Optakt: Real Madrid – Sevilla, LaLiga, 17. spillerunde

6 måneder 13 timer siden #73 af Hamid8210
Er jeg den eneste der føler at kampene føles som om at sæsonen er overstået og det bare handler om at spille kampene færdig?

Altså vi er 1 point bagud til Barca, men føler sæsonen er færdig

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 13 timer siden #74 af Madrid1998
Måske vi er heldige, og det kan være med til at skubbe Vini ud. Det virker for mig som om han mentalt allerede er ude.

Sæt Mappe på venstrekanten og hent en ni'er. Jeg har tidligere nævnt Woltemade, men den bliver nok svær.

En Marcus Thuram kunne være spændende. Han er fysisk stærk, og synes han er god til at sætte Lautaro op. Mon ikke han kan gør det samme med sin franske kollega.

Drømmen er hvis vi også kunne få en god højrekant. Cherki ville virkelig pynte, så har vi en fransk trio, der alle kan udføre, men også er dygtige teknisk.

6 måneder 12 timer siden #75 af NachoFernández
​Efter aftenens kamp har Vinicius fået rettet lidt til på sin Instagram. Ud med Real Madrid billede og ind med et Brasilien billede. Samt et opslag der ikke ligefrem signalerer at vi har vundet men nærmest viser utilfredshed 

Jeg har det svært ved at vi som hold vinder 2-0 i en svær periode for holdet og så forsøger man at stjæle fokus og lave lidt ravage - selvom det selvfølgelig er småting. Jeg synes i hvert fald det det er at sætte sig over klubben. Bak nu op i stedet…

Måske positivt hvis han pisker op til en konflikt med tribunen. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

6 måneder 12 timer siden #76 af Cristiano7
Jeg har ikke set kampen.

Men hvis vi mener at vi har behov for en træner som tilpasser sig til individualisme i Real Madrid. Så betyder det jo at vi ikke skal kritisere træneren eller spillerne længere - for der er ingen koncept, taktik men blot heppe på at spillerne er i god form og håbe på det bedste.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

6 måneder 12 timer siden #77 af madrid2000

NachoFernández post=191254 skrev: ​Efter aftenens kamp har Vinicius fået rettet lidt til på sin Instagram. Ud med Real Madrid billede og ind med et Brasilien billede. Samt et opslag der ikke ligefrem signalerer at vi har vundet men nærmest viser utilfredshed 

Jeg har det svært ved at vi som hold vinder 2-0 i en svær periode for holdet og så forsøger man at stjæle fokus og lave lidt ravage - selvom det selvfølgelig er småting. Jeg synes i hvert fald det det er at sætte sig over klubben. Bak nu op i stedet…

Måske positivt hvis han pisker op til en konflikt med tribunen. 

​Idiotisk. Han er på vej ud. Tror ikke det var smart at blive repræsenteret af rappere...
Følgende bruger(e) sagde tak: NachoFernández

6 måneder 12 timer siden #78 af Ramos4
Havde håbet den her sæson ville give lidt genrejsning efter vores FORFÆRDELIGE sæson senest. Oh well.

Spændende om vi kan overgå 5-2 nederlaget i Super Cuppen til Barca.

Og lad os se hvor meget Arsenal kører os rundt denne gang.

Good times ahead :D

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

6 måneder 9 timer siden #79 af BillovFO
En barnlig reaktion af Vini, og jeg er ikke engang overrasket. Forhåbentlig er han fortid snart, jeg er så træt af hans konstante brok og piveri. 
Sidste redigering: 6 måneder 9 timer siden ved BillovFO.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Ramos4

6 måneder 4 timer siden #80 af Raul7-2880
​Den bedste nyhed i denne sæson ville være, hvis Vini allerede i januar blev solgt – eller i det mindste sendt gratis – til en Saudi klub. Jeg kan ærligt talt ikke se én eneste topklub i verden, der ville være interesseret i ham. Enten skræmmer hans attitude potentielle købere væk, eller også er hans løn- og kontraktkrav helt ude af proportioner (krav der matcher mest af alt en Ballon d’Or-vinder, hvilket han aldrig bliver). 

6 måneder 3 timer siden #81 af Real HWL

Matamoro post=191247 skrev: Jeg tror at hvis vi får en god gammeldags pibekoncert med hvide tørklæder, direkte rettet mod Vini, så går den i bukserne på en 10-12 stykker herinde.

Jeg sabler en flaske champagne den dag han forlader Real Madrid!

6 måneder 2 timer siden #82 af Matamoro
Jeg er egentlig ikke så pessimistisk. Hvis vi henter en kontrollerende midtbanespiller i januar så har vi en fornuftig midtbane. Tchouameni, Camavinga og Valverde er bedst når de har en styrmand. Angrebet med Mbappe, Rodrygo og Bellingham i frie roller kan gøre ondt på alle hold.

Vinicius på bænken har seks måneder til at genfinde sin form og vise at han har en fremtid i klubben.

En spændende højrekant kunne være Mason Greenwood. Jeg kan bare ikke huske om han blev frikendt eller hvad der skete i hans sag.
Sidste redigering: 6 måneder 2 timer siden ved Matamoro.

6 måneder 1 minut siden #83 af -#7-
​Real Madrid er i forhold til Vinicius, på vej til en af de grimmeste skilsmisser jeg kan mindes. Sindssygt ærgerligt når man tænker på hvor mange fede mål og kampe han rent faktisk har spillet, og over en lang periode var han virkelig helt umulig at holde nede over 90 minutter.

Det niveau tror jeg ikke han nogensinde når igen i Real Madrid desværre, det er som om filmen knækkede fuldstændig med hele Ballon d’Or situationen, og den konstante racisme fra lægterne, intet har været det samme siden. 

I de her tider er han indiskutabelt både en hæmsko for holdet på banen, samt en konstant ulmende kilde til uro udenfor, og det må simpelthen snart få en ende på en eller anden måde. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaetinh, Real HWL, Lars1991, Bismo, Ramos4, Estadio Santiago Bernabéu

5 måneder 4 uger siden #84 af Lars1991
​Enig. Jeg skal ikke kunne afvise at der er en vej tilbage for Vinicius i Real Madrid, men den ser mere og mere svær ud. Det letteste ville være hvis han bare tog videre inden det bliver alt for grimt. 

Jeg støtter stadig Xabi som træner i Real Madrid selvom jeg langt fra er enig i alt hvad han foretager sig. Håber bare han bliver støttet mere af ledelsen end hvad rygterne siger, og man så vælger at sælge Vini til sommer, og købe (endnu) mere til Xabis ideer i det vindue også (i mit hoved er Huijsen og Carreras allerede Xabi indkøb). 
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Bismo

Leveret af Kunena Forum