. Fuck dig
Det ville det, for det ville sige, at han har glemt galacticos kaos dagene, med konstante træner skifte... det fører intet godt med sig.Bismo post=190772 skrev:
det ville være tegn på demens at fyre Xabi. Vi er kun 4 point efter Barca i ligaen, ligger godt i CL, efter en mildest talt turbulent sæson.Cristiano7 post=190754 skrev: Det virker desværre som Alonso satser alt på en sejr, for ellers bliver han fyret.
Synes dog ikke vi spiller dårligt, og det vil være langt langt langt dummere at fyre Alonso efter en måned hvor Perez udsat holdet for flere udebanekampe, uheldige skader og så Vinis reaktion.
Jeg krydser fingrene for Alonso.
Det blev hans død i sidste ende. Desværre.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Heatmap, du er så komisk.. Så lad mig forstå dig rigtigt. Mbappe er simpelthen så fleksibel at han de seneste 6 år for både klub og landshold har valgt at spille 9'eren i stedet for venstre kant, fordi han ofrer sig for holdet.. Men han er åbenbart ikke så fleksibel, at han alligevel rykker derud i sin heatmap..? Kan du ikke selv se hvor dumt det lyder?Dragam post=190776 skrev:
Fakta, lol. Alt det du siger er også noget du tror, der er intet fakta over det.NickyMad post=190768 skrev:
Det kan du jo så vælge at tro, jeg forholder mig til fakta. Jeg har svært ved at tro på Mbappe seneste 6 år har spillet ude af position fordi han er så fleksibel. Han startede i øvrigt som højre kant, lad os da bare rykke ham derud og smide Gonzalo ind som 9'er så er der plads til alle.. nu han er så fleksibel.. Perfekt fifa taktikDragam post=190758 skrev:
Jeg tror han er forholdvis fleksibel ift hvad hans træner ønsker, ja.NickyMad post=190750 skrev:
Pointen er det er ved at være nogle år tilbage.. At du er nødt til at nævne Cavani, siger vel alt.. Tror du selv Mbappe er en spiller der kan spilles ude af position både for klub og landshold, hvis han rent faktisk foretrak at spille til venstre? Om Vini så bliver solgt, så bliver Mbappe ikke rykket til venstre.Dragam post=190743 skrev:
Mbappe spillede langt mere kant end 9er hos psg. Det fungerede glimrende med cavani. Gonzalo er lidt samme type som cavani, om end ikke ligeså god (på nuværende tidspunkt ihvertfald).NickyMad post=190737 skrev: Har I spurgt Mbappe om han selv er med på den ide? Mig bekendt spiller han også 9'er for Frankrig, ligesom han gjorde det for PSG efter et par mislykkede forsøg med Ramos/Muani som 9'er og Mbappe til venstre
Og han spiller oftest ikke 9er for frankrig, men hængende angriber.
Jeg tror han foretrækker at spille med udgangspunkt i venstre side. Det gør han også stadig for frankrig, hvis du kigger på heatmap.
Fakta er derimod at han ifølge heatmap har spillet næsten ligeså meget til venstre som "9er" for psg, som Vinicius gør som venstrekant for real madrid...
Måske han gerne vil spille 9'er men trække ud til venstre.. som han har gjort for 3 forskellige hold i 6 år.. Men sæt du bare dit fifa hold sammen.