Optakt: Real Madrid – Sevilla, LaLiga, 17. spillerunde
Altså vi er 1 point bagud til Barca, men føler sæsonen er færdig
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Sæt Mappe på venstrekanten og hent en ni'er. Jeg har tidligere nævnt Woltemade, men den bliver nok svær.
En Marcus Thuram kunne være spændende. Han er fysisk stærk, og synes han er god til at sætte Lautaro op. Mon ikke han kan gør det samme med sin franske kollega.
Drømmen er hvis vi også kunne få en god højrekant. Cherki ville virkelig pynte, så har vi en fransk trio, der alle kan udføre, men også er dygtige teknisk.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Jeg har det svært ved at vi som hold vinder 2-0 i en svær periode for holdet og så forsøger man at stjæle fokus og lave lidt ravage - selvom det selvfølgelig er småting. Jeg synes i hvert fald det det er at sætte sig over klubben. Bak nu op i stedet…
Måske positivt hvis han pisker op til en konflikt med tribunen.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Men hvis vi mener at vi har behov for en træner som tilpasser sig til individualisme i Real Madrid. Så betyder det jo at vi ikke skal kritisere træneren eller spillerne længere - for der er ingen koncept, taktik men blot heppe på at spillerne er i god form og håbe på det bedste.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Idiotisk. Han er på vej ud. Tror ikke det var smart at blive repræsenteret af rappere...NachoFernández post=191254 skrev: Efter aftenens kamp har Vinicius fået rettet lidt til på sin Instagram. Ud med Real Madrid billede og ind med et Brasilien billede. Samt et opslag der ikke ligefrem signalerer at vi har vundet men nærmest viser utilfredshed
Jeg har det svært ved at vi som hold vinder 2-0 i en svær periode for holdet og så forsøger man at stjæle fokus og lave lidt ravage - selvom det selvfølgelig er småting. Jeg synes i hvert fald det det er at sætte sig over klubben. Bak nu op i stedet…
Måske positivt hvis han pisker op til en konflikt med tribunen.
Spændende om vi kan overgå 5-2 nederlaget i Super Cuppen til Barca.
Og lad os se hvor meget Arsenal kører os rundt denne gang.
Good times ahead :D
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Matamoro post=191247 skrev: Jeg tror at hvis vi får en god gammeldags pibekoncert med hvide tørklæder, direkte rettet mod Vini, så går den i bukserne på en 10-12 stykker herinde.
Jeg sabler en flaske champagne den dag han forlader Real Madrid!
Vinicius på bænken har seks måneder til at genfinde sin form og vise at han har en fremtid i klubben.
En spændende højrekant kunne være Mason Greenwood. Jeg kan bare ikke huske om han blev frikendt eller hvad der skete i hans sag.
Det niveau tror jeg ikke han nogensinde når igen i Real Madrid desværre, det er som om filmen knækkede fuldstændig med hele Ballon d’Or situationen, og den konstante racisme fra lægterne, intet har været det samme siden.
I de her tider er han indiskutabelt både en hæmsko for holdet på banen, samt en konstant ulmende kilde til uro udenfor, og det må simpelthen snart få en ende på en eller anden måde.
DC19
Jeg støtter stadig Xabi som træner i Real Madrid selvom jeg langt fra er enig i alt hvad han foretager sig. Håber bare han bliver støttet mere af ledelsen end hvad rygterne siger, og man så vælger at sælge Vini til sommer, og købe (endnu) mere til Xabis ideer i det vindue også (i mit hoved er Huijsen og Carreras allerede Xabi indkøb).