Optakt: Real Madrid – Sevilla, LaLiga, 17. spillerunde
Men når de så, som nu, nævner at Fc Barcelona har betalt dommerstaben i 17 år, så bliver de stille.
Det er så vildt hvor tydeligt de hader Real Madrid. Lige meget hvor åbenlyst det bliver at dommerne er betalt så vifter de væk når det handler om Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Lagde mærke til det samme. 20 sekunders fuldkommen stilhed da det blev nævnt.Mas post=191204 skrev: Kommentarerne har helt ret i deres kritik af Real Madrid. Noget de så hør hver uge.
Men når de så, som nu, nævne at Fc Barcelona har betalt dommerstaben i 17 år så bliver de stille.
Det er så vildt hvor tydeligt de hader Real Madrid. Lige meget hvor åbenlyst det bliver at dommerne er betalt så vifter de væk når det handler om Real Madrid.
Lige med Mads Junker ved man det godt. Han er heller ikke særlig hemmelig omkring sit tilhørsforhold.
Smider træneren ud. Appellerer til fansene. Brokker sig, hvis de spiller en position de ikke vil - eller bliver bedt om at arbejde på en ny måde.
Klamt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ja det er da en positiv vinkel på sagen du har :)Lars1991 post=191207 skrev: Det da fint af TV2 at få kommentatorene til at lave så dårligt arbejde at man bliver mere frustreret over dem end Real Madrids spil.
For mig tilføjer det bare raseri til mit allerede rasende sind.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
ikke overraskende har vi intet skabt og intet hænger sammen. Bellingham og Güler ligger for langt nede til at deres kvaliteter har en impact. Rodrygo og Vinicius viser sig overhovedet ikke og Mbappe har været helt usynlig. Det ville klæde os at spille med naturlige mellemrumsspillere.
Og så fatter jeg ikke ideen med at Tchouameni skal gå derned. Hans største kvaliteter er i duellerne og at beskytte forsvaert i presset, men vi vælger at genpresse uden vores 6'er. Og så med Asencio i en position som han slet ikke har kvaliteterne til.
Skidt omgang overlevelsesfodbold
Donde está la biblioteca?
Donde está la biblioteca?
Uden bold er det lidt det samme... jeg kan egentlig godt lide ideen med Arda og Jude i en dobbelt pivot, for det giver muligheden for at spille op igennem midtbanen. Huijsen (som ellers ikke har set helt skarp ud) har fundet dem flere gang med gode afleveringer. Men de tre oppe foran er bare alt for tit afskåret fra hvad der sker på resten af banen. De skal ikke allesammen spille på samme tid...
Jeg er med på Rodrygo har et lidt større løbepensum end de to andre, men han kommer altså ikke med intensitet. Gonzalo og Endrick kommer med så meget mere vilje.
Synes det er synd at smide Fede med i den pulje. Han har immervæk altid handlet i holdets interesse, og jeg kan faktisk godt forstå det hvis han blev irriteret over konstant at skulle spille ude af position igennem flere sæsoner når han HAR vist sit værd på CM. Og han opildner trods alt ikke fansene, og knokler faktisk røven ud af bukserneRamos4 post=191208 skrev: Tyder bare på at Vini og Rodrygo og Valverde og co. tror de ER klubben.
Smider træneren ud. Appellerer til fansene. Brokker sig, hvis de spiller en position de ikke vil - eller bliver bedt om at arbejde på en ny måde.
Klamt.
Tror vi diskuterede Fede på midtbanen forleden så jeg antager at du har en anden holdning ;)
Han er en cry baby.longwind post=191214 skrev:
Synes det er synd at smide Fede med i den pulje. Han har immervæk altid handlet i holdets interesse, og jeg kan faktisk godt forstå det hvis han blev irriteret over konstant at skulle spille ude af position igennem flere sæsoner når han HAR vist sit værd på CM. Og han opildner trods alt ikke fansene, og knokler faktisk røven ud af bukserneRamos4 post=191208 skrev: Tyder bare på at Vini og Rodrygo og Valverde og co. tror de ER klubben.
Klamt.
At have ham som de faco anfører er som at gå på jagt med en kat - eller hvad det var Mourinho sagde.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024